Trump

Tr5w6j1nx693yl2paj57ayusqyjn57p97.jpg


Mike
 
Van David Sorenson

Ik begrijp dat velen het erg moeilijk vinden dat ik zo positief ben over Donald Trump. Om je te helpen begrijpen waarom ik zo denk, wil ik enkele feiten met je delen. Ik hoop dat je de moeite neemt dit even door te nemen, het zal je echt helpen.

PROFETIE OVER TRUMP

Er zijn veel profetische woorden gesproken over Trump, vele jaren voor hij president werd. Er werd voorspeld dat hij president zou worden, dat hij de misleiding van de media zou ontmaskeren, dat hij corruptie in het Witte Huis zou aanpakken, dat hij het zou opnemen voor vrijheid, enzovoort.

Vele van deze voorspellingen zijn reeds 100% uitgekomen!

In 1983 sprak een katholieke monnik, die 'de Kluizenaar van Loretto' heette, een profetie uit:

‘Er zal een rijke Amerikaanse zakenman opstaan, die Donald Trump heet, en deze man zal Amerika terugbrengen bij God.’

Dat is gebeurd inderdaad. Trump spreekt regelmatig over God en verklaarde dat God veel belangrijker is dan de politieke overheid (bron).

Hij roept heel Amerika en de wereld openlijk op om terug te keren naar God. Hij wijst zelfs specifiek op Jezus Christus.

Trump heeft stappen gezet om de bijbel en gebed terug te brengen in de samenleving en scholen.

Trump heeft bepaald dat kerken een noodzakelijke dienstverlening zijn die open moeten blijven tijdens crisissen.

Recent was er een evenement bij het Witte Huis dat heette DE TERUGKEER. De boodschap van deze nationale gebeurtenis, waar Trump een belangrijke rol in speelde, was dat Amerika moet terugkeren tot God.

Dat is letterlijk wat was geprofeteerd door de kluizenaar in 1983.

Er werd geprofeteerd: ‘Trump zal de muren van bescherming optrekken rondom Amerika.’

Dat is geestelijk en letterlijk gebeurd. Trump bouwt een muur tussen Amerika en Mexico om massale drugshandel te stoppen vanuit Zuid Amerika. Ook grootschalige mensenhandel wordt zo gedwarsboomd, want er worden grote aantallen mensen gesmokkeld over de grens, om verkocht te worden als slaven in Amerika.

In figuurlijke zin trekt hij muren van bescherming op rond Amerika, door het land te beschermen tegen de nieuwe wereld orde en te strijden voor vrijheid en recht van Amerika.

Er werd geprofeteerd: ‘Trump zal niet bidden wanneer hij het Witte Huis betreedt, maar hij zal een bidder worden.’

Verder was er een profetie dat er een impeachment zou geprobeerd worden die zou falen. Dat is ook letterlijk vervuld.

Dat zijn slechts enkele voorbeelden. Internet staat vol profetische woorden over Trump, die allemaal uitgekomen zijn.

EXTREME MEDIA LASTER

Niemand in de hele geschiedeis van de mensheid is ooit zo zwartgemaakt door de media als Trump. Praktisch niermand zegt iets positiefs over hem, in de mainstream media kanalen.

Alles wordt uit de kast gehaald om de hele mensheid tegen hem op te zetten.

Als je de media begrijpt, dan weet je dat hun strategie altijd is om de vijanden van het kwaad zwart te maken en de medestanders van de duisternis op te hemelen. De absurde haat die non stop door de media over Trump wordt gezaaid, is een onmiskenbaar teken dat een gevaar is voor de duistere machthebbers.

STRIJD TEGEN HET KWAAD

Het grootste bewijs van wie Trump is, zijn de stappen die hij zet tegen het kwaad. Ongetwijfeld het grootste kwaad op aarde is de wijdverspreide kinderhandel, voor misbruik door de rijken. Elk jaar worden miljoenen kinderen vermist. Kinderhandel is big business, want kinderen worden verkocht voor meer dan honderdduizend dollar per kind. Dat gebeurt in alle hoge kringen van de samenleving.

Trump heeft een organisme opgezet om een einde te maken aan deze misdaad.

Hij heeft Jeffrey Epstein laten arresteren, die een eiland had waar de rijksten en meest hooggeplaatsten van de wereld heen gingen om anderen te misbruiken.

HIJ SPEELT GEEN TONEEL

Trump is totaal anders dan alle politici die je op televisie ziet, die allemaal doen alsof. Ze spreken gelikt, dragen maskers van politieke correctheid en spelen theater voor het oog van de mensen, om populair te zijn.

Trump is het tegenovergestelde: hij is gewoon zijn eigen brutale zelf en doet geen enkele poging om een gepolijste politicus te zijn. Zoals God zei over hem, in een profetie van Kim Clement vele jaren voor Trump president werd:

'Ik ga een man in de hoogste positie van dit land brengen die HEET BLOED heeft.'

Hij is gewoon de ruwe bolster die hij is en gaat keihard tegen de misdaden van de corrupte politiek in. Hij neemt geen blad voor de mond.

POGINGEN TOT STAATSGREEP

Er zijn al diverse criminele pogingen geweest om Trump af te zetten (bron). Als hij aan de kant van het kwaad zou staan, zou dat niet nodig zijn. Het feit dat jarenlang alles op alles werd gezet om Trump, door leugen en bedrog, uit zijn functie te ontheffen, laat zien welk gevaar hij is voor de slechte kant.

LIEFDE VAN PATRIOTTEN

Echte militaire patriotten en christelijke hooggeplaatste militairen hebben een bijzondere trouw en liefde jegens Trump. Dat valt mij enorm op, nu ik me beweeg in de online kringen van hooggeplaatste militairen van Amerika, die strijden voor vrijheid en recht.

Ze weten (als insiders) welke strijd hij voert.

CENSUUR DOOR BIG TECH

Trump wordt voortdurend tegengewerkt door Big Tech, en zijn posts worden zowel op Twitter als Facebook gecensureerd. Als hij aan hun kant zou staan, zou dit niet nodig zijn. Het feit dat hij zo bestreden wordt door de corrupte social media, laat zien dat ze tegen hem vechten.

Trump heeft ook stappen gezet om social media censuur aan te pakken en hen verantwoordelijk te houden voor het wegnemen van het menselijk recht op vrije meningsuiting.

Ook hier blijkt weer dat hij strijdt voor vrijheid.

HEKSEN EN SATANISTEN

Over de hele wereld strijden satanisten en heksen tegen Trump. Dat is nooit eerder gebeurd, bij enige andere president. Er werd vele malen opgeroepen tot nationale en zelfs internationale ‘vervloekingsdagen’ waarbij leiders uit het satanisme en hele netwerken van heksenkringen zich verenigden om met zijn allen vloeken over Trump uit te spreken.

Als hij aan de kant van de duisternis zou staan, zou hij niet door hen vervloekt worden.

DROMEN VAN GOD

Los van alles wat ik genoemd heb, is onze eigen relatie met God het belangrijkste. Ik heb vele malen gebeden of God me echt duidelijkheid wilde geven over Trump. Keer op keer kreeg ik als antwoord een heel mooie droom over hem. Renate heeft ook diverse dromen over Trump gekregen, die altijd heel bemoedigend zijn.

Wat God ons zegt, is in wezen het enige wat telt. Onze relatie met Jezus is de basis van ons leven.

DE MEDIA LIEGT

Onze grootste vijand is de media, die bijna 100% in handen is van de Rothschilds, Rockefellers, Soros, Bill Gates enz. Zij gebruiken de media om de mensheid te manipuleren. Pas als je begrijpt hoe de media voortdurend liegt en je betovert met valse informatie, kun je eruit stappen, in het volle licht van Jezus.

We moeten zelf nadenken, zelf bidden, zelf onderzoek doen, zelf observeren, zelf toetsen en niet op de media leunen.

VIDEO OVER TRUMP

Enkele jaren geleden heb ik een persoonlijke video gemaakt, waarin ik vertel waarom ik achter de Amerikaanse president sta. Het is uit het hart gesproken, en oprecht. Ik geloof dat dit velen kan helpen.

Bekijk de video hier:

https://www.ontdekgod.nl/duisternis-donald-trump/
 
de 1e meneer ken ik (Tesla), de 2e (Rife)?? https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158214701567562&set=a.10152326039447562
 
Rpyal Raymond Rife:

https://www.resonantiecentrum.nl/royal-raymond-rife-ontdekker-van-de-resonantietherapie/

Mike
 
ik zit hier even te browsen, maar er staan best een aantal hele leuke proboeken hier. Deze bv: https://www.bol.com/nl/p/donald-trump-gods-chosen-president/9300000016272196/?bltgh=quWJfHQ4dBUm5hj7VJVPpA.1_24.48.ProductImage
 
Rond 1920 heeft Dr. Royal Raymond Rife een van de belangrijkste ontdekkingen gedaan in de geschiedenis: hij bouwde de meest krachtige microscoop ooit gemaakt en was de eerste mens die een levend virus zag.
Levend virus???
 
mooi filmpje Dorothé!

Mijn strijd begon 30 jaar geleden met onze dochter die ziek werd na een BMR vaccin. Het 1e jaar was er niets aan de hand en was alles fantastisch, 2 gezonde kinderen, jongen en meisje, wat wil een echtpaar nog meer. Na 15 maanden werd ze ziek. Toen ze op een medisch dagverblijf zat was er een Amerikaanse vrouw die hier tijdelijk werkte bij ambassade of zoiets, en had ook een kind met een zware uitdaging. Zij zei tegen mij, GEEF NOOIT OP. Ik heb die woorden nooit vergeten en zitten altijd in mijn hoofd en is waar ik al die jaren al mee bezig ben.

Prachtig filmpje!
 
Rond 1920 heeft Dr. Royal Raymond Rife een van de belangrijkste ontdekkingen gedaan in de geschiedenis: hij bouwde de meest krachtige microscoop ooit gemaakt en was de eerste mens die een levend virus zag.

Levend virus???

Dat zag ik maandag ook staan Marijan

Ik heb gereageerd op de website maar geen enkele reactie gehad
 
Marijan,

Triest en mooi verhaal tegelijk. Ja, we moeten NOOIT opgeven.

Dit moet een slogan zijn voor eigenlijk iedereen.

Dorothé
 
Deze link kreeg ik van n kennis in the usa.

https://buffalochronicle.com/2020/11/14/exclusive-how-a-philly-mob-boss-stole-the-election-and-why-he-may-flip-on-joe-biden/
 
Klinkt als een goed verhaal, sowieso filmwaardig. Laat maar getuigen! (Betekend wel dat die 300.000 stemmen niet uit China komen)
 
www.thegatewaypundit.com/2020/11/carpe-donktums-latest-future-america/?utm_source=Email&utm_medium=the-gateway-pundit&utm_campaign=dailypm&utm_content=daily
 
Antwoord: no, it's not. Ain't gonna happen. Let wel: alles, maar dan ook alles, staat op het spel. Als Trump en de white hats deze slag verliezen krijgen we WERELDWIJD Pol Pot, Stalin, Hitler en Mao bij elkaar. Dan krijgen we een brute en wrede tirannie die nooit eerder in de geschiedenis is vertoond en dan is letterlijk alles verloren. [ZE] gaan dan wraak nemen op ons op een ongekende manier, maak je geen illusies! Het gaat echter niet gebeuren, patriots in control.

Mike
 
Volledig mee eens als team T dit niet wint en er geen mega clean up komt zal de mensheid as we know it niet meer bestaan en idd the killing fields en auschwitz kinderspel zijn.

De namen die je noemt geeft perfect aan de situatie die ons te wachten staat en is totaal NIET overdreven.

Goed verwoord meneer Donkers 👍
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.408
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan