The Great Reset / Agenda 2030

Dat is niet zeker. Ze weigeren al heel lang DNA onderzoek. Nog even los van het feit dat dit "heersers" op dat soort verheven plaatsen zit omdat ze die plekken veelal met geweld en moorden hebben verkregen. Dan is er nog dit ... allemachtig dat heb ik nooit op school geleerd met geschiedenisles.

Uitvreters? Parasieten? Nobody escapes what is coming!
 
Ze zijn niet op schema aldus Bak Ellende.

Oud-premier Balkenende wil dat de SDG/WEF-agenda sneller wordt ingevoerd! Opname van 1 juli 2022…




Dat verbaast me niets ... hij is Skull & Bones lid, lid USA Ur-loge Hathor Pentalpha, ex premier en handpop van toenmalige koningin. Er is een geographische groep ISIS waar o.a. JPB lid van is. Hathor (godin) = Isis.

Wie waren nog meer lid van Ur-Lodge Penthalpa: Tony Blair, Abu Bakr al-Baghdadi, George H.W. Bush, W. Bush, Recep Tayyip Erdogan, Osama bin Laden, Dick Cheney, Dan Quayle, Condoleezza Rice, Donald Rumsfeld, Gehard Schöder, e.v.a. ....

Vertegenwoordigd in Isis vanuit Europa: José Maria Aznar, Jan Peter Balkenende, Ben van Beurden (Koninklijke Nederlandse Shell, lid meerdere Ur-loges), Jeroen Dijsselbloem, Joe Kaeser (directeur Siemens), Klaus Kleinfeld, Aleksander Kwasniewski, Antonio Martino, Marcello Pera, Nicolas Sarkozy).

Bronnen: o.a. uit boeken van Robin de Ruiter, verwijderd van bol.com (weten we waar die staat = op de zwarte lijst) en verwijderde (geheel of slechts uit zoekresultaten) video's en webpagina's.

"it's a small club and we ain't in it" ... gelukkig maar. Wij maken deel uit van een veel betere club 🙏


Verwijderd van JoeTjoeb en inmiddels op Bitchute (1999 nl documentaire over Skull & Bones)
 
Het kabinet heeft een nieuw slachtoffer op het oog: huiseigenaren. Het plan is om via een vermogenstaks huiseigenaren totaal uit te melken. Per gezin met eigen huis moet dit plan een paar duizend euro gaan opleveren voor de staat - en het moet de gezinnen dus duizenden euro's per jaar gaan kósten. Je ziet: het plan voor 'you'll own nothing' gaat stug door. Want ja, voor veel mensen wordt het hebben van een eigen woning zo onbetaalbaar. Die mensen gaan dan dus verkopen en huren.
 
Beste forum leden, ik sta in contact met de documentaire maker van Planet Lockdown, James, hij komt naar Europa en ook NL om een nieuw film te maken over kinderen en gevolgen van de hele shitshow: maatregelen maskers/lockdowns. Op zoek naar getraumatiseerde gevallen zo gezegd. Maar ook over scholing/agenda
In zijn eigen woorden:

School as a form of social conditioning is the main theme of the film. 60% on covid measures, 30% on gender and race and 10% on the history of education as social conditioning.

Heb hem al in contact gebracht met een aantal mensen waaronder Sietske Bergsma en probeer Gideon te pakken te krijgen.
Maar dus ook met/over kinderen.

Hebben jullie goede tips, hoor ik het graag! 🙏
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan