The Great Reset / Agenda 2030

Houtstook levert vrees ik ook strafpunten op. Dan ben ik ook flink ''te lul''
Ik heb niks anders, CV is pellet en houtstook, dus 2 ketels er zat diesel CV in op papier nog dus grote diesel tank in de grond.... Je weet nooit of het noodzakelijk wordt.
En natuurlijk de haarden stoken hout zelfs koken en bakken kan nog op hout.
Hout heb ik in overvloed
Strafpunten compenseer ik geen weinig diesel te stoken 🤣🤣🤣🤣
 
Ik heb niks anders, CV is pellet en houtstook, dus 2 ketels er zat diesel CV in op papier nog dus grote diesel tank in de grond.... Je weet nooit of het noodzakelijk wordt.
En natuurlijk de haarden stoken hout zelfs koken en bakken kan nog op hout.
Hout heb ik in overvloed
Strafpunten compenseer ik geen weinig diesel te stoken 🤣🤣🤣🤣
Sailor, maar je zit nu toch niet in NL?
Beter!
Om meerdere redenen denk ik.
Maar Europese lidstaten zijn vrij om de burgers nog meer op de nek te zitten dan de EU voorstaat.
En ik zie onze regering ertoe in staat zoals nu met die CO2-gekte
 
Sailor, maar je zit nu toch niet in NL?
Beter!
Om meerdere redenen denk ik.
Maar Europese lidstaten zijn vrij om de burgers nog meer op de nek te zitten dan de EU voorstaat.
En ik zie onze regering ertoe in staat zoals nu met die CO2-gekte
Ik zit niet in Nederland maar in Frankrijk, en mn hout is eigen bos en daar moet soms wat weg gezaagd worden.
De NSB regering komt vanzelf met gas verbod en verbod op houtstook en bbq daar kun je op wachten.
Er zijn veel redenen dat ik in Frankrijk woon maar het meest de relaxte sfeer waar ik zit.
 
Leuk is dat Uelrike Guerot eerder door de linkse rakkers geportretteerd is in Tegenlicht haha.




De Duitse politicologe Ulrike Guérot nam het op voor de acteurs en actrices. “Ik ben niet bereid om te accepteren dat er vanwege een virus een breuk ontstaat in de samenleving, dat we onze rechtsorde overboord gooien,” zei Guérot.


Ze zei verder dat ze drie belangrijke trends onderscheidt: een hernieuwde feodalisering, de digitalisering in combinatie met kunstmatige intelligentie en de hygiënisering van de maatschappij.


Guérot zei zich fel te verzetten tegen het idee dat we een soort robots zijn waar men teststaafjes en vaccins in kan prikken, waarna we bepaalde rechten krijgen. Ze pleitte voor een open debat over de drie trends – hernieuwde feodalisering, digitalisering en hygiënisering – voordat ze er doorgedrukt worden.


Er wordt gezegd dat dit alles er doorgedrukt moet worden vanwege corona. “We moeten helemaal niets,” benadrukte de politicologe.
 
Laatst bewerkt:

,,Een klant van ons heeft zijn alarm, sloten, verlichting, gordijnen, het hele besturingssysteem van zijn huis op een chip in zijn hand staan. Als hij de kamer uitloopt, gaat vanzelf de televisie uit”, zegt Brigitte van Gestel (49), mede-eigenaar van The Tattooist. ,,Via de chip gaan er signalen naar zijn telefoon. Over een half uur gaat het regenen, uw dakluiken sluiten nu automatisch, krijgt hij dan te horen.”

AD.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan