The Great Reset / Agenda 2030

Precies wat ik ook tijdens lezingen uitleg aan diegenen die Trump niet vertrouwen omdat hij de vaccins via Operation Warp Speed mogelijk heeft gemaakt. Dit was [HUN] agenda geweest, 10 jaar lockdowns zonder uitzicht op een vaccin voor de normies. Trump heeft [HUN] hand geforceerd en nu vindt alles waar we langzaam.in 2030 naartoe hadden moeten worden gebracht plaats in 2022. Dit betekent dat [ZIJ] geen tijd meer hebben, maar wij wel!

Mike
 
[Doorgestuurd van Intel Republic]
[ Foto ]
⚡️DEVELOPING ⚡

Following anti-UN clashes (https://t.me/IntelRepublic/2231) in July, several cities have been CAPTURED by a rebel group in the Congo, with four UN staff injured in shootout - President of the Congo Sassou-Nguesso is preparing to address the nation.

Subscribe @IntelRepublic

Het is in de Democratische Republiek Congo (Congo-Kinshasa) en men heeft de verkeerde president aangehaald, de genoemde is president van het naastgelegen Republiek Congo (Congo-Brazzaville).
 
Laatst bewerkt:
Dat zeg ik niet perse.
Ze kunnen dit soort dingen tegenwoordig héél goed bewerken. Dus ben ik wat voorzichtig😉

Ik heb vroeger video editing gedaan en het is geen seconde bij mij opgekomen dat daar sprake van is ... Maar ik heb al commentaren niet gelezen, daar heb ik dan weer geen tijd voor om te lezen wat anderen denken
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.537
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan