Transvestigation

JM

Well-known member
Nu er steeds meer naar buiten komt dat veel elitaire figuren niet van het geslacht zijn dat ze zeggen of uiten te zijn, een apart topic over deze zieke idioten. Politici, artiesten, atleten en andere personen waar de schaapjes naar opkijken.

Via verschillende agenda's (voeding, giffen, social engeneering) proberen ze dit aan ons op te dringen, maar de grap is dat ze dit zichzelf al heel lang aan doen. Alles om Lucifer/Baphomet te vereren.

We beginnen met Bill Gates.

&feature=youtu.be

Joost
 
Wauw! Ik zat er vandaag aan te denken om een topic te beginnen met dit onderwerp! Toevallig zeg :D
Maar idd, er valt veel hierin te ontdekken!

Kevin
 
Ja Kevin, ik zag jou ook wat dingen posten vandaar. Het heeft een eigen topic nodig ?

Joost
 
Als het gaat om f2m dan hoef je maar in het broekje te kijken en dan heb je het antwoord.
Daar zit nl het bewijs ze kunnen daar niet een natuurlijk werkend en uitziend ‘deel’ creëren.
 
Is het niet zo dat een vrouw ook gewoon zo een mannelijk uiterlijk kan krijgen door gebruik van anabolen in combinatie met trainen? Dat is wel het effect van anabolen. Dit heeft effect op de hormonen zover ik het gebruik van al die rotzooi begrijp.
 
Wat is complotdenken? Mijn opmerking of dit topic dat vrouwen mannen zijn?
Dit is toch ook al eens aan bod geweest in het topic feminisme? Mannen worden vrouwelijker en vrouwen worden mannelijker. In het laatste geval, beetje anabolen gebruik en keihard trainen zoals Madonna altijd gedaan heeft en dan is het resultaat een mannelijk uiterlijk.
 
Er was vroegah een atlete in de tijd van Carl lewis ik dacht Florence Griffith Joyner oid. ze had van die lange nagels ...
Daar is later uitgekomen dat die ook test gebruikte en er gaan dan gauw 2 zaken ophalen 1 een lagere stem en 2 meer haargroei mn in het gezicht.
Dat dit ook optreed bij de natuurlijke menopauze weet iedere vrouw, maar deze top atletes zijn nog ver voor die menopauze leeftijd dus daar kunnen ze dat extra haargroei niet op gooien.
Mijn 2 centen.



Mijn opmerking of dit topic dat vrouwen mannen zijn?


Los van hoe je over dit onderwerp denkt de vrouwen die zich wel hebben laten opereren kan je niet als mannen blijven noemen dat is net zo respectloos als dat je donker gekleurde mensen apen noemt.
Per slot van rekening het feit dan mannen een kl..tzak hebben betekent niet dat ze een kl..tzak zijn !
 
Wat is complotdenken? Mijn opmerking of dit topic dat vrouwen mannen zijn?

Ik bedoelde dit topic. Met een ? naar het topic van Clemence.
 
Ja Kevin, ik zag jou ook wat dingen posten vandaar. Het heeft een eigen topic nodig

Zeker, zodra er heel veel over de Deep State naar buiten komt, gaat dit onderwerp ook aan bod komen. En tis ook gewoon heel interessant om de biologische verschillen tussen man en vrouw te bestuderen!?



Dit is echt wel complotdenken 2.0 hoor. ?

Zullen we de bijnaam "Edwin wijsneus" maar in stand houden dan???

Kevin
 
Is het niet zo dat een vrouw ook gewoon zo een mannelijk uiterlijk kan krijgen door gebruik van anabolen in combinatie met trainen?

Er zijn bepaalde dingen die je niet kan veranderen tijdens een transitie. Mannen hebben een veel bredere kaak die in een soort hoek loopt, terwijl die bij vrouwen meer gebogen loopt en veel smaller is. Ook hebben mannen een hoekige haarlijn, brede uitstekende wenkbrauwbot (heeft andere naam, weet niet welke)... De schedel en skeletstructuur is bij mannen en vrouwen totaal verschillend. In die video over Madonna worden al deze eigenschappen heel duidelijk uitgelegd.

Kevin
 
Mannen hebben een veel bredere kaak die in een soort hoek loopt, terwijl die bij vrouwen meer gebogen loopt en veel smaller is. Ook hebben mannen een hoekige haarlijn, brede uitstekende wenkbrauwbot (heeft andere naam, weet niet welke)… De schedel en skeletstructuur is bij mannen en vrouwen totaal verschillend.

Dat is echt te kort door de bocht.
Ik meen dat een voedingspatroon wat arm is aan voedingstoffen een ander gezichtspatroon creëert, maar onder voorbehoud.

Echter als je kijkt naar de Aziatische landen dan die zie je dat de mannen daar minder gezichtsbeharing hebben dan de westerlingen.

Tevens is de gezichtsstructuur gewoon fijner wat mijn bovenstaande opmerking bevestigd
Verder doet testo de vetlagen verminderen en meer spiermassa creeren vandaar dat het voor vrouwelijke atletes zo interessant is.

En je moet maar eens kijken naar vrouwelijke bodybuilders die zwaar afgetraind zijn en wat zie je ..... precies dan is al het verzachtende vet is weggetraind zo ook in het gelaat en dan krijg je een erg mannelijk gezicht.
Wie niet beter weet zou dus zeggen ja dat is geen vrouw van geboorte.

Kortom je kan dus niet zomaar een simpele benadering op nahouden om te bepalen hoe de vork in de steel zit.
 
Er zijn bepaalde dingen die je niet kan veranderen tijdens een transitie. Mannen hebben een veel bredere kaak die in een soort hoek loopt, terwijl die bij vrouwen meer gebogen loopt en veel smaller is. Ook hebben mannen een hoekige haarlijn, brede uitstekende wenkbrauwbot (heeft andere naam, weet niet welke)… De schedel en skeletstructuur is bij mannen en vrouwen totaal verschillend. In die video over Madonna worden al deze eigenschappen heel duidelijk uitgelegd.

Ja, ik zag dat dit werd uitgelegd in de video. In het topic Feminisme is ook naar voren gekomen dat mannen vrouwelijker zijn en vrouwen mannelijker door de feministische agenda. Zoals bij Madonna en wat er uitgelegd word in die video vraag ik me af of dat niet te maken heeft met feminisme. als zij dan ook nog in combinatie met anabolen een mannelijk lichaam krijgt dan lijkt het mij idd niet meer dan logisch dat ze uiterlijk mannelijke kenmerken heeft. Ik snap sowieso niet waarom een vrouw zichzelf als een man wil zien. Ik zou er niet blij van worden.



Ik bedoelde dit topic. Met een ? naar het topic van Clemence.

Oke wijsneus, dat had ik niet door. Dankjewel voor de verduidelijking. Ik was die andere "wijsneus" alweer vergeten ?
 
Joke, die negerin op deze foto heeft toch ook nog vet in haar gezicht? Hoezo geen verzachtend vet?


 
Dat is echt te kort door de bocht.

Ik legde het ook effe snel uit mijn hoofd uit, maar er zijn zoveel eigenschappen aan een menselijk skelet die je niet kunt veranderen... Armen kun je bijv niet ineens langer laten maken en schouders kunnen niet zomaar breder worden ten opzichte van de heupen etc etc etc...

Maar ik heb het idee dat dit onderwerp voor veel forumleden nog steeds een complottheorie is, dus ik denk dat Edwin toch gelijk heeft :D

Voor mij staat het als een paal boven water dat veel beroemde mensen tranny's zijn, ik vind de video's die hier zijn gepost heel overtuigend! En ja ik kan het soms met m'n eigen ogen zien, zoals die donkere "vrouw" hierboven kun je mij niet wijs maken dat dat een vrouw is!

Kevin
 
Het gaat er niet om of je als man bijvoorbeeld op een vrouw kan lijken dmv anabolen oid. Als je kijkt naar Madonna, zij is als jongetje geboren en van jongs af aan gedrild, opgevoed en behandeld (ook met anabolen en operaties) als meisje/vrouw. Dit is niet meer een complot dan heel veel andere topics hier op het forum. De eerste 1 of 2 kinderen in cabalfamilies worden opgeofferd aan hun goden. Maar ook worden er een groot aantal kinderen grootgebracht als het tegenovergestelde geslacht waar ze mee geboren zijn. Dit is voor hen een hele eer. Die gasten draaien werkelijk alles om. Kijk naar naar Bill Gates en haar man ?, maar ook naar de democraten en andere elitefiguren met hun oerlelijke 'vrouwen'. Dit is echt, bepaalde kenmerken kan je niet veranderen met voeding en anabolen.

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan