Nederlandse politiek

Fijn dat je tekst en uitleg geeft. Mijn brein is visueel uitermate zwak en kan niet razendsnel visuele informatie ontcijferen, zeker niet als er meerdere zaken tegelijk spelen in hetzelfde beeld. Ik zie dus letterlijk niet wat er gebeurt en moet er maar naar gissen. Dat ik hier zo goed als alleen in sta blijkt wel uit de ontelbare keren dat ik berichten voorbij zie komen waarin foto's of filmbeelden worden gestuurd waarin alleen maar wordt gezegd 'let op'. Kennelijk ziet iedereen dit, behalve ik. Voor mij geldt dus: explain it to me like I'm a 5-year-old. Eerder heb ik dit aangeduid als 'plaatjesdyslexie'.

Mike
 
Fijn dat je tekst en uitleg geeft. Mijn brein is visueel uitermate zwak en kan niet razendsnel visuele informatie ontcijferen, zeker niet als er meerdere zaken tegelijk spelen in hetzelfde beeld. Ik zie dus letterlijk niet wat er gebeurt en moet er maar naar gissen. Dat ik hier zo goed als alleen in sta blijkt wel uit de ontelbare keren dat ik berichten voorbij zie komen waarin foto's of filmbeelden worden gestuurd waarin alleen maar wordt gezegd 'let op'. Kennelijk ziet iedereen dit, behalve ik. Voor mij geldt dus: explain it to me like I'm a 5-year-old. Eerder heb ik dit aangeduid als 'plaatjesdyslexie'.

Mike

Gelukkig zijn we niet allemaal INTP. ;)
Of is dat geen INTP eigenschap?
 
Fijn dat je tekst en uitleg geeft. Mijn brein is visueel uitermate zwak en kan niet razendsnel visuele informatie ontcijferen, zeker niet als er meerdere zaken tegelijk spelen in hetzelfde beeld. Ik zie dus letterlijk niet wat er gebeurt en moet er maar naar gissen. Dat ik hier zo goed als alleen in sta blijkt wel uit de ontelbare keren dat ik berichten voorbij zie komen waarin foto's of filmbeelden worden gestuurd waarin alleen maar wordt gezegd 'let op'. Kennelijk ziet iedereen dit, behalve ik. Voor mij geldt dus: explain it to me like I'm a 5-year-old. Eerder heb ik dit aangeduid als 'plaatjesdyslexie'.

Mike
No problem, zal er in het vervolg wat meer tekst bij zetten.

Deze chauffeur ontvangt dus een pakketje met ??
Degene die het pakketje aflevert loopt naar binnen (nog meer pakketjes?)
Wellicht zijn we getuige van het volgende wat na de Voice nu in de media gaat komen, gis ik.
 
Gelukkig zijn we niet allemaal INTP. ;)
Of is dat geen INTP eigenschap?
Geen idee, eerlijk gezegd, kan ook aan mij liggen. Wat ik wel onder INTP vind vallen is dat ik veel meer bezig ben met abstractie dan met het vijfzintuiglijke. Van alle zintuigen is mijn gehoor het best ontwikkeld, ik kan werkelijk alle nuances horen in laag, mid en hoog als ik actief met muziek bezig ben en ben daar een enorm pietje precies in.

Mike
 
Bedoel je dat INTP's idd visueel zwak zijn, of dat dit niet valt onder de eigenschappen van INTP?

Mike
INTP's zijn sterk in waarnemen van nuances op veel gebieden, niet persé allemaal op dezelfde gebieden. Zelf ben ik sterk in het waarnemen van nuances in bijv. beelden, geluiden, kleuren en geuren, en wat minder op taalgebied.
 

 
Eindelijk, iemand die duidelijke taal spreekt... "De tweede kamer is de baas en die hadden kunnen/moeten ingrijpen..! "Rutte had geboeit de zaal moeten verlaten" m.a.w iedereen is daar verantwoordelijk voor. Alle verantwoordelijke achter slot en grendel...Tribunaal

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.379
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan