Trueman Show

Volgens Brahma Menor is Pranic Living is default status van de mensheid en maakt eten en drinken deel van conditionering. Doet me ergens van Breathtarians van Frans Heslinga,
 
Mooie podcast van Jorn weer! Over overlevingsmechanismes, heling van trauma’s


Lars doet al meer dan 20 jaar onderzoek naar trauma, narcisme en de kernverwonding van de mens. Hij heeft jarenlang mensen begeleid en contact laten maken met hun diepste trauma’s middels ademwerk en ayahuasca reizen. Nu leidt hij met The Breathwork coach mensen op tot ademcoach. Lars is schrijver van inmiddels bijna 13 boeken, waarvan zijn eerste boek ‘De Gewijde Reis’ nog steeds veel voor hem betekent.
Met Lars zijn we diep in verschillende trauma stukken en kernverwondingen gedoken. Hij legde uit hoe tekortkomingen in de onvoorwaardelijke liefde, naslag heeft op hoe we in emotie kunnen reageren op verschillende situaties. Hij legde uit hoe triggers dienen als prachtige spiegels voor de niet geheelde stukken in onszelf en hoe we onszelf kunnen helen in onze kernverwonding. Lars legde zijn onderzoek naar archetypes uit en hij vertelde hoe deze kennis ons bewust maakt van onze overlevingsmechanismes. We filosofeerden over een diepgewortelde pijn in onze samenleving en over waarom de ene mens wel ‘wakker’ wordt en de ander niet. Heeft dit te maken met opvoeding? Met de niet geheelde stukken in onszelf? Of heeft het nog een andere oorzaak?
We mogen ons volgens Lars bewust worden van alles wat er in ons leeft en gevoelt wil worden, zodat we steeds dichter bij de geheelde versie van onszelf komen.​

 
Nog niet gekeken:

In het voormalig vrouwenklooster van Amersfoort zaten we, in de kamer van moeder overste, aan tafel met Hannah Cuppen. Een 93ste aflevering op een bijzondere plek voor een bijzonder gesprek over Hannah haar boeken Liefdesbang, Liefdesroep en liefdekunst. Boeken met een diepe waarheid over liefde en een herkenning voor in elke relatie.

We spraken met Hannah over haar eerste boek, Liefdesbang. Een boek dat veel verder gaat dan ‘liefdesbang zijn’ in het algemeen. Het was daarom ook een gesprek waarin we voorbij de laag van programmering, angst, pijn- en beschermingsmechanismen konden kijken. We spraken over de diepere betekenis van bindings- en verlatingsangst en de laag van levens- of doodsangst die hier onder schuilt. Hannah sprak over de helende kracht die een relatie kan hebben wanneer je echt kunnen voelen waar de primaire en onderliggende emotie vandaan komt. Elke relatie kan een prachtige spiegel zijn, wat voor vele transformatie processen kan zorgen als je je hart hiervoor opent. Ook bespraken we Hannah haar tweede boek: Liefdesroep. Een boek over het leven van je potentie, je diepste waarheid, je zielen missie. Het is een liefdes roep om op zoek te gaan naar een diepere blijheid en voelen dat je hart een sprongetje maakt van het gene dat je aan het doen bent. ‘Leven van je potentie, naar je hogere doel’

Hannah heeft samen met haar man een online training Liefdeskunst ontwikkeld. Ben je geïnspireerd en nieuwsgierig naar wat er nog meer te leren valt? Hannah geeft de luisteraar graag 20% korting op haar online training, zodat ook jij een stap richting liefdes vrij zijn kan maken!​

 
Jorn heeft een metamorfose ondergaan, (zowel zijn uitstraling van zijn show als intern, schaduw werk) hij is in deze podcast erg gegroeid
Mooi om te horen.
Slachtofferschap en verantwoordelijkheid dragen (ik hoorde hier een match met de 12 stappen in vanaf 45 min ongeveer)
Ook het geloof in God kwam aan de orde.
Hierin zijn zowel Jorn als Isa nog niet waar ze zouden kunnen zijn, geeft niet, ieder z’n eigen tempo

 
Jorn heeft een metamorfose ondergaan, (zowel zijn uitstraling van zijn show als intern, schaduw werk) hij is in deze podcast erg gegroeid
Mooi om te horen.
Slachtofferschap en verantwoordelijkheid dragen (ik hoorde hier een match met de 12 stappen in vanaf 45 min ongeveer)
Ook het geloof in God kwam aan de orde.
Hierin zijn zowel Jorn als Isa nog niet waar ze zouden kunnen zijn, geeft niet, ieder z’n eigen tempo


Ik ben nu aan het luisteren. Zit pas op minuut 16, maar het resoneert wel. Ik zit ook op die fase. Niet meer willen overtuigen van de ander, weten dat je genoeg weet en er eigenlijk niet veel nieuws meer is. Wat ik wel weet is dat de Q-operatie gaande is en vertrouw daarmee op het goddelijke. Ik weet niet in hoever dit bij Jorn speelt. Ik denk dat niet veel mensen van de alternatieve media op het punt zitten waar bv. hier het forum op zit.
Ik voel me ook wel verzadigd, weet hoe de vork in de steel zit en dat de gewone normie het gewoonweg NIET WIL weten. Het gaat niet om niet kunnen weten, wat ik altijd dacht. Ik dacht altijd als ik nu dit en dit bekend maak, nou dan vallen wel de schellen van de ogen en zijn we waar we wezen willen. Nee, dit inzicht heb ik al wel verworven dat dit niet van mijn kennis afhankelijk is. Hoe de operatie verder gaat, hoe de goddelijke weg zal zijn, daar ben ik wel een deel van, een deel van het geheel om het maar zo te zeggen, maar het uiteindelijke goddelijke daar sta ik buiten. Daar moeten we op vertrouwen.
Ik ga de uitzending verder beluisteren.

Dorothé
 


Een aantal markante quotes van Flavio:

Niks is zo vloeibaar als de waarheid.
Feit nr 1 is dat er geen feit is.

Dat soort nihilisme had ik niet van Flavio verwacht.
 
I trust Trump. And God. I trust Thierry, Gideon, Pepijn. Ik vertrouw geen ambitieuze gladjanussen die proberen een soort alternatieve MSM neer te zetten. Niets nihilistisch aan, gewoon een goede bullshit radar.

Mike
 
Hij liet zich door zijn eigen wijf verbannen naar zijn werkkamer met matras en al, simpelweg omdat hij de ernst van de situatie wel inzag en zij niet. Heeft zij ooit haar vergissing naar hem toegegeven en exvuus aangeboden? Ik denk van niet, persoonlijke verantwoordelijkheid en vrouwen gaan niet zo goed samen. Hij had haar met kop en kont zijn huis uit moeten schoppen!

Mike
 
Ik ben nu aan het luisteren. Zit pas op minuut 16, maar het resoneert wel. Ik zit ook op die fase. Niet meer willen overtuigen van de ander, weten dat je genoeg weet en er eigenlijk niet veel nieuws meer is. Wat ik wel weet is dat de Q-operatie gaande is en vertrouw daarmee op het goddelijke. Ik weet niet in hoever dit bij Jorn speelt. Ik denk dat niet veel mensen van de alternatieve media op het punt zitten waar bv. hier het forum op zit.
Ik voel me ook wel verzadigd, weet hoe de vork in de steel zit en dat de gewone normie het gewoonweg NIET WIL weten. Het gaat niet om niet kunnen weten, wat ik altijd dacht. Ik dacht altijd als ik nu dit en dit bekend maak, nou dan vallen wel de schellen van de ogen en zijn we waar we wezen willen. Nee, dit inzicht heb ik al wel verworven dat dit niet van mijn kennis afhankelijk is. Hoe de operatie verder gaat, hoe de goddelijke weg zal zijn, daar ben ik wel een deel van, een deel van het geheel om het maar zo te zeggen, maar het uiteindelijke goddelijke daar sta ik buiten. Daar moeten we op vertrouwen.
Ik ga de uitzending verder beluisteren.

Dorothé
Je staat niet buiten het Goddelijke. Iedereen is deel van het Goddelijke. Je zult alleen naar binnen moeten keren om zijn stem zuiver te horen. Goed dat je wegbeweegt van andere overtuigen. Dat heb je nodig om de dualiteit te overstijgen. Overgave is vertrouwen. Je moet al je pijnstukken en conditioneringen door om daar te komen. Alles vraagt om aangekeken te worden om te kunnen groeien. Als je dat niet doet of wil blijft de les terugkeren in andere gedaantes.
 
Je staat niet buiten het Goddelijke. Iedereen is deel van het Goddelijke. Je zult alleen naar binnen moeten keren om zijn stem zuiver te horen. Goed dat je wegbeweegt van andere overtuigen. Dat heb je nodig om de dualiteit te overstijgen. Overgave is vertrouwen. Je moet al je pijnstukken en conditioneringen door om daar te komen. Alles vraagt om aangekeken te worden om te kunnen groeien. Als je dat niet doet of wil blijft de les terugkeren in andere gedaantes.
Klopt.
Je moet al je pijnstukken en conditioneringen door om daar te komen. Alles vraagt om aangekeken te worden om te kunnen groeien. Als je dat niet doet of wil blijft de les terugkeren in andere gedaantes.
Die ervaring heb ik zeer zeker.
Nu met de opleiding die ik volg, moet ik mezelf wel heel goed in de spiegel aankijken. Ook zie ik andere mensen die ik liefheb in de spiegel terugkeren. Voor het eerst in mijn leven herken ik die anderen en weet wat ik zie en wat dat inhoudt. Ook mijn eigen herkenning is pijnlijk, maar o zo waardevol.
Een mooie maar tevens zware gewaarwording. Ik ben er dankbaar voor. En dat op mijn 54e.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan