Trueman Show

Echt wel een interessante persoon die Roy Martina. Vertelt o.a. dat je niet bij een kerncentrale in de buurt moet wonen in deze tijden: hij houdt er namelijk rekening mee dat de electriciteit kan gaan uitvallen. Ander ding is dat je beter ergens kunt wonen waar water en zonne-energie is. Hij noemde Portugal in dit verband. Ook omdat er weinig criminaliteit is. Maar voor de rest gaat het ook over dat de CIA mensen leerde om in de toekomst te kijken (iets dat ze/we sowieso al kunnen, maar wat ons vaak is afgeleerd door programmering e.d.).
 
Hij slaat wel vaker de plank mis, hoor. De 'Messing-moeheid' heeft bij lang geleden al zijn intrede gedaan.

Mike
 

Marja heeft op basis van de hermetische filosofie 7 universele wetmatigheden gedefinieerd en uitgelegd in haar boek De Hele Olifant in Beeld.
 
Laatst bewerkt:
Dat vraag ik mij ook af
Eenieder die iets toevoegt aan de ontwaking van de mensen, voegt volgens mij iets wezenlijks toe. Dit kan op meerdere manieren. Jorn is nog een hele jonge vent en ik vind dat hij het al heel goed doet. Dat niet elke gast een toevoeging is, is een ander feit. Maar ik weet ook nog dat hij ook Reiner Fuellmich heeft geïnterviewd en Baudet en Gideon en ook nog andere interessante gasten had.
We kunnen op iedereen iets afgeven, Karel van Wolferen is stoffig, Jenssen is verkeerd, Jey is hyperactief, Icke komt niet met een oplossing, Sietske is niets, Flavio is verkeerd, een vrouw voegt niets toe.... Ik denk dat we zo niet verder komen. Al deze mensen zitten aan onze kant van het spectrum en proberen steentjes te laten vallen. Het is geen sprint maar een marathon.
Er zijn natuurlijk een paar heel bekende goede mensen zoals W. Engel en Jeroen Pols, Baudet, Gideon, Reiner Fuellmich. Zij leveren bijna ALTIJD geweldige bijdrages. Maar ik vind dat ook de anderen hun bestaansrecht hebben. Ze vechten, net zoals wij, tegen de boosheid en proberen hier verduidelijking te geven. Dat er soms wel eens een verkeerde schaats gereden wordt, dat kan zijn en moet niet gelijk als bewuste misleiding of een boze poortwachter geïnterpreteerd worden.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Op zich heb je daar een punt en ik geef toe dat ik soms te snel klaarsta met mijn oordeel (leerpuntje voor mij). Maar het kan je toch niet ontgaan zijn dat Jorn echt de verkeerde kant op aan het gaan is, of wel? Bewust of onbewust meedoen aan verspreiding van disinfo d.m.v. dwaalsporen helpt de beweging niet maar hindert deze. Frans Heslinga is de nieuwe Martijn van Staveren. En jawel, net als destijds tuinen er weer hordes VROUWEN in het gezwets van deze gast. Wat Jorn zelf betreft, deze is jong, naief en gedreven door een te dik ego, zoals ik eerder al schreef. Zo goed als hij begon, zo belabberd zijn zijn uitzendingen nu.

Mike
 
Op zich heb je daar een punt en ik geef toe dat ik soms te snel klaarsta met mijn oordeel (leerpuntje voor mij). Maar het kan je toch niet ontgaan zijn dat Jorn echt de verkeerde kant op aan het gaan is, of wel? Bewust of onbewust meedoen aan verspreiding van disinfo d.m.v. dwaalsporen helpt de beweging niet maar hindert deze. Frans Heslinga is de nieuwe Martijn van Staveren. En jawel, net als destijds tuinen er weer hordes VROUWEN in het gezwets van deze gast. Wat Jorn zelf betreft, deze is jong, naief en gedreven door een te dik ego, zoals ik eerder al schreef. Zo goed als hij begon, zo belabberd zijn zijn uitzendingen nu.

Mike
Dank je voor je reactie en fijn dat je het kan toegeven.
Omdat ik niet alles meer kan en wil volgen, heb ik Jorn niet meer bekeken. Ik heb mijn keuze dus voor mijzelf gemaakt wat ik wel en niet wil zien. Als iemand iets hier op het forum post of ik zie het ergens anders, dan doe ik voor mezelf al de check of ik het zinvol vind of niet en of het op mijn niveau van ontwaking iets bijdraagt.
De stoffigheid van Karel van Wolferen stoort mij absoluut niet. Ik luisterde graag naar de podcasts van Sietske die zeer vaak filosofisch waren. In mijn beginperiode hier op het forum was ik alleen maar voedingsgeoriënteerd. Toen ik echter dieper in het konijnenhol dook, ben ik ook gestoten op David Icke. Ik heb zijn boeken verslonden en hij heeft onvoorstelbaar aan mijn ontwaking bijgedragen.
Ik denk echter dat er hordes mensen zijn die nog lang niet op ons punt van ontwaking zitten en door een Jorn of Flavio echt wel denkpuntjes krijgen. Er wordt toch steeds iets in de goede richting gezegd. Die mensen worden meegenomen en aan het denken gezet. Eigenlijk zou je het bijna kunnen zien als wat BioClandestine zegt, je voordoen op Twitter alsof je een liberaal bent en dan punten maken.
Ik ben er wel zeker van dat onze bovengenoemde mensen aan de goede kant staan, maar zelf ook nog zoekende zijn. Fijn toch voor de normie om op deze zoektocht mee te kunnen drijven en zo verder te komen.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.682
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan