The Great Reset / Agenda 2030

Geef even de tijdcode waar dat gezegd wordt, geen tijd om de hele video door te nemen voor die ene uitspraak.

Mike
 
Geef even de tijdcode waar dat gezegd wordt, geen tijd om de hele video door te nemen voor die ene uitspraak.

Mike
het is van stopthecrime.net


bij 27 minuten noemt ze ook stof en ook technologie die alle structuren verandert. Hoe AI alles overneemt, de US brain project.
bij 33 minuten heeft ze het over telefoonmasten, ze zitten overal (en vooral onzichtbaar) ook degenen waar Sven Hulleman het over had, in de lantaarnpalen. Winkelcentra staan er vol mee.
 
moet ik dan die yt link weghalen of wat bedoel je? Ik zie dat jouw linken over dat nasa document gaat waar de dame in filmpje het over had.
Sorry even nadere uitleg. In FatsF kan je gewoon op play klikken o.b.v. jouw ingevoerde link (www youtube com / watch?v=gARZ-Gttjn4). Ik was naar de YouTube pagina gegaan omdat ze het over de pdf download had (manueel kopieer+plak in nieuw scherm zodat herkomst website niet bekend is). Daar staan in de tekst link naar stopthecrime. Als je daar met je muis boven zweeft zie je in meeste browsers de link (links)onder in je scherm.
Dan is het te zien dat er een hele lange link staat i.p.v. alleen stopthecrime.net (vaak aan het eind van die lange link). Ingetypt stopthecrime.net in browser en even gezocht naar de pagina 'Nasa war ....". Iets meer werk, maar minder traceren. Als mensen de traceerbare link aan elkaar doorsturen kan de opdrachtgever (Google) het traject volgen. Dit principe is ook een onderdeel van visueel controleren of je niet op een ransomware of andere ongewenste website link klikt.
 
Sorry even nadere uitleg. In FatsF kan je gewoon op play klikken o.b.v. jouw ingevoerde link (www youtube com / watch?v=gARZ-Gttjn4). Ik was naar de YouTube pagina gegaan omdat ze het over de pdf download had (manueel kopieer+plak in nieuw scherm zodat herkomst website niet bekend is). Daar staan in de tekst link naar stopthecrime. Als je daar met je muis boven zweeft zie je in meeste browsers de link (links)onder in je scherm.
Dan is het te zien dat er een hele lange link staat i.p.v. alleen stopthecrime.net (vaak aan het eind van die lange link). Ingetypt stopthecrime.net in browser en even gezocht naar de pagina 'Nasa war ....". Iets meer werk, maar minder traceren. Als mensen de traceerbare link aan elkaar doorsturen kan de opdrachtgever (Google) het traject volgen. Dit principe is ook een onderdeel van visueel controleren of je niet op een ransomware of andere ongewenste website link klikt.
Gaat die vlieger ook op als je VPN gebruikt?
 
Gaat die vlieger ook op als je VPN gebruikt?
Ja. Maar met dien verstande dat de IP van je VPN wordt gevolgd / herkend. Risico daarvan is dat "ze" VPN adressen gaan herkennen (veel verkeer vanaf hetzelfde IP-adres van de vpn server) en die IP adressen gaan blokkeren. Gebruikers van Tor Browser, al dan niet van achter een VPN, merken vaak blokkades. Kopieer en plak links in een "schoon" venster of tabblad is dan handiger: 'van' en 'naar' welke website is dan onbekend (want de volgende externe link doe je ook in een schoon venster/tabblad). Het volgen is dan lastiger (zeg nooit-nooit*). Dit is voor niet VPN-gebruikers een handige werkwijze. Het is uiteraard veel complexer dan dit, maar is een klein stukje terugpakken van privacy (VPN'ers hebben die laag ertussen, die in zijn algemeen beter beschermd, als je de veiligheidsvoorschriften van je leverancier hebt gelezen). Want wat zeggen die:

Heb je 'social media' aan / ingelogd staan (daar ben je tot diep in de ingewanden bekend via o.a. je mobiele nummer en eigen 'pak-al-mijn-data' tweets en berichten die de wereld ingeslingerd worden (of dat nu met of zonder VPN is) .. dan kan men de kosten van VPN besparen. En windows is steeds meer een softwarepakket dat geleverd wordt met 5 camera's op je schouders.

Als iemand hier VPN gebruikt ben ik wel benieuwd. Met Zwitserland als server kan ik dit forum niet bezoeken (problem reaching ... ). Ik vermoed blokkade door Zwitserland op dit forum of door de forumsoftware (niet op het niveau van de beheerder of diens hosting).
 
Elke keer als er in een link een vraagteken zit dan zit daar de code in, alles inclusief het vraagteken weghalen en even testen of hij dan werkt, doe ik al jaren
dit klinkt het meest simpel... maar of ik het onthoudt??? Ik heb hier geen voelsprietjes of kennis van. Ik was ook heel slecht in wiskunde maar weet niet of dat er mee te maken heeft hahaha wel goed in taal.
 
dit klinkt het meest simpel... maar of ik het onthoudt??? Ik heb hier geen voelsprietjes of kennis van. Ik was ook heel slecht in wiskunde maar weet niet of dat er mee te maken heeft hahaha wel goed in taal.
;) Kennis is aan te leren. Was beter geweest we nog gewoon privacy hadden zonder na te hoeven denken.
De Overlords :devilish: hebben het nu eenmaal met opzet allemaal niet zo makkelijk gemaakt.
Het helpt wie een beetje computer-:geek: is.
 
;) Kennis is aan te leren. Was beter geweest we nog gewoon privacy hadden zonder na te hoeven denken.
De Overlords :devilish: hebben het nu eenmaal met opzet allemaal niet zo makkelijk gemaakt.
Het helpt wie een beetje computer-:geek: is.
en dat ben ik niet, ik snap alleen de letters op het toetsenbord 🙈
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.040
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan