Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Ja Ben, ik geloof je/Tony gelijk als je zegt dat er grof/grover geschut nodig is om te ontgiften van onze omgeving. Het herzien wat gezond is zal dan wel aan bod komen als ik wel tijd heb om mij erin te verdiepen.
 
Tanja, als jij Dr. Stephanie Seneff bedoelde, dan is zij me toch wel bekend. In het verleden ook enkele video's van haar voorbij zien komen, maar haar naam was me inmiddels weer ontschoten. Zeker een indrukwekkende vrouw met bijzonder veel kennis. Zij heeft het veel over glyfosaat en GMO voeding, maar laat daar het nano gebeuren (chemtrails) volgens mij nog buiten beschouwing. Tony ziet een gevaarlijke 'verbinding' tussen al deze drie.
 
Ja die bedoel ik, ahum Seneff inderdaad, goed mens. Ze maakt wel de verbinding met vaccinaties mn aluminium en glyfosaat, de gedachte is inderdaad dat deze elkaar versterken, kleine stap naar chemtrails.
 
Gezien haar kennis en al de verbinding die ze maakt met vaccinaties, zal zij ook absoluut op de hoogte zijn van de verbinding/versterking met nano deeltjes uit chemtrails. Maar ja, durf dat ook maar eens uit te spreken. Dat is dus wat ik kan waarderen aan Tony, hij heeft géén blad voor zijn mond. Als ik het ook goed van Tony had begrepen, is glyfosaat door die verbindingen voor 90% de boosdoener van veel ellende betreffende de gezondheid van de mens. En dat zal met de komst van 5G (ook naar mijn idee) alleen maar erger worden. Tony mag dan wel geen titel hebben in de de vorm van Dr. of wat dan ook. Deze man houdt zich wel al ruim 30 jaar bezig met voeding en heeft ook enorm veel kennis over chemie.
 
Misschien whishfull thinking van mij, maar zou het in de VS en Canada niet erger gesteld zijn met gehalte aan glyfosaat? Ik waan mij niet veilig hoor in Europa, maar hier wordt het toch (nog) minder gebruikt?

 
Nee hoor, juist begrijpelijk dat denken van je. Dat idee had ik namelijk zelf ook, maar naar het luisteren van de video's van Tony, vooral die over glyfosaat, ben ik daar niet meer zo zeker van.
 
Tony heeft veel contacten over de gehele wereld en zijn video over glyfocaat is ook nog eens al een paar jaar oud. Naar mijn idee zal het er de laatste jaren in Europa zeker niet beter op geworden zijn.
 
Jaren geleden heb ik al gepost over Tony en zijn terpentijn (absoluut GEEN terpentine!!!!). Die posts en reacties zijn waarschijnlijk verloren gegaan bij het verhuizen van het forum.

Ik ben zelf inmiddels in bezit van Diamond G terpentijn olie. Het verschilt eigenlijk niet zo veel van de balsam fir olie van Now Foods. Ik denk dat je dan een spectrum analyse moet doen om het verschil te ontdekken.

Terpentijn olie is niet lekker, maar het is te overkomen. Zeker met honing is het prima te doen. Of ik er al veel van merk? Nee, qua herxheimer ben ik wel wat gewend inmiddels denk ik.

Ik ben nu al zijn filmpjes opnieuw aan het bekijken en vooral zijn uitleg over koper vind ik erg interessant. Met name omdat hij aanhaalt dat schone aspirine (salicylzuur) prima te gebruiken is in strijd tegen pijn en het herstel van het lichaam.
 
Ha vrysyver,
Nu je het zegt gaat er een lampje branden bij mij idd. Waar is er op dit forum nog niet over geschreven ?
 
Top vrysyver, schitterend hoe je bij deze weer lampjes heb doen kunnen laten branden en oude dozen doen openen.
Je heb gelijk over de terpentine, dit kan de nodige verwarring scheppen en misschien dat Mike zo vriendelijk wil zijn het even aan te passen naar terpentijn(olie).
Ik heb de terpentijn olie zelf nooit gebruikt omdat er bij mij die behoefte/noodzaak ook (nog) niet is. Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom jij het bent gaan gebruiken. Dat je er qua herxheimer niets van merkt is misschien wel omdat je al (redelijk) schoon bent? Maar zoals ik al zei, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Zijn er ook nog andere schoonmaak kuren die je hebt geprobeerd die hij ter sprake brengt? Die met STS spreekt mij om de één of andere reden wel aan.
Ik was Tony zelf een aantal jaar uit het oog verloren en hij kwam dus recentelijk weer op mijn pad. Zijn oude filmpjes waarvan ik er al weer de nodige van gezien hebt, komen bij mij nu ook veel beter binnen. Voornamelijk die van koper, ook één van mijn favorieten. Voorheen zat het idee van koper bij mij in een soort van verdomhoekje en zag er eerder meer de schadelijke kant van in. Tenslotte wist ik niet beter dat een tekort hiervan nauwelijks voorkwam of mogelijk was. Laat staan het idee om er meer van te willen innemen. Hoe hij nu koper steeds herhaaldelijk weer onder de aandacht brengt, heeft zeker effect gehad op mijn visie.
Interessant vind ik ook zeker zijn gebruik van schone aspirine, ook weer terug te vinden in zijn 'Formula For Prostate Issues'
Mocht er voor jou behoefte zijn om deze topic weer op te pikken en tot meer leven te brengen, dan zou ik willen zeggen, leef je uit!!!
 
@Ben, ja die STS is nu ook (weer) onder mijn aandacht. Een tijd terug ook wel bekeken en over gelezen, maar niets mee gedaan.

De reden waarom ik me in de terpentijn(olie) ben gaan verdiepen is het feit dat harsen, resins enz. al eeuwen lang gebruikt worden voor de gezondheid. Er zijn een aantal bekende voorbeelden hiervan: mirrhe, frankinscence (wierrook).

Terpentijn zelf is een belangrijk onderdeel (mijn idee zelfs HET onderdeel) van Haarlemmerolie.

Je kunt niet van alle harsen en resins olie destilleren. Maar daar waar men dat al wel van heeft gemaakt zijn uitgebreide studies gemaakt naar de werkzame stoffen. Veel van deze stoffen werken op de huid, uitwendig, zowel genezing als onderhoud. Anderzijds werken deze stoffen ook inwendig, anti-bacterieel, hormoonversterkend, of als drager zodat andere stoffen beter doordringen zoals naar de hersenen of andere organen.

Dat is DE reden waarom ik op zoek ging naar Diamond G in Europa. Dit merk is heel zuiver en wordt overal vermeld als het beste merk voor terpentijn.

Ik ga Tony's aanbevelingen over sage (salie), rosemary (rozemarijn) en andere olie ook verder onderzoeken.

Ja, er is nog heel veel van deze man wat ik nog niet gezien of gelezen heb, maar hij is wel een herbalist pur sang!
 
wAT IS STS?
Ik ben bijzonder geinteresseerd in salicylzuur. EN prostaatklachten.
Mijn broer heeft 3x een operatie gehad voor plas/prostaatklachten maar ook de 3e operatie heeft niets geholpen. Hij plast te weinig maar wel heel vaak kleine beetjes.
Een korte uitleg in Nederlands zou zeer welkom zijn.
Mijn dank.
 
@vrysyver, mooi om over jou kennis te lezen en ik deel absoluut ook jou enthousiasme over Tony. Wierook is al lange tijd onder mijn aandacht, zeker ook qua gebruik voor ontstekingen en goede werking op de darmen. Ik kwam laatst ook nog een mooie frankinscence olie tegen op amazon die in mijn verlanglijstje zit om te gaan bestellen. Jou visie en kennis over terpentijn olie heeft bij deze nu ook meteen weer meer mijn aandacht. Ik ben daar ook al druk mee in de touwen geweest om een goede en zuivere te vinden. Ik had het merk hiervan ergens op een kladje genoteerd, maar kan het zo snel niet vinden. Dat jij al een top olie gevonden hebt is goed om te weten.
Ook mijn interesse voor etherische olieën is er altijd wel geweest, maar daar heeft Tony ook weer nieuw leven over bij me ingebracht. Zeker het gebruik ervan bij (nano)ontgifting. Zeker een herbalist pur sang en just a guy who knows some stuff.
 
Liesje, STS is volgens mij al bij jou bekend. Sodiumthiosulfate oftewel natriumthiosulfaat.

Ik zal het filmpje over zijn prostaat formule zo nog wel even hier plaatsen. Is ook denk ik in het Engels niet zo moeilijk om te begrijpen. Mocht je zuivere salicylzuur poeder willen bestellen, dat heb ik eventueel wel een adresje voor je.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.326
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan