Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voordeel van deze entheogenen is dat je zélf je eigen therapeut bent; scheelt een hoop gedoe met 'professionele hulpverleners' die veelal zelf 'de boel' niet op de rij hebben!Zelf ben ik in mijn jeugd door meerdere thema’s getraumatiseerd (vroeg overlijden moeder, fysiek en mentaal misbruik)
Jaren mezelf weggecijferd voor anderen.
Coaching bracht een deel weer aan de oppervlakte. Van heling weinig sprake, sterker nog ik ging dieper de put in.
Familieopstellingen bracht mij een hele hoop inzichten en telkens werd er een laagje afgepeld (ik begeleid zelf opstellingen inmiddels)
Echter mijn systeem kon er niet helemaal bij
Ik voelde wel maar mijn brein snapte het niet.
Tot ik in aanraking kwam met plantmedicijnensychedelica Magische truffels , (onder andere cacao, paddenstoelen, kambo, ayahuasca behoren hier ook toe.)
Zoveel helderheid in 1 reis, zoveel inzichten, zoveel heling. Wauw ik kan niet anders zeggen!
Deze plantmedicijnen geven het allemaal
Ook indien je last hebt van PTTS, paniekaanvallen, eetstoornissen, ADHD, dementie en andere neurologische aandoeningen…
Moeder natuur geeft het letterlijk aan ons!
je zou gek zijn om het niet in te zetten!
Vandaar dat ik inmiddels ook aan een opleiding begonnen ben om truffelceremonies veilig te begeleiden.
De wereld heeft het nodig, voor onze toekomstige generaties !
Aho!![]()
Wat leuk @Vetje ik zal je zeker graag uitnodigen maar….. Wat is in de buurt? Ik zit in Haarlem. Daar zal ik over het algemeen m’n ceremonies houden.Het woord Aho zegt mij al dat je je in spirituele kringen begeeft. Mocht je in de buurt een keer iets met truffels doen laat maar weten, ik ben fan.