The Great Reset / Agenda 2030

Je kan toch gewoon een koe houden. :unsure:
Die eten wat je zelf niet lust.
Dan heb melk waar je yoghurt boter karnemelk kaas enz va kan maken.
En dat terwijl het vlees ondertussen lang houdbaar blijft.(y):ROFLMAO:

Deze denkwijze is overigens zeer goed wat mij betreft, wellicht wat meer voor de middellange termijn... Denk niet echt haalbaar vóór de LAN-party hackaton cyperpunk-aanval onder leiding van (mijn goede vriend) Klaus - ZE KREEET REEEEESET - Schwab.
 
een paard in de gang zou wel kunnen denk ik en een koe in de sloot.
dan doe ik net alsof mijn balkon een weide is. leg ik er namaak gras op. ziet toch niemand.
 
Nog even en we gaan terug naar 1940 45,
Varkens en koeien illegaal in kelders, bij foute boeren( lees gevacineerde) de koeien leeg melken en de kippen jatten, bij foute bakkers de broden achterlangs wegkapen en verdelen onder de paar goeie in de omgeving, v dacht wagen met supermarkt rantsoenen leegroven snachts 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Nog even en we gaan terug naar 1940 45,
Varkens en koeien illegaal in kelders, bij foute boeren( lees gevacineerde) de koeien leeg melken en de kippen jatten, bij foute bakkers de broden achterlangs wegkapen en verdelen onder de paar goeie in de omgeving, v dacht wagen met supermarkt rantsoenen leegroven snachts 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mijn opa ging 's nachts kolen jatten bij de Duitsers met z'n vader vertelde hij 😂😂
 
Mijn opa ging 's nachts kolen jatten bij de Duitsers met z'n vader vertelde hij 😂😂
Geloof ik direct gebeurde regelmatig, helaas zijn kolen niet zo makkelijk meer te jatten in Nederland, als ze echt gek willen moet er toch iets gestookt worden, dus dat wordt open haardhout jatten bij Ed Nijpels of zo🤣🤣🤣
 
Sorry voor de lange screenshot maar dit is voor de mensen die het topic later lezen...

Screenshot is van 1 min. geleden

Screenshot_20210722-183955.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.692
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan