• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

The Great Reset / Agenda 2030

JulianB

Well-known member
Je kan toch gewoon een koe houden. :unsure:
Die eten wat je zelf niet lust.
Dan heb melk waar je yoghurt boter karnemelk kaas enz va kan maken.
En dat terwijl het vlees ondertussen lang houdbaar blijft.(y):ROFLMAO:

Deze denkwijze is overigens zeer goed wat mij betreft, wellicht wat meer voor de middellange termijn... Denk niet echt haalbaar vóór de LAN-party hackaton cyperpunk-aanval onder leiding van (mijn goede vriend) Klaus - ZE KREEET REEEEESET - Schwab.

Romagi

Well-known member
een paard in de gang zou wel kunnen denk ik en een koe in de sloot.
dan doe ik net alsof mijn balkon een weide is. leg ik er namaak gras op. ziet toch niemand.

Sailor

Well-known member
Nog even en we gaan terug naar 1940 45,
Varkens en koeien illegaal in kelders, bij foute boeren( lees gevacineerde) de koeien leeg melken en de kippen jatten, bij foute bakkers de broden achterlangs wegkapen en verdelen onder de paar goeie in de omgeving, v dacht wagen met supermarkt rantsoenen leegroven snachts 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

JulianB

Well-known member
Nog even en we gaan terug naar 1940 45,
Varkens en koeien illegaal in kelders, bij foute boeren( lees gevacineerde) de koeien leeg melken en de kippen jatten, bij foute bakkers de broden achterlangs wegkapen en verdelen onder de paar goeie in de omgeving, v dacht wagen met supermarkt rantsoenen leegroven snachts 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mijn opa ging 's nachts kolen jatten bij de Duitsers met z'n vader vertelde hij 😂😂

Forum statistieken

Onderwerpen
4.189
Leden
7.660
Nieuwste lid
Aad
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan