The Great Reset / Agenda 2030

Heb wel eens gelezen ook via burgerluchtvaart in mix in kerosine o.i.d., maar in elk geval is het militair geregeld: compentealmalisere .. jemig alleen dat woord al... compartementaliseren

 

Brecht Arnaert met Anneke Lucas, slachtoffer van satanisme en kindermisbruik.

Jeetje wat een prachtig mooi mens is Anneke Lucas. Hoe ze detail spreekt over wat ze heeft meegemaakt gaan je haren recht van overeind. Met tranen, verbazing en verwondering heb ik naar haar geluisterd. Wat een krachtige vrouw. Diep respect.
Heb het wel in delen geluisterd want….. WTF 😢
 
Jeetje wat een prachtig mooi mens is Anneke Lucas. Hoe ze detail spreekt over wat ze heeft meegemaakt gaan je haren recht van overeind. Met tranen, verbazing en verwondering heb ik naar haar geluisterd. Wat een krachtige vrouw. Diep respect.
Heb het wel in delen geluisterd want….. WTF 😢
Ooit rekening gehouden met de mogelijkheid dat ze dit volledig uit haar duim zuigt? Satanisch ritueel misbruik bestaat en dus bestaan er ook slachtoffers hiervan. Toch slik ik.niet automatisch dergelijke verhalen voor zoete koek. Net als Joost Knevel noemt zij namen en ook al zijn dit Deep State-klootzakken, het zou niet OK zijn als deze ten onrechte van dit soort zieke shit beschuldigd worden. Ik blijf skeptisch!

Mike
 
Ooit rekening gehouden met de mogelijkheid dat ze dit volledig uit haar duim zuigt? Satanisch ritueel misbruik bestaat en dus bestaan er ook slachtoffers hiervan. Toch slik ik.niet automatisch dergelijke verhalen voor zoete koek. Net als Joost Knevel noemt zij namen en ook al zijn dit Deep State-klootzakken, het zou niet OK zijn als deze ten onrechte van dit soort zieke shit beschuldigd worden. Ik blijf skeptisch!

Mike
Ja zeker hou ik daar rekening mee. Toch is de resonantie daar. Het diepe gevoel van weten. Ik kan m’n vinger er niet op leggen. Mike, hetzelfde gevoel kreeg ik bij vele van jouw ondervindingen, met name over Ivermectine. Soms “weet” je gewoon. Vanuit je hogere zelf
 
Ja zeker hou ik daar rekening mee. Toch is de resonantie daar. Het diepe gevoel van weten. Ik kan m’n vinger er niet op leggen. Mike, hetzelfde gevoel kreeg ik bij vele van jouw ondervindingen, met name over Ivermectine. Soms “weet” je gewoon. Vanuit je hogere zelf
Nou, ik weet het nog zo net niet. We zullen zien.

Mike
 
Als Mike zn gevoel klopt, dat had ik dus ook,heb niet het hele stuk geluisterd maar dit voelt niet helemaal als waarheid
 
Als je als kind beschadigd bent ,kun je ook in levendige fantasie verhalen in stand houden om met het gevoel te dealen
 
Als Mike zn gevoel klopt, dat had ik dus ook,heb niet het hele stuk geluisterd maar dit voelt niet helemaal als waarheid
Zo zou zij als kind gezegd hebben tegen haar misbruikers dat ze allemaal gepakt zouden worden. Nou, met dergelijke praatjes weet je als satanische misbruiker wel raad, dat overleef je niet! En waarom zijn ze dan nooit gepakt? Waarom komt zij nu pas naar voren? Waarom geeft zij yogales? Gewoon maar een paar vragen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ooit rekening gehouden met de mogelijkheid dat ze dit volledig uit haar duim zuigt? Satanisch ritueel misbruik bestaat en dus bestaan er ook slachtoffers hiervan. Toch slik ik.niet automatisch dergelijke verhalen voor zoete koek. Net als Joost Knevel noemt zij namen en ook al zijn dit Deep State-klootzakken, het zou niet OK zijn als deze ten onrechte van dit soort zieke shit beschuldigd worden. Ik blijf skeptisch!

Mike
Voor mii voelde dit verhaal ook niet zuiver.. überhaupt apart dat ze zoveel kan vertellen in detail, erover schrijft en ze nog steeds leeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.848
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan