Trauma en herstel

Ik open dit topic omdat er in de wereld waarin we leven zoveel (generationeel) trauma meedragen. Mede daar boven op het trauma dat we momenteel ondervinden van de afgelopen jaren. Jongeren hadden het al zwaar. Ouders struggelen met trauma’s die zij in hun cellen/DNA meedragen van onuitgesproken leed (oorlog, mentaal of fysiek misbruik, familiegeheimen) van hun ouders en voorouders. Als er nu geen heling kan plaatsvinden dan zijn de komende generaties echt verloren.

Zelf ben ik in mijn jeugd door meerdere thema’s getraumatiseerd (vroeg overlijden moeder, fysiek en mentaal misbruik)

Jaren mezelf weggecijferd voor anderen.
Coaching bracht een deel weer aan de oppervlakte. Van heling weinig sprake, sterker nog ik ging dieper de put in.
Familieopstellingen bracht mij een hele hoop inzichten en telkens werd er een laagje afgepeld (ik begeleid zelf opstellingen inmiddels)
Echter mijn systeem kon er niet helemaal bij
Ik voelde wel maar mijn brein snapte het niet.

Tot ik in aanraking kwam met plantmedicijnen :psychedelica Magische truffels , (onder andere cacao, paddenstoelen, kambo, ayahuasca behoren hier ook toe.)

Zoveel helderheid in 1 reis, zoveel inzichten, zoveel heling. Wauw ik kan niet anders zeggen!
Deze plantmedicijnen geven het allemaal
Ook indien je last hebt van PTTS, paniekaanvallen, eetstoornissen, ADHD, dementie en andere neurologische aandoeningen…
Moeder natuur geeft het letterlijk aan ons!
je zou gek zijn om het niet in te zetten!

Vandaar dat ik inmiddels ook aan een opleiding begonnen ben om truffelceremonies veilig te begeleiden.
De wereld heeft het nodig, voor onze toekomstige generaties !
Aho! 🙌🏻

Zelf ben ik in mijn jeugd door meerdere thema’s getraumatiseerd (vroeg overlijden moeder, fysiek en mentaal misbruik)

Jaren mezelf weggecijferd voor anderen.
Coaching bracht een deel weer aan de oppervlakte. Van heling weinig sprake, sterker nog ik ging dieper de put in.
Familieopstellingen bracht mij een hele hoop inzichten en telkens werd er een laagje afgepeld (ik begeleid zelf opstellingen inmiddels)
Echter mijn systeem kon er niet helemaal bij
Ik voelde wel maar mijn brein snapte het niet.

Tot ik in aanraking kwam met plantmedicijnen :psychedelica Magische truffels , (onder andere cacao, paddenstoelen, kambo, ayahuasca behoren hier ook toe.)

Zoveel helderheid in 1 reis, zoveel inzichten, zoveel heling. Wauw ik kan niet anders zeggen!
Deze plantmedicijnen geven het allemaal
Ook indien je last hebt van PTTS, paniekaanvallen, eetstoornissen, ADHD, dementie en andere neurologische aandoeningen…
Moeder natuur geeft het letterlijk aan ons!
je zou gek zijn om het niet in te zetten!

Vandaar dat ik inmiddels ook aan een opleiding begonnen ben om truffelceremonies veilig te begeleiden.
De wereld heeft het nodig, voor onze toekomstige generaties !
Aho! 🙌🏻
Voordeel van deze entheogenen is dat je zélf je eigen therapeut bent; scheelt een hoop gedoe met 'professionele hulpverleners' die veelal zelf 'de boel' niet op de rij hebben! :rolleyes:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.712
Leden
8.708
Nieuwste lid
KevinArgus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan