The Great Reset / Agenda 2030

Kijk nou eens ... 😂 Klaus "Anal" Schwab is een dwergje!!! 🐣 Grumpy? Sneezy was aardig.. Aah .. Sleezy.
Het is als in de Wizard of Oz .. the little man behind the curtain... "Zuh littel Mann behaaind zuh kurtun".
Maar volgens X22 2548b zijn ook de onbekenden aan de beurt met Devolution.
Dus hopelijk einde Jezuietenorde, Blackrock, Vanguard, (nep)koningshuizen etc etc
En volledige "pluk-ze-kaal" wetgeving. Geen geld nodig voor 1000 jaar vakantiereisje Meer van Vuur.

 
Harald Kautz Vella

Weet niet of zijn eigen website nog draait. Noch of ze de methode van verspreiding goed behandelen. Link uit oud archirf. Disk met mogelijkmeer helaas in Golland. Veel links die ik heb/had zijn inmiddels op YT geboekverbrand.

Harald Kautz-Vella beschrijft Morgellons als schimmels die in staat zijn om hoger DNA te assimileren, te vermenigvuldigen en een DNA-cluster op te bouwen dat een morfogeen veld creëert. De schimmel gebruikt een meer-lagige zeshoekige structuur om de sporen te beschermen en te bedekken. Deze zeshoeken maken deel uit van synthetisch biologisch onderzoek.

In het menselijk lichaam bevinden zich holle vezels die nanostoffen in de vezel verzamelen. De zeshoekige zelf-assemblerende fotonischplasmonische kristallen, wat die schimmels zijn, bouwen samen met andere stoffen zelf assemblerende nanobots. Zij (de inlichtingengemeenschap) sproeien de substantie in componenten, gescheiden in biovorm en nano-kleurstof, ze noemen dit mengsel Smart-Dust. [doriens.com]








 
Ik weet niet zeker of ik dat moet geloven. Mij gaat het er eerder om te achterhalen op welke wijze de aerosolen in omloop grbracht worden.

Mike
 
Ik weet niet zeker of ik dat moet geloven. Mij gaat het er eerder om te achterhalen op welke wijze de aerosolen in omloop grbracht worden.

Mike
chemtrails lijkt mij meest logische. Ik zag gisteren nog een vliegtuig vliegen met een grijze uitstoot. Er naast of er iets onder vloog er een vliegtuig, zonder enige zichtbare uitstoot.
 
Ik ken het verhaal van de Britse regering die heeft toegegeven biologische wapens (chemtrails met toxines of micro-organismen) op eigen inwoners te hebben getest:

A government report just released provides for the first time a comprehensive official history of Britain's biological weapons trials between 1940 and 1979.

Many of these tests involved releasing potentially dangerous chemicals and micro-organisms over vast swaths of the population without the public being told.

 
Muizen kunnen in ieder geval ziek worden van 'foute', eiwitten in kunstmatig gegenereerde aerosolen.
Maar het blijft speculeren of dit echt wordt gebruikt (momenteel) om de blauwe lucht mee te vullen.
 
Ben gestopt naar Dane Wigington's periodieke video's te luistern. Ondanks dat hij 10.000% gelijk heeft, wil je na zo'n negatieve video gelijk van de brug springen. Ongetwijfeld schatkist aan informatie en onderzoek.


Patentje van EVERGREEN AIR


 
Heeft iemand meer info over hoe ze die 'microdust' verspreiden middels aerosolen?

Mike
Geen idee of smartdust hetzelfde is.
Enable wireless monitoring of people and products for security purposes.
Possible applications for the healthcare industry are immense from diagnostic procedures without surgery.

Mass survaillance voor de de sheeple in combi met 5g en andere 'Smart'zaken.

Wellicht ook interessant:
 
Laatst bewerkt:
een gesprek met Alex Jones spreekt over een interview met Dr. Rima Laibow jaar of 10 geleden met info over de vaccins.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan