Trueman Show

Dit topic lees ik niet zo vaak, omdat deze podcast voor mij geen toegevoegde waarde heeft. Het zijn ook van die lange gesprekken, waarbij ik halverwege afhaak.
Zo zijn er meer podcasts/kanalen waar ik geen energie in steek.
Het gesprek met Dick ben ik wel aan het luisteren.
Eén van mijn grootste verslavingen is dit forum. 😆
Dat geldt voor mij ook. Deze van Dick wil ik wel luisteren gezien de positieve reacties dus dan is het hopelijk wel waard, zo hey 2uur duurt ie zie ik nou dat wordt in delen kijken.
 
Ja. Dick Trubendorffer is de oprichter van de AMBULANTE (je wordt dus niet intern opgenomen) verslavingskliniek Trubendorffer, waarvan er inmiddels 6 vestigingen in Nederland zijn.

Mike
Zeker een interessante man vind ik👍🏻
 
Dat geldt voor mij ook. Deze van Dick wil ik wel luisteren gezien de positieve reacties dus dan is het hopelijk wel waard, zo hey 2uur duurt ie zie ik nou dat wordt in delen kijken.
Even voot de goede orde:

Dit is geen gesprek tussen Jorn Luka en Dick Trubendorffer. De reden waarom het toch door mij hier is geplaatst is omdat Jorn Luka en de twee hipsters die hier het gesprek leiden afkomstig zijn uit een soort mal van volkomen inwisselbare 'entitled' en verwende snotneuzen die werkelijk denken dat ze mannen van de wereld zijn terwijl ze nog nat achter de oren zijn. Op zich is dat van alle tijden, maar het verschil met nu is dat er nog maar weinig oudere, wijzere mannen zijn die de mannen van de jongens scheiden en dergelijke egocentrische blaaskaken de oren wassen. Dick Trubendorffer doet dat bij deze 'Luka's' wel en het is een genot om te zien, ook al.is het een lang gesprek. Als ik deze observatie over de zelfoverschatting van dit blik hipsters niet genoemd had was niemand anders er verder mee gekomen en zou de indruk voortdurend bevestigd worden dat JL toch o zulke interessante dingen te melden heeft, terwijl hij m.i. weinig meer is dan gebakken lucht.

Mike
 
Even voot de goede orde:

Dit is geen gesprek tussen Jorn Luka en Dick Trubendorffer. De reden waarom het toch door mij hier is geplaatst is omdat Jorn Luka en de twee hipsters die hier het gesprek leiden afkomstig zijn uit een soort mal van volkomen inwisselbare 'entitled' en verwende snotneuzen die werkelijk denken dat ze mannen van de wereld zijn terwijl ze nog nat achter de oren zijn. Op zich is dat van alle tijden, maar het verschil met nu is dat er nog maar weinig oudere, wijzere mannen zijn die de mannen van de jongens scheiden en dergelijke egocentrische blaaskaken de oren wassen. Dick Trubendorffer doet dat bij deze 'Luka's' wel en het is een genot om te zien, ook al.is het een lang gesprek. Als ik deze observatie over de zelfoverschatting van dit blik hipsters niet genoemd had was niemand anders er verder mee gekomen en zou de indruk voortdurend bevestigd worden dat JL toch o zulke interessante dingen te melden heeft, terwijl hij m.i. weinig meer is dan gebakken lucht.

Mike
Voor mij is je punt duidelijk. Ik heb een uur gekeken en vind het zeer interessant niet alleen hoe hij omgaat met die 2 knullen maar ook gewoon inhoudelijk gezien.

Dank voor het delen. Morgen even verder kijken.
JL heb ik nooit interessant gevonden, altijd al een arrogant mannetje ook toen ik hem nog op instagram volgde.
 
Ik heb het hele interview gezien. Je merkt vooral het ego van die kale wat constant op tilt slaat als hij met iets aankomt. Hij is ook zeer emotioneel geïnvesteerd hierin omdat zijn moeder ook een verslaafde was. Maar ik merkte ook dat hij met nog veel meer interne struggles zat welke door dit gesprek naar boven kwam.

Dick bleef zeer respectvol naar hem toe als hij weer getriggered werd en Dick probeerde te corrigeren of woorden in zijn mond probeerde te leggen.
 
Ik heb het hele interview gezien. Je merkt vooral het ego van die kale wat constant op tilt slaat als hij met iets aankomt. Hij is ook zeer emotioneel geïnvesteerd hierin omdat zijn moeder ook een verslaafde was. Maar ik merkte ook dat hij met nog veel meer interne struggles zat welke door dit gesprek naar boven kwam.

Dick bleef zeer respectvol naar hem toe als hij weer getriggered werd en Dick probeerde te corrigeren of woorden in zijn mond probeerde te leggen.
Klopt mee eens! Ik heb het ook afgekeken en het was een verademing en genot om naar te luisteren. Het is dat Dick zo goed om ging met het ego van die kale jongen. Anders was ik dus snel afgehaakt. Die andere jongen vond ik het veel beter doen maar op spiritueel vlak is hij volgens mij dan ook een stuk verder dan zijn maat

Ik kende hem niet maar mooie ziel die Dick.
 
Ik heb het hele interview gezien. Je merkt vooral het ego van die kale wat constant op tilt slaat als hij met iets aankomt. Hij is ook zeer emotioneel geïnvesteerd hierin omdat zijn moeder ook een verslaafde was. Maar ik merkte ook dat hij met nog veel meer interne struggles zat welke door dit gesprek naar boven kwam.

Dick bleef zeer respectvol naar hem toe als hij weer getriggered werd en Dick probeerde te corrigeren of woorden in zijn mond probeerde te leggen.
Ik kan hem niet uitstaan die kale.
 
Waarom reist dit ventje overal, nu weer in Curacao? Grijs haar op zo'n jonge leeftijd en vol met tatoes? Kunnen we dit nog serieus nemen? Niet gevaccineerd? Mmm ben er toch niet zo zeker van! Kruiden verhaal? Bruin / wit brood etc. What the fck! Heb meer en meer t gevoel dat hij al die mensen interviewd om zichzelf te verrijken, geestelijk maar ook financieel.
 
Jorn met Richard de Leth. Over voeding en gezondheid. Zijn focus ligt op evolutionaire geneeskunde.
 
Jorn bij Jaap Rameijer:

We zijn dit keer uitgenodigd in Exmorra, een dorpje in het Friese noorden met leuke huisjes en een eeuwen oud kerkje.

Jaap Rameijer verwelkomt ons in zijn Grutterswinkeltje, waar we bij het zien van alle potjes, pannetjes, oude blikken, handgebakken muurtegeltjes en zelfs nog een bedstede, honderd jaar terug in de tijd stappen. Jaap lijdt ons rond door zijn bijzondere verzameling van spullen, schilderijen, foto’s en boeken. Hij neemt ons mee in de verhalen over zijn verleden, de geschiedenis van deze plek en hij vertelt ons over alle kennis die opgeslagen ligt in zijn bibliotheek met duizenden boeken. Op een locatie met al deze historie is dit de perfecte plek om met Jaap in gesprek te gaan.

Jaap is schrijver, fotograaf, coach en gids. Met zijn brede interesse volgde hij meerdere studies, was hij in dienst van de Koninklijke Marine en via zijn baan bij Fokker kwam hij in aanraking met zeer geavanceerde technologieën en artificial intelligence. Jaap kocht een stuk land in de buurt van Rennes-le-Château in Frankrijk, waar hij vele reizigers en spirituele groepen ontving en ook deelnam aan de bijzondere ceremonies. Jaap heeft velen boeken geschreven en schrijft nog steeds graag over Rennes-le-Château, Maria Magdalena, de relatie tussen de man en vrouw en over orbs. Dit laatste bijzondere fenomeen gaf ook zijn inspiratie voor het schrijven van zijn laatste boek: Van Annunaki tot Illuminatie – Van Slaaf tot Slaaf
Met Jaap spraken we over zijn bijzondere tijd in Frankrijk, de magische plekken op aarde waaronder Rennes-le-Château.​

Jaap vertelde over het dunne vliesje tussen onze aardse dementie en andere werelden, waarbij ook de orb ter sprake kwam. We hebben zijn boek ‘van Annunaki tot Illuminatie – van slaaf tot slaaf’ uitgebreid besproken waarin hij schrijft over het annunaki ras, de kleitabletten van Soemerië, ufo’s, buitenaardse beschavingen, de spirit world en onze wonderlijke aarde. Jaap neemt ons mee in de ontstaansgeschiedenis van de annunaki en waarom zij hun oorspronkelijke thuisplaneet verlieten om vervolgens op aarde terecht te komen. Jaap vertelt over hoe deze wezens de macht over de aardbewoners kregen en op welke manier ze deze nog steeds uitoefenen. Over het verband tussen de annunaki en de illuminatie. Over de rol van ons als aardse bewoners in het piramide systeem. Over de manipulatie van ons DNA, waardoor we steeds meer tot slaven veranderden. Over wat de huidige machthebbende families met de annunaki te maken hebben. Want wie is de annunaki van tegenwoordig?​

 
Bart gaat ondar andere in op UAP/UFO dossier.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan