The Great Reset / Agenda 2030

Ik wil terug naar de ouderwetse papieren overschrijvingen!
Kan dat nog?


Hier in Frankrijk werken veel mensen nog met checkes. Veel ouderen hebben ook geen computer.
Sprak vrijdag met de kleine supermarkt eigenaar, geen computer, geen smartphone alles nog met het handje. Ze hebben we een pinautomaat, maar dat zal de boekhouder wel verwerken denk ik dan.
 
Yuval ziet geschiedenis niet enkel als studie van de geschiedenis, maar ook als studie van verandering, waarbij ook het nu en de toekomst betokken worden.
 
De elite blijkt volgens elite-deskundige Nexus – ik kom nog op hem terug – schuldig aan zo’n beetje alle oorlogen die werden en worden gevoerd en alle grote bankschandalen bekokstoven. Geweldig toch om alle beroerdigheid terug te kunnen brengen tot één (zelfverzonnen) vijand.
 

Ik ben bang, heel erg bang, Peter, dat er sprake is van een mondiale agenda, zei emeritus hoogleraar en microbioloog Sucharit Bhakdi in gesprek met de Amerikaanse psychiater Peter Breggin.


Je hoeft geen landen te noemen, maar de leiders van die landen hebben afspraken gemaakt om datgene wat er nog is op aarde onderling te verdelen, vervolgde Bhakdi.

Grazende schapen​

“Het eerste wat ze moeten doen, is het afnemen van bezittingen van de individuen. Dat is wat er nu gebeurt. Ten tweede moeten ze de wereldbevolking terugdringen, wat recht voor onze ogen gebeurt,” zei hij.

“Daarna kunnen deze mensen leven waar ze maar willen. Zij zullen de onaantastbaren zijn. Onaantastbaar omdat ze hun privéjets en hun eilanden hebben. En wij kunnen hen niet bereiken omdat we opgesloten worden als slaven, als grazende schapen in het weiland.”

80 procent​

Bhakdi krijgt bijval van arts Vladimir Zelenko, die in enkele dagen meer dan 100.000 volgers op Twitter wist te verzamelen. Hij schrijft dat deze mensen ons proberen uit te moorden. “Ze proberen de wereldbevolking met 80 procent terug te dringen.” Zelenko denkt echter dat ze niet zullen slagen.
 


De coronacrisis heeft ons laten zien dat dingen heel snel kunnen veranderen als we ons best ervoor doen. Het systeem dat we hiervoor hadden, is niet duurzaam. Dat zei Nicole Schwab, dochter van Klaus Schwab, in juni 2020 in het Zwitserse Yvorne.


Ik zie dit als een enorme kans om de Great Reset door te voeren en enorme geldstromen aan te wenden om een verandering te bewerkstelligen die niet stapsgewijs is, maar die we later als we terugkijken, zullen zien als het moment waarop we de natuur echt in het centrum van de economie hebben geplaatst, zei Nicole.

Een nieuwe mensheid​

Regeneratieve landbouw is daar ook een heel groot onderdeel van, voegde ze toe. Ze sprak daarnaast van de ‘restauratiegeneratie’, een ‘nieuwe mensheid’. “Ik hoop dat dit mogelijk is,” benadrukte Nicole. “Daar is veel wilskracht voor nodig.”

“We zullen hele moeilijke keuzes moeten maken, maar dit is onze kans. Dit gaat over risico’s en over veerkracht,” zei Nicole, medebestuurder van het Forum van Young Global Leaders, waar onder meer koning Willem-Alexander en Mabel van Oranje deel van uitmaken.

Volgens haar worden de klappen die we te verduren krijgen nog erger als we er nu niet voor gaan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.790
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan