Tros Radar over zwarte zalf

Waarom doen ze zo moeilijk? Je kan toch gewoon proberen of de zalf werkt?

Geloven jullie dat het werkt?

 
Gisteravond heb ik bij Rineke van den Berg een GVA gedaan over zuren en basen. Rineke zorgt voor een supersfeer met zeer levendig publiek, zelden zo'n goede avond gehad! Daarnaast is Rineke een warm mens, die me ook nog eens trakteerde op een zeer smakelijk stoofpotje! 14 mei spreek ik opnieuw in Oud-Beijerland bij Rineke, deze keer over ontgiften. Op 8 mei moet ze voorkomen vanwege haar vermeende 'wandaden'. De grote rechtszaal is hiervoor gereerveerd, zodat er zoveel mogelijk mensen in het publiek zitten die (zo hopen de autoriteiten althans) haar zonder rechter al veroordeeld hebben op basis van die walgelijke uitzending van Radar. Rineke heeft mijn morele steun en bij deze een hart onder de riem door dit artikel te plaatsen van wanttoknow:

https://www.wanttoknow.nl/overige/de-heksenjacht-op-de-zwarte-zalf/

Mike

 
Toeval bestaat niet, want zo plots en denkelijk precies op tijd komt dit bericht op mijn pad. Ik ben nog niet lang genoeg lid hier op dit forum en had dit draadje nog niet gezien. Laat ik nou vanochtend argwanend naar een plek op mijn rug gekeken hebben die al langere tijd jeukt en prikt. Ik hoop dat ik deze zalf nog ergens kan bestellen.

De heksenjacht die gaande is tegen de "alternatieve" sector is bespottelijk maar tevens ook beangstigend. Ik ken Rineke niet, maar mijn hart gaat naar haar uit want het opboksen tegen de gevestigde orde en diens denkwijze is een zwaar gevecht.

 
Ik was bij de lezing van Mike bij Rineke gisteren! Idd wat een topavond! Veel nieuwe info en je ziet, ik heb het forum gevonden!

 
die is het niet Heksje.

Volgens wat ik gehoord heb kun je op verzoek in een soort workshop de zalf zelf maken met de benodigde ingredienten.

Het zijn er stuk of 8 meen ik me te herinneren en die van Agradi maar 2, waarvan niet een in de "echte" zwarte zalf.

 
Hmm, naar die workshop zou ik ook wel willen gaan.

Ik heb ook naar die andere van agrida zitten kijken, maar dit wordt meer gebruikt voor ontstekingen van en bij dieren.

 
Heksje,

Ik heb niet veel informatie gelezen over zwarte zalf maar ik heb wel dit filmpje een keer gezien (en nog wel iets meer). Ik heb er ook een keer iets over gelezen over wat voor soort weefsels er niet tegen kunnen. Ik heb dat toen vertaald en ik kwam er niet uit wat het nou precies was, het was niet kraakbeen waar ze het daarover hadden. Je komt op mij zo een beetje over alsof je je hier meteen in wil storten, Ik zou zelf eerst veel meer lezen en ook waarop je het niet (nog meer naast je neus) moet gebruiken. Maar ik denk zelf wel dat het goed kan helpen.

 
Ik heb vorig jaar een lezing van Rineke bijgewoond. Ik heb het boekje van haar toen ook aangeschaft en wat of Rineke vertelde over het gebruik van zwarte zalf, komt niet overeen met wat of het youtube filmpje laat zien. Het is de bedoeling dat je het doet op een verdacht plekje, pleistertje erop en 24 laten zitten. Daarna eraf halen en de zalf eraf spoelen. Gebeurd er niets, dan was het loos alarm. Anders wordt het kankertje er vanbinnen uit naar buiten geduwd, ahw een steriele ontsteking. Er komen dus geen open wondjes aan te pas. Na verloop van tijd komt de kanker naar buiten en ontstaat er een kuil(tje), daar waar het gezeten heeft. En dan heb ik het over het recept van Rineke, wat bij de Indianen vandaan komt en daar ook wel als zadelzalf bekend staat.

 
Andere youtube filmpjes die ik heb gezien, laten ook allemaal een wond zien waar het kankergezwel dan uit komt zetten en ze halen de zalf er later ook weer af. Ik heb alleen uit gewone interesse wat gelezen en gezien. Maar er zijn dus meerdere methoden en zalven. Het laat wel goed zien dat je je er eerst goed in moet verdiepen (dat bedoelde ik te zeggen), ik kreeg de indruk dat de voetzoeker eigenschap van Heksje hier ook sterk naar bovenkomt en ze niet heel erg veel informatie had gelezen en er iets te snel in wil duiken.

 
Je hebt helemaal gelijk, je kan niet over 1 nacht ijs gaan. Je moet wel zeker weten dat je de juiste zalf hebt, nl die van Rineke.

 
Quote:
Je komt op mij zo een beetje over alsof je je hier meteen in wil storten



Betrapt :oops:

Dank je wel voor deze spiegel Kaaskanlekkerzijn! Je hebt gelijk, ik moet me beter inlezen. Het bericht dat ik las op de pagina die Mike hier eerder vandaag plaatste sprak mij erg aan. Ik heb een paar verdachte plekken en zag deze zalf als een uitkomst.

 
Zojuist heb ik deze petitie ondertekend:

https://secure.avaaz.org/nl/petition/minister_van_justitie_en_minister_van_volksgezondheid_van_nederland_intrekken_aanklacht_tegen_Rineke_van_den_Berg_inzake/?dQUhahb

Ik moedig jullie aan hetzelfde te doen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan