The Great Reset / Agenda 2030

Nou kijk daar heb je het al, de WAPPIES Krijgen weer gelijk.

Even wat anders: Ik weet niet zo goed waar ik het moet posten maar had het met een kennis hierover. Hoe onze mind geprogrammeert wordt. Zwarte Piet moet weg maar Halloween moet volop gevierd worden (hier in Alkmaar liepen ze allemaal met bebloede doodenge maskers) en ook het horrorgenre is in de bioscoop erg populair momenteel- zo wordt onze mind geprogrammeerd, aldus een kennis en ik vind wel dat ze gelijk heeft.

Ik heb enkele van deze films gezien (zoals gisteren), maar heb besloten maar niet meer naar dit genre toe te gaan. Vind het eigenlijk gewoon bizar de mensen die dit soort verhalen bedenken.
 
Er is iets met de 8e van de maand. 8 september overleed queen Elisabeth. Vandaag 8 november een Rothschild. Ze vallen met bosjes.

 
Er is iets met de 8e van de maand. 8 september overleed queen Elisabeth. Vandaag 8 november een Rothschild. Ze vallen met bosjes.

Zolang het Jacob niet is geen reden voor paniek
 
Er is iets met de 8e van de maand. 8 september overleed queen Elisabeth. Vandaag 8 november een Rothschild. Ze vallen met bosjes.


Er is sowieso iets met dat getal 8. Musk wil iedereen met een geverifieerd account 8 dollar laten betalen. Ik kom die 8 ook daar tegen. Waarom niet gewoon 5 of 10 dollar dan? Ik zal wel spoken zien.
 
"Nederland heeft zijn ziel verkocht aan de Europese Unie"
Kenneth Johannes spreekt hierover tijdens de themadag bijbel en overheid.

David Icke zijn boodschap was o.a. "expose het WEF!!" KJ deed dit.

 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan