Transvestigation

https://nypost.com/2021/01/04/sorry-pelosi-eliminating-official-use-of-mother-isnt-inclusive-its-waging-war-on-women/?fbclid=IwAR2GPYTm6MxFCIQxQ4TNlrtyiUtFBhnzDlGsC5sA3K3rXFOPE8ac0CF2_m0
 
Tlgqu45wx7zhnatnv050es05y32pwcqc3.jpg


Is hij wel een hij?

Mike
 
Je hoeft alleen al de vorm van haar gezicht te zien, en op de neus/wenkbrauwen/voorhoofd te letten.

Kevin
 
Die vent is een bewerkte versie van Kaag als man, maar wel met behoud van de vorm/eigenschappen van het gezicht van Kaag. Dus als je haar make-up, lange haar, oorbellen etc weg zou nemen, en wat extra gezichtsbeharing toevoegt, dan zou ze zo als man door het leven kunnen gaan.
 
Aha, nou snap ik het! Ik dacht dat het een of andere BN'er was die voor NL bekend is behalve voor mij.

Mike
 
En weer een "damessport" waarbij de heren winnen: Clownsworld

 
Deze plaats ik puur vanwege de foto... Wat een gezicht heeft dat mens... 🤮

Kevin

Voor de duivel en het in en in slechte mens dat het van binnen is ziet ze er van buiten geeneens zo gek uit.

Ik zou bij haar karakter eerder hoorntjes en rode ogen verwachten:)
 
Twee vogelverschrikkers als koppel... Ik dacht eerst altijd dat haar partner een vrouw was, maar die is een man (ook qua rol naar buiten), maar Koopmans zelf is absoluut geen vrouw!
 
Verklaar je nader, wat bedoel je precies?

Mike
Ik heb wat mensen om haar heen die haar boeken hebben(gelezen). Dus populair momenteel. Daarin staat dat ze als kind niet at en leefde van licht. En verderop at ze wel maar plantaardig...anyways iemand heeft me de inhoud van haar eerste boek verteld. Nou ja daar gaan al een beetje alarmbellen af, maar voel me niet echt aangetrokken tot de materie dus.
Nou had ik iemand op fb die veel post over de inverted/deceivers en ik moest gewoon aan haar denken.

Dus ik googlede haar afbeeldingen en dit is voor mij duidelijk geen twijfel een jongen. En geen meisje/vrouw.

Naar mijn idee vanaf jongs af aan functie als kattenvangers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.385
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan