The Great Reset / Agenda 2030

Super handig zeg! Hoef je nooit meer die portemonnee mee te nemen, scheelt weer plek in mijn handtas. En dan kan je ook nooit je pinpas ofzo vergeten. Ik zeg: Doen!
Lijkt mij lastig, ik neem soms bewust die portemonnee niet mee, of alleen klein bedrag cash, afhankelijk van wat ik van plan ben. Mijn hand kan ik niet zomaar thuislaten, althans, da's nogal gedoe als je hem er vervolgens weer aan wil zetten. Ik sla over.
 
18 April 2022... False Flag New York Timesquare... Volgens Looking Glass Guardians... zal het worden voorkomen?


Schermafbeelding 2022-04-18 om 09.59.20.png
 
When your immune system has been totally compromised by the vaccines and the boosters, and we are your only option to continue receiving the Big Pharma drugs that keep you alive, we will totally own you.

You will bow the knee. You will have to.

We will accomplish two of our main goals: reduce the Earth's population and make the survivors completely and totally dependent upon US.

You will do whatever you are told - OR ELSE."

[NOW do you see why they are insisting every single man, woman and child on earth get this vaccine? ]


Mike
 



WHO-baas Tedros heeft zich lovend uitgelaten over het nieuwste boek van miljardair en zelfverklaard ‘pandemie-expert’ Bill Gates. Hij zei het met de Microsoft-oprichter eens te zijn dat we de lessen die we van Covid-19 hebben geleerd, in de praktijk moeten brengen om de volgende pandemie te kunnen voorkomen.

Tedros plaatste op Twitter een foto waarop hij het boek van Gates, één van de grootste donateurs van de WHO, aanprijst. Hoewel Gates geen medisch expert is, stelt zijn enorme fortuin hem in staat om het mondiale gezondheidsbeleid te domineren.

Pandemieverdrag​

De steenrijke vaccin-evangelist maakte onlangs tijdens een TED-lezing bekend dat hij een speciaal team wil samenstellen dat in het geval van een epidemie in actie moet komen. De groep moet bestaan uit 3000 artsen, epidemiologen, beleidsdeskundigen en diplomaten, en wordt aangestuurd door de WHO.

De WHO bereidt op haar beurt een pandemieverdrag voor dat draait rond surveillance, vaccinaties en ‘het herstellen van het vertrouwen in het internationale zorgstelsel’. Belangrijker nog: als het verdrag er komt, bepaalt de WHO hoe individuele landen toekomstige uitbraken moeten bestrijden.

Zeer kritisch​

Cardioloog en bestsellerschrijver Aseem Malhotra heeft zich zeer kritisch uitgesproken over de tweet van Tedros. “Eén van de meest verontrustende promotionele tweets van het jaar van de directeur-generaal van de Wereldgezondheidsorganisatie,” schrijft hij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.797
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan