The Great Reset / Agenda 2030

ukrcashl.jpg
Ruim voor 2030 levert hij al een positieve bijdrage aan de wereld, namelijk de planten en dierenwereld ... humus ... 80cm onder de grond, na een enkeltje Neurenberg of Russische gulag. Grondverbetering net als STIKSTOF, phosfor en kalium. Wellicht komt er tijdens de ontbinding nog wat CO2 vrij... ook weer GOED voor de natuur. Bomen en planten maken er ZUURSTOF van. Ik graaf wel een gat in ruil voor biologisch eten (geen geld nodig als ruilmiddel).

Mits die bomen niet massaal gekapt blijven worden ... elke rit naar Goulashland zie ik gigantische vlaktes met nieuwe kaalslag en satanische maanlandschappen van volledig weggekapte bossen, vooral Duitsland en Oostenrijk. Maar ook buiten bossen (ook heel goed te zien in Nederland) dunnen gemeentes bosjes telekens met een bepaald percentage uit. Dan valt het minder op. Elke keeer weer tot er ineens door eenbos(je) heen gekeken kan worden of het verdwenen is. Extra werk voor ons in de toekomst: herstellen natuur. Daar zijn de meeste Nederlandse boeren ook goed in: in goede samenwerking met de natuur.
 

Hier het Engelstalige origineel:


Mike
 
Maar we snappen het wel! See you @Neurenberg! #erhangterweereen

Ik eet niet graag popcorn terwijl er veel leed is, maar de dag dat ik o.a. deze volksverrader, landsverrader, genocidepleger en satanische cultfreak mag zien bungelen aan een Neurenbergs touw zit ik op de voorste rij.
Ja ja ... ik weet het ... krukjesvrijwilliger .... Maar die dag mag een andere vrijwilliger (vast geen gebrek aan) het krukje omtrappen. Dan zit ik wel met een giga bak popcorn (caramel graag) te kijken (en te filmen voor het nageslacht / geschiedenisboeken) hoe heeeeeel langzaam het leven uit deze demonische Orc wegvloeit. En die dag vindt een stukje gerechtigheid plaats voor alle (aanstaande) slachtoffers van deze man en zijn medeplichtigen.

Wie wordt de nieuwe Simon Wiesental die (met witte hoeden arrestatieteams) gaat jagen op ALLE oorlogsmisdadigers en pedofielen? Vladimir Putin? Reiner Fullmich? President Donald J. Trump? Mag ik meedoen?

Want schoenenfatje Hugo is inderdaad slechts de prikpooier die een hele waslijst aan meerderen boven zich heeft. Machtige clubs waarvan 'we the people' meestal niet eens het bestaan van weten: IHS, Grey Jesuit Council (the bloodlines), Black Jesuit order, Vatican Corporation, Zwarte Jesuieten, Vaticaan, USA Skull & Bones, Supreme Council of 33/Scotttish Rite, Pelgrim Society, SMOM (Order of Malta... wie o wie zitten hierin) Opus Dei, Bohemian Club, Club of Rome, Ditchley Foundation, Pilgrim Society, Trilaterale Commissie, Mont Pelerin Society, Atlantic Council, diverse koningshuizen en nog meer van dat zooitje.

Deze officieuze wereldleiding is ernstig verweven met: Committee of 300 (o.l.v. Elizabeth II nicht van ....), Royal Institute for International Affairs, Tavistock Instituut of Human Relations, Club van Rome (stuurt NATO oorlogsmachine aan). En dan nog: 36 Ur-Lodges en veel meer.

pyramid.jpg
 
Maar we snappen het wel! See you @Neurenberg! #erhangterweereen

Ik eet niet graag popcorn terwijl er veel leed is, maar de dag dat ik o.a. deze volksverrader, landsverrader, genocidepleger en satanische cultfreak mag zien bungelen aan een Neurenbergs touw zit ik op de voorste rij.
Ja ja ... ik weet het ... krukjesvrijwilliger .... Maar die dag mag een andere vrijwilliger (vast geen gebrek aan) het krukje omtrappen. Dan zit ik wel met een giga bak popcorn (caramel graag) te kijken (en te filmen voor het nageslacht / geschiedenisboeken) hoe heeeeeel langzaam het leven uit deze demonische Orc wegvloeit. En die dag vindt een stukje gerechtigheid plaats voor alle (aanstaande) slachtoffers van deze man en zijn medeplichtigen.

Wie wordt de nieuwe Simon Wiesental die (met witte hoeden arrestatieteams) gaat jagen op ALLE oorlogsmisdadigers en pedofielen? Vladimir Putin? Reiner Fullmich? President Donald J. Trump? Mag ik meedoen?

Want schoenenfatje Hugo is inderdaad slechts de prikpooier die een hele waslijst aan meerderen boven zich heeft. Machtige clubs waarvan 'we the people' meestal niet eens het bestaan van weten: IHS, Grey Jesuit Council (the bloodlines), Black Jesuit order, Vatican Corporation, Zwarte Jesuieten, Vaticaan, USA Skull & Bones, Supreme Council of 33/Scotttish Rite, Pelgrim Society, SMOM (Order of Malta... wie o wie zitten hierin) Opus Dei, Bohemian Club, Club of Rome, Ditchley Foundation, Pilgrim Society, Trilaterale Commissie, Mont Pelerin Society, Atlantic Council, diverse koningshuizen en nog meer van dat zooitje.

Deze officieuze wereldleiding is ernstig verweven met: Committee of 300 (o.l.v. Elizabeth II nicht van ....), Royal Institute for International Affairs, Tavistock Instituut of Human Relations, Club van Rome (stuurt NATO oorlogsmachine aan). En dan nog: 36 Ur-Lodges en veel meer.

Bekijk bijlage 13780
Simon Wiesental is overbodig iedereen heeft zich al verraden, elke stap, elke opmerking alles staat genoteerd ook de aandeelhouders van Blackrock etc zijn bekend alles. Daar dienden de afgelopen jaren voor vanaf 2016
 
Ik ben het wel met Pa Triot eens dat we een nieuwe nazi-jager nodig hebben, een nieuwe Wiesenthal. Ik denk aan ene Vladimir Poetin, hij zal het gezicht worden van de denazificatie van de planeet.

Mike
 
Я свободен, Президент Владимир Путин
Als dat nog nodig is (vertaling: ik ben beschikbaar, President Vladimir Putin). Zijn POW gevangenissen (resp. lijkzakken) zitten vast bomvol met levend (resp. niet meer zo levend) nazi-bewijs 'singing like a canary' + stapels en stapels ander bewijs. Zo nu X22 kijken. En dan (je leert soms iets van de 2e slaapkamer).. gaan we over tot de orde van de dag
 
We weten toch al lang dat ons zg koningshuis volledig nep is. De Oranjes zijn gewoon oplichters. Lees bv het boek van Ina van Veen “Bedrog om de troon.”
Leve de republiek.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan