Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Beste mensen,

Voor degenen die nog niet bekend zijn met Tony Pantallereresco zou ik willen zeggen, maak kennis met hem en daarbij hoor ik uiteraard graag jullie meningen betreffende zijn visie en uitlatingen.

Om alvast een kleine indruk van hem te krijgen:

Zijn meest favoriete 'superfood' is rauwe melk. Daarnaast o.a eieren (fel oranje dooier), kaas, slagroom, verzadigde vetten. Hij zegt goed te kunnen leven op enkel rauwe melk en aardappelen. Aardappelen als nachtschade moet ie om lachen. Geloof niet alles wat men zegt ie en doe zelf onderzoek.

Dat is ook tevens een soort van motto van hem: Geloof niets en niemand. Ook hem niet en doe vooral zelf onderzoek! En daarbij doelt hij niet op google en dat soort van zoekmachines.

Hij heeft een uitgesproken mening over omega-3 vetzuren en vitamine D. 'Organic food' bestaat volgens hem niet meer. Hij denkt het zijne over popie figuren als tv doctoren en bekende goeroes in de voeding.

Hij wordt ook wel de 'The Nano Man' genoemd vanwege zijn kennis en visie over bv chemtrails.

Hij adviseert geen fruit meer te eten dat je niet kunt schillen. Verder het stoppen met eten van alle, maar dan ook werkelijk alle soorten granen. Ook groenten die boven de grond groeien en vooral met name bladgroenten. Dat wat onder de grond groeit is nog wel verantwoord om te eten.

Zowel preventief als oplossing gericht voor vele problemen, maakt hij gebruik van etherische oliën, mineralen en enzymen. Het zijn vaak ook simpele en goedkope oplossingen. Vooral jodium, zwavel en koper komen veel bij hem aan de orde, maar ook magnesium, borion etc. Ook het gebruik van borax, epsonzout, terpentine, EDTA, natriumthiosulfaat komen ter sprake.

En natuurlijk nog veel en veel meer....

Over zijn verschijning/uiterlijk zou natuurlijk veel te zeggen kunnen zijn. Ik weet er zelf de oorzaak of het fijne niet van en ga er dan ook niet over oordelen. Volgens eigen zeggen bruist hij van de energie en zou per dag zo'n 19 uur actief zijn.

Omdat veel video's, podcasts, interviews van hem niet altijd van denderende kwaliteit zijn, adviseer ik om bij interesse te beginnen bij onderstaand interview.

http://www.extremehealthradio.com/e...icles-chemtrails-fukushima-many-health-myths/

 
Ik was nog niet bekend met hem, zal me eens in zijn visie gaan verdiepen. Dank, Ben!

Mike
 
Ook een redelijk goed te volgen interview is die met Clive de Carle.

Hierbij brengt Tony ook het gebruik van natriumthiosulfaat (sodiumthiosulphate) ter sprake. Volgens hem de ultieme en beste manier om (goedkoop) te ontgiften. Na deze wijze van ontgiften zou het voor het lichaam voordelen opleveren als weer een veel betere opname van voedingsstoffen, waardoor automatisch je behoefte om te eten (hoeveelheid) ook minder wordt.

The Health Revolution # 10 - Tony Pantalleresco - Interviewed by Clive de Carle



https://www.scribd.com/document/268001660/The-Health-Revolution-Tony-Pantalleresco-Episode-10
 
Cure or Control Globalist Diseases

Show Highlights Today:
-Getting off of ALL grains..ALL of them. Yes, even organic grains. Tony explains why
-Why there’s no such thing as “organic”
-The only way to eat potatoes
-What kills pancreatic cancer?
-Reversing prostate cancer
-Removing excess estrogen
-Staying away from soy and ALL soy products
-Ideas for improvin circulation and sleep
-Curing with Iodine. How much is too much?
-Colostrum and growth hormone response. Tony touts the benefits of colostrum
-Ideas on building muscle
-The high Omega 3 content of grassfed butter
-Ghee: The glorious superfood
-The problem with pasteurized milk
-Rebuilding a damaged pancreas
-The power and importance of enzymes
-A recipe for asthma sufferers
-Staying balanced:How extreme diets cause deficiencies
and so much more!



 
Heldere taal over soja, granen, gluten, visolie, koper etc.

Zowel heren en zeker de dames adviseer ik om deze video echt te gaan bekijken.

Let's Talk About Glyphosates (oftewel glyfosaat/roundup)

 
Een vraag aan Tony:
How do you flush out the glyphosates?

glyphosate flush out bacteria and bacteria cannot break it down due to it's antibacterial effect on the soil ~ which is far stronger then anything in your gut~ the only way to flush this is utilizing a mix of minerals in phosphorus( liposome with sunflower lecithin) flushing it out with something like STS to remove the build up of the nano in the lining~ or to utilize a pectin/charcoal mix to adsorb abd strip it out~ if you do not remove all the probiotics in the world will not benefit you~
Tony

Ook zit glyfosaat niet alleen in onkruidverdelgers als roundup.

glyphosate are now in your vaccines and they have always been listed as a carcinogen~augmentinforce.com go look it up
Tony
 
Een vraag aan Tony:

what do you think about this study regarding mercury absorption from sea/ocean food: http://www.greenpasture.org/ferment...-d-vitamin-a/mercury-in-fish-do-we-absorb-it/
BEANTWOORDEN

HerbsPlusBeadWorks
2 jaar geleden
+Mordough Johnson what is it is you want to know
Tony
BEANTWOORDEN

Mordough Johnson
2 jaar geleden
this study shows that heavy metals are not absorbed from fish and are excreted
BEANTWOORDEN

HerbsPlusBeadWorks
2 jaar geleden
+Mordough Johnson FOS= full of )(&(
Tony



 
Ik zie dat er al eerder is gesproken over Tony in het onderwerp/topic:
energie detox diet en topic: interessant artikel over cleansen.
Ik zou ook zomaar niet durven ontgiften met sodium thiosulfate (STS) of natriumthisulfate. Bovendien is er al bitterzout.
In het verleden heb ik wel vasten/reinigingskuren gedaan met bitterzout, veel thee, water, groentesapjes.
Ik kan die filmpjes slecht verstaan van Tony, hij spreekt erg snel. Ook de ondertiteling gaat te snel voor mij.
 
Ik kan me maar al te goed voorstellen dat mensen zich niet direct of snel durven te wagen aan producten als STS, terpentine of borax. Het wel of niet gebruiken hiervan is natuurlijk een persoonlijke keuze. Wel is er legio aan informatie over te vinden op internet. Tony is zeker niet de enige die deze producten ter sprake brengt.
Tony is ook in mijn ogen een aparte vogel, maar gaf al eerder aan dat ik wel iets heb met vooral andersdenkenden en zeker als ze dit ook nog eens durven uit te spreken. Deze man spreekt mij persoonlijk dus wel aan, ook zijn humor. Het klopt dat hij ook niet altijd even goed/duidelijk is te verstaan. Voor sommigen misschien ook wel een reden om weer snel af te haken. Ik volg Tony al geruime tijd en heb ook de nodige video's meerdere keren bekeken. Soms was voor mij bij 1 keer kijken ook niet altijd alles te bevatten.
In veel van zijn visie en uitspraken kan ik me persoonlijk wel vinden, en dan met name vooral dat we de gevaren van het gebruik van glyfosaat, gmo en nano technologie wel eens flink kunnen onderschatten. Lange tijd heb ik altijd gedacht het gebeuren met glyfosaat en gmo voeding te kunnen omzeilen door zoveel mogelijk biologisch (dynamisch) te gaan eten. Of dit nog echt zin heeft zoals hij het ter sprake brengt in het geval van b.v. groenten en granen is over te discussiëren. Zijn visie en uitspraken hebben mij in ieder geval wel aan het denken gezet.
Ook 5G dat er aan zit te komen zie ik niet als een positieve ontwikkeling, met daarvan de mogelijke uitwerking op het lichaam, mocht deze inderdaad inmiddels vol zitten met nano metalen/deeltjes.
Het bestaan van chemtrails is voor mij persoonlijk al een tijdje geen illusie meer. In principe is de normale uitstoot van een vliegtuig eigenlijk ook al een vorm van chemtrails. Maar ik bedoel met name de chemtrails die in de atmosfeer worden gebracht onder de mom van om de opwarming van de aarde tegen te gaan. Voor ieder natuurlijk zijn eigen gedachtegang hierover.
Ik had eerlijk gezegd verwacht (verwachtingen leiden vaak tot teleurstellingen :) en gehoopt/leuk gevonden dat op een forum als deze dit onderwerp iets meer zou hebben losgemaakt. Maar wat nog niet is, kan natuurlijk nog altijd komen. Vandaar dat ik hier nu nog even op terugkom. Ik blijf altijd nieuwsgierig naar de meningen/gedachtegang van een ander.

 
Hey Ben,
Ik heb wel je posts gelezen, maar ook nog geen tijd gehad.
Borax is al eens voorbij gekomen hoor en waterstofperoxide is voor veel bekend terrein, dus niet onbekend met de werking van stoffen die chemische indruk maken.

Ik heb laatst een lezing van Stephanie Sennett bijgewoond over de gevaren van glyfosaat omdat het de plaats van glycine inneemt in ons lichaam. Inderdaad zijn veel gevolgen van dit soort ellende nog lang niet te overzien.
Sennet raadt oa aan om actieve koolstof in te zetten. En bepaalde kruiden om de lever te ondersteunen bij zijn zware taak.

In ieder geval heb jij mijn aandacht getrokken met deze Tony, altijd leuk nieuwe bronnen!
 
Hoi Tanja, leuk dat je even reageert. Het is voor mij ook heel goed te begrijpen dat veel mensen niet altijd de tijd hebben om alles te gaan volgen, laat staan er ook nog een reactie op te gaan geven. Je interesse moet er uiteraard ook maar net naar zijn. Er komt dagelijks qua nieuws nogal niet wat op ons af. Ik zie het ook absoluut niet als een must of verplichting te reageren of een mening te hebben omdat deze topic nu eenmaal wel mijn interesse heeft. Mocht de visie van Tony kloppen, al is het maar gedeeltelijk, dan vind ik het persoonlijk wel belangrijk dat hiervan zoveel mogelijk mensen van op de hoogte zijn. Zoals met zoveel dingen is het voor de 'gewone' mens alleen mogelijk iets tot verandering te brengen als we onze krachten daarin bundelen. Hetzelfde is van toepassing met het Wapf gebeuren. Dus de moeite nemen om locale boeren/ondernemingen te steunen door daar producten te gaan afnemen en blijven stimuleren goede/juiste producten te brengen.

Borax zal hier ook zeker wel eens voorbij gekomen zijn, maar ik denk dat er nog steeds veel mensen zijn die hier een enge gedachte over hebben. Ik breng het nog maar eens ter sprake (soms kunnen dingen niet genoeg herhaald worden met alle overvloed van ander info) omdat ik net als Tony van mening ben, dat we van het mineraal boron wel eens een tekort van binnen zouden kunnen krijgen.
Stephanie Sennett is mij nog niet bekend, maar als we het over actieve kool hebben, geeft Tony aan dat dit soort middelen allang niet meer voldoende zijn om te ontgiften. We leven zoals hij regelmatig zegt niet meer in de jaren 70 en moeten onze manier van denken wat betreft 'gezonde' voeding is, misschien wel eens gaan aanpassen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan