The Great Reset / Agenda 2030

Deze stijl van afbeeldingen heet Alegria Art

'Alegria Art' en andere vergelijkbare stijlen worden wereldwijd ingezet bij de corona pandemie.
De beeltenissen zijn waarschijnlijk bedoeld om de mens te ontmenselijken.
Vaak gaan de videos gepaard met een 'mindcontrol' muziekje.

0519-covid-leger-feat.jpg



Voorbeeld Nederland (hier nog met ogen):


Ierland:


(lijkt op Alegria Art)


WHO (ontmenselijkte animaties):
 
Weer een goede analyse van Yanasa TV

It's Time To Fight Back.

0:00 Capitalism as Power
6:05 Financial Warfare
9:48 Inflating Out Of Debt
10:48 Human Beings Are Bad
11:36 Food Industry Consolidation
14:58 Controlling What People Eat
16:30 Breaking The Public
19:48 Supply Chain Rationing
20:51 Fear Guilt and Compliance
22:05 Carbon is Life
22:42 A Market Crash is Coming
29:23 Who is Klaus Schwab?
29:45 It's Time To Fight



Dick
 

Laurens van der Tang waarschuwt voor Great Reset: ‘Niet uitgesloten dat er een satanisch complot achter zit’​

Laurens van der Tang, ouderling in de Gereformeerde Gemeente in Nederland en opiniemaker binnen de reformatorische gezindte, las het boek van Klaus Schwab over de Great Reset en schreef daar eerder dit jaar een opiniestuk over.

Van der Tang gaf vorige week donderdag in Damwoude een lezing over de Great Reset waarin hij onder meer sprak over een nieuwe digitale munteenheid waaraan je CO2-uitstoot wordt gekoppeld en een wereldwijd basisinkomen.
 
Bob de Wit: https://spectator.clingendael.org/nl/publicatie/hoe-great-de-great-reset-van-world-economic-forum

De COVID-19-crisis biedt volgens directeur Klaus Schwab van het World Economic Forum kansen voor een hervorming van de wereldeconomie. Hoogleraar Bob de Wit aan Nyenrode Business Universiteit waarschuwt dat deze ‘Great Reset’ vooral de belangen van digitech-, financiële en farmaceutische bedrijven dient in een wereldorde waarin nationale staten en democratische controle ondergeschikt zijn.
De timing van het boek was opmerkelijk, aangezien de pandemie nog geen half jaar gaande was – onvoldoende tijd voor de ontwikkeling en publicatie van het 282 pagina's tellende boek. Dit deed velen vermoeden dat de crisis werd aangegrepen om een reeds ontwikkelde ‘Great Reset’ te propageren.
 
Vandaag hoorde ik dat ik "zelf een reset nodig heb", omdat ik begon over The Great Reset. Natuurlijk was het een schaap die met die opmerking kwam.
 
Vandaag hoorde ik dat ik "zelf een reset nodig heb", omdat ik begon over The Great Reset. Natuurlijk was het een schaap die met die opmerking kwam.
Schaap heeft wel gelijk die reset hebben we nodig en om schaap Swaab te persiflereen they Will own Nothing and we Will be happy
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.580
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan