Trump

lpb2n91mh46v3kwvk32ce2qk8lwjq9xb.jpg
 
Ik kom nooit op facebook of wat ook, voor de mensen die dat wel doen en dit nog niet weten:

Trump is te vinden op Gab – een alternatief voor twitter.
https://gab.com/realdonaldtrump



Geen idee of het interessant is.
 
LIVE: President Trump Delivers Remarks in Alamo, TX at the 450th Mile of New Border Wall 1/12/21

&feature=youtu.be

Tim
 
vijayagadde_1579106939269_1610300183079.jpg

Vijaya Gadde: The Indian-American who spearheaded suspension of Trump's Twitter account

A 45-year-old immigrant from India and Twitter's top lawyer, Vijaya Gadde, spearheaded the decision to permanently suspend US President Donald Trump's Twitter accounts.

https://www.livemint.com/news/world/vijaya-gadde-the-indian-american-who-spearheaded-suspension-of-trump-s-twitter-account-11610300106655.html
 
Beste forumleden en -lezers,

Ik kan niet garanderen dat dit platform overeind blijft vandaag en de komende dagen. Gisteren waren we tijdelijk even offline, gelukkig was dit van korte duur. Hoewel mijn provider een zeer krachtige beveiliging biedt kan het natuurlijk toch zijn dat we geen weerstand kunnen bieden aan sluwe DDoS-aanvallen die zoveel traffic genereren dat de site plat komt te liggen. Ik raad daarom iedereen aan die dit nog niet heeft gedaan om vandaag nog een Telegram-account te openen en lid te worden van onze nieuwsgroep via deze uitnodigingslink:

https://t.me/joinchat/HFsf8-9qczbx9u8E

See you there!

Mike
 
Donald Trump: Ik zou je veel verhalen kunnen vertellen over Lady Gaga …
februari 20, 202103559

Donald Trump maakte onlangs opmerkingen over verschillende beroemdheden die campagne voeren voor Joe Biden. Gezien de vele duistere geheimen die de laatste jaren aan het licht zijn gekomen over invloedrijke en prominente figuren, hebben zijn insinuaties een bijzondere betekenis:

Nu heeft hij [Joe Biden] Lady Gaga. Lady Gaga – het ziet er slecht uit. Ik zou je een heleboel verhalen kunnen vertellen. Ik kan je veel verhalen vertellen over Lady Gaga. Ik ken een hoop verhalen over Lady Gaga.


https://www.frontnieuws.com/donald-trump-ik-zou-je-veel-verhalen-kunnen-vertellen-over-lady-gaga/?fbclid=IwAR1ibxqyHtSUI7IcuPHJAbzcVo0AnRmGD2CCYdd_DoCRFp8k11sLo7KgVUI
 
https://herstelderepubliek.wordpress.com/2021/03/03/trump-in-zwitserland-gearriveerd-waarom/

Tim
 
Stuk tekst uit bovenstaand artikel:

Hieronder een van Nesara overgenomen opsomming van gebeurtenissen. Daaronder de consequenties voor ons land.

Herstel constitutioneel recht in de Republiek der Verenigde Staten van Amerika.
Verwijdering UNITED STATES OF AMERICA Inc. bestuursambtenaren en alle leden van het Amerikaanse Congres van hun posities vanwege hun voortdurende ongrondwettelijke acties.
Dwingt de president van de UNITED STATES OF AMERICA Inc, de vice-president, leden van het kabinet en alle leden van het Congres hun functies neer te leggen.
Verhindert alle verkiezingen overal ter wereld en op alle denkbare bestuursniveaus.
Stelt bestuurders van de Republiek de Verenigde Staten toe tijdelijk de zaken van het land te regelen totdat eerlijke en wettige verkiezingen kunnen worden gehouden met het Quantum Voting System.
Staat militaire wetshandhaving door de republiek toe om elke hindernis die de wet van GESARA belemmert fysiek te verwijderen.
Staat het congres van de Republiek toe om de natuurlijke constitutionele erfopvolging te implementeren.
Elimineert alle door onwettige regeringen afgekondigde “noodtoestanden” en verzekert zo een vredestoestand voor elk land dat zich aan GESARA en zijn alliantie houdt.
Forceert het Amerikaanse leger om onmiddellijk troepen te verwijderen uit alle soevereine naties die hen niet langer bereidwillig accepteren om op hun grondgebied te verblijven. Dat omvat Irak, Syrië, Afghanistan en de Filippijnen.
Cancelling van creditcardsaldi en bankschulden wereldwijd door eliminatie van schulden tegen vorderingen.
Activeert de US Treasury Bank en Republic Treasury van de Republiek, samen met een door goud gesteunde USN-valuta afgedrukt en gecontroleerd door de Republiek der Verenigde Staten en niet de Federal Reserve die nu wordt afgewikkeld en geëlimineerd.
De federale inkomstenbelastingen worden afgeschaft, evenals de oude belastingwetgeving. Een nieuw en eenvoudiger wereldwijd gehanteerde omzetbelastingcode zal worden geïmplementeerd op niet-essentiële items. Essentiële artikelen zoals voedsel en medicijnen en gebruikte artikelen zijn vrijgesteld van de omzetbelasting.
De IRS, FEMA, lobbyisten van de schaduw regeringen zullen allemaal worden gevangen gezet, gearresteerd of geëxecuteerd.
Creëert voor de overheid een nieuwe omzetbelasting voor niet-essentiële nieuwe artikelen van 17% vast tarief.
Verhoogt de voordelen voor ouderen en maakt ze structureel.
Presenteert nieuwe presidents- en congreskandidaten binnen 120 dagen na de aankondiging van GESARA. Een interim-regering zal worden ingesteld om de zaken van de natie af te handelen totdat nieuwe leiders democratisch kunnen worden gekozen.
Internationale waarnemers zullen aanwezig zijn om frauduleuze verkiezingsactiviteiten van speciale belangengroepen te voorkomen.
Een nieuwe Amerikaanse regenboogvaluta, ondersteund door goud, zilver en platina, zal in het openbaar in omloop worden gebracht.
Elimineert geboortecertificatenbestanden die door het Amerikaanse ministerie van Transport als onroerendgoedobligaties voor roerende goederen zijn gebruikt.
Herstelt financiële privacy wereldwijd.
Zet ​​het rechtssysteem terug naar Constitutioneel recht.
Staakt alle agressieve militaire acties van de regering wereldwijd, inclusief het Midden-Oosten.
Vestigt vrede over de hele wereld zoals gecontroleerd door de VN-Veiligheidsraad.
Genereert enorme sommen geld voor humanitaire doeleinden over de hele wereld.
Maakt de vrijgave mogelijk van duizenden verborgen patenten voor onderdrukte technologieën die momenteel worden vastgehouden onder het mom van nationale veiligheid, waaronder gratis energieapparatuur, anti-zwaartekracht- en sonische helingsapparaten.
Welke consequenties zou dit kunnen hebben voor ons grondgebied. De in staat van bankroet verkerende Staat der Nederlanden Corporatie zal worden afgewikkeld door een vereffenaar. Als het koninkrijk onder ons als samenleving wordt weggetrokken, komt de rechtsvoorganger tevoorschijn: de Bataafsche Republiek. Laten we het rijtje maar eens aflopen:

Herstel Bataafsche Republiek onder de Staatsregeling van 1798, omgezet naar de nieuwe grondwet.
2. Eliminatie Staat der Nederlanden Corporatie, haar vertegenwoordigers en handlangers.Alle bestuurders moeten hun functie neerleggen, van minister-president en koning tot en met gemeentelijke ambtenaren.

3. Verkiezingen van 17 maart worden gecanceld. Interim team van betrouwbare bestuurders krijgt als taak voorbereidingen te treffen voor nieuwe verkiezingen en andere staatsinrichting. Herstelt het rechtssysteem naar natuur- en gewoonterecht en elimineert canoniek recht.

4. Militair recht is van toepassing. Tribunalen vervangen het huidige rechtbanksysteem. Richt de Nationale Vergadering in. Heft alle “noodtoestanden” en door vorige regeringen geïmplementeerde maatregelen op. Haalt alle troepen uit het buitenland terug.

5. Alle schulden worden tegen vorderingen weggestreept, waarna het saldo internationaal kan worden verrekend.Voert de nieuwe Gulden in met de gouden standaard als handels- en wisselkoers. Alle functionarissen van de belastingdienst, inlichtingendiensten en Justitie worden gearresteerd, berecht en waar nodig direct vervangen.Voor niet-essentiële behoeften komt een uniform belastingtarief van 0% – financiering kan de republiek uit eigen middelen bekostigen.

6. Elimineert alle geboorteregistraties die door het ministerie van Financiën als obligaties worden verhandeld.

Ik hoor uit diverse hoeken dat Gesara/Nesara op dit moment word uitgerold... Hoe realistisch is hetgene wat in dit artikel staat? Ik vind het wel tegenstrijdig met het idee dat EERST de bevolking grotendeels "wakker" moet worden VOORDAT er een grote verandering plaats vind...

Kevin
 
Ja Kevin, dat heb ik ook gehoord. Gesara zou ingaan in April, 120 dagen na 20 januari?Zoiets dacht ik, volg dat ook niet helemaal maar het strookt inderdaad niet met de volgorde van eerst nog erger worden, mensen moeten ontwaken etc. Gesara al in April lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk.
 
Heestel De Republiek moet gezien worden als onbetrouwbaar disinfo-platform, ik heb ze in relatief korte tijd nu al te vaak betrapt op fake news. Trump in Zwitserland? Dat was,3 jaar geleden voor het WEF in Davos! Om maar te zwijjgen over dat GESARA-verhaal. Of Trumps beediging vandaag op 4 maart, die doet ook al een tijdje de ronde. Be careful who you follow.

Mike
 
Of Trumps beediging vandaag op 4 maart, die doet ook al een tijdje de ronde.

Ja klopt in bepaalde telegram groepen doet dit al een tijd de ronde. Ook dat EBS tussen 4-14 maart zal plaatsvinden.
De meesten ‘wakkeren’ hebben nog steeds niet door dat wij onszelf moeten redden?
Ze wachten echt letterlijk tot Trump en de white hats ingrijpen. Dan moet ik ze teleurstellen want dan kan je lang wachten. En deze mensen worden boos als je dat zegt. Zij gaan voorbij aan waar Q werkelijk voor staat.
 
Exact. Dat zijn allemaal wappies die een jaar geleden zijn aangehaakt via die docu van Janet Ossebaard. Door types als Charlie Ward, Simon Parkes, Sasha Stone e.a. bewegen ze zich van dwaalspoor naar dwaalspoor. Vorig jaar was het 5G en King John III en nu weer dit. Oh, en vergeet 5D niet en de Pleiadanen/Galaktische Federatie! En natuurlijk allemaal te lui om alle Q-posts van begin tot eind te lezen...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.320
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan