G
Guest
Guest
Ik ben Timo, 22 jaar en zeer geïnteresseerd in voeding en gezondheid. Ik lees hier al een aantal maanden mee na een tip van een vriend van mij. Hou erg van sporten ben nu vooral bezig met kracht training, ja ik weet dat jullie hier geen fan van zijn. Maar vind het belangrijk om sterk te zijn en een fit lichaam te hebben. Verder eet ik vooral biologisch vlees/groente/vruchten kaas yoghurt en eieren met spek, als ik melk drink is het rauwe melk. Brood/aardappelen/pasta eet ik niet. Ik ga ongeveer 1 keer per week uit met vrienden en dat is dan in mijn ogen mijn enige zonde want dan drink ik meestal wodka met soda water. ik weet dat iedereen hier anti alcohol is maar als ik dan toch uit ga wat is dan het minst slechte om te drinken?
Ben nu op vakantie in Spanje en drink water met toegevoegd magnesium is dat gezond? ik heb gelezen dat veel mensen een magnesium te kort hebben. of kan je dit zelf samenstellen?
Op de sportschool zeggen de personal trainers dat ik te weinig koolhydraten binnen krijg in vergelijking met mijn training schema 4/5 per week. daardoor ben ik maar extra vlees gaan eten om koolhydraten te vermijden. hoe denken jullie hierover? meer koolhydraten? gaat het Weston Price lifestyle samen met een afgetraind lichaam?
alvast bedankt groet,
Timo
Ben nu op vakantie in Spanje en drink water met toegevoegd magnesium is dat gezond? ik heb gelezen dat veel mensen een magnesium te kort hebben. of kan je dit zelf samenstellen?
Op de sportschool zeggen de personal trainers dat ik te weinig koolhydraten binnen krijg in vergelijking met mijn training schema 4/5 per week. daardoor ben ik maar extra vlees gaan eten om koolhydraten te vermijden. hoe denken jullie hierover? meer koolhydraten? gaat het Weston Price lifestyle samen met een afgetraind lichaam?
alvast bedankt groet,
Timo