The Great Reset / Agenda 2030

Blacklisted for life!

Heb al decennia geen enkel product van dit corrupte woke Nestlé dat ook meedoet met boycot van Rusland: 'do not buy Russian'

Het is niet alleen dit corrupte bedrijf in Verweggistan. Gebeurt in USA ook... grondwaterpeil zakt, boeren hebben geen grondwater een bedrijven als Coca-Cola hebben gratis (steekpenningen naar gemeenteraden) of nagenoeg gratis water. Vergelijk gebruik grondwater Goole data centers in Nederland (Groningen, Noord-Holland).

Er is volgens mij een 'water documentaire' die hierover gaat. Ze doen het allemaal overal... vooral dit soort arme landen. Nadat het water geroofd is komen er eerst een vendingmachines met Coca-Cola/Pepsi (zelfde grootaandeelhouders) en/of andere merken = gebitsverslechtering, diabetes. Nog los van het feit wie nu de echter vervuilers van al het water in de wereld zijn... anybody? Globalisten? Bottelaars?

Het zou zomaar de 5e uit deze lijst kunnen zijn "Thirst" (nummer 10 ook goed)

En met al die miljarden aan goede doelen om waterputten te slaan, zou je in Afrika moeten struikelen over die dingen. Het continent zou onder water moeten komen te staan als iedereen ze tegelijk open zet. Niet ... nog steeds blijven ze donaties vragen voor arme mensen zonder goed drinkwater [ik neem de corruptie op de hak; vreselijk dat de arme mensen nog steeds geen water(put) hebben].

En alle concurrentie (Danone, Ferrero SpA, Kellogg's, Kraft Heinz, Mars, Incorporated, Mondelez International, PepsiCo, Unilever, corrupte misdadige politici) zijn vermeend geen haar beter. Volgens mij allen Davos, Bilderberg, Babylonische WEF-hoeren ... en we komen natuurlijk weer uit bij Blackrock, Vanguard.
 
Blacklisted for life!

Heb al decennia geen enkel product van dit corrupte woke Nestlé dat ook meedoet met boycot van Rusland: 'do not buy Russian'

Het is niet alleen dit corrupte bedrijf in Verweggistan. Gebeurt in USA ook... grondwaterpeil zakt, boeren hebben geen grondwater een bedrijven als Coca-Cola hebben gratis (steekpenningen naar gemeenteraden) of nagenoeg gratis water. Vergelijk gebruik grondwater Goole data centers in Nederland (Groningen, Noord-Holland).

Er is volgens mij een 'water documentaire' die hierover gaat. Ze doen het allemaal overal... vooral dit soort arme landen. Nadat het water geroofd is komen er eerst een vendingmachines met Coca-Cola/Pepsi (zelfde grootaandeelhouders) en/of andere merken = gebitsverslechtering, diabetes. Nog los van het feit wie nu de echter vervuilers van al het water in de wereld zijn... anybody? Globalisten? Bottelaars?

Het zou zomaar de 5e uit deze lijst kunnen zijn "Thirst" (nummer 10 ook goed)

En met al die miljarden aan goede doelen om waterputten te slaan, zou je in Afrika moeten struikelen over die dingen. Het continent zou onder water moeten komen te staan als iedereen ze tegelijk open zet. Niet ... nog steeds blijven ze donaties vragen voor arme mensen zonder goed drinkwater [ik neem de corruptie op de hak; vreselijk dat de arme mensen nog steeds geen water(put) hebben].

En alle concurrentie (Danone, Ferrero SpA, Kellogg's, Kraft Heinz, Mars, Incorporated, Mondelez International, PepsiCo, Unilever, corrupte misdadige politici) zijn vermeend geen haar beter. Volgens mij allen Davos, Bilderberg, Babylonische WEF-hoeren ... en we komen natuurlijk weer uit bij Blackrock, Vanguard.
hmmm, was er niet een watch the water opmerking van iemand? Zou dat hierop slaan, of op de nordstreams?
 
Onze W. Alexander was toch ook betrokken bij internationaal water management? Vond ik altijd een bizarre bezigheid vr een bijna-koning.
 

"Wij bezitten de wetenschap en de wereld moet dat weten", wasgetekend Melissa Fleming, under-secretary-general for Global Communications at the UN.
Zo is ze zeker op die positie gekomen: even een flink potje communiceren onder-de-secretaris.
😏
 
Wist even niet in welke topic dit artikel hoort, er is nog geen topic met de titel: kan het nog gekker? Ja dat kan! 🤡

Volgens mij hartstikke eetbaar die 🐌🐌 (Achatina fulica) maar mainstream zet er uiteraard even bij dat er een parasiet in zit .... Niet dat ik er snel een zal snacken... maar 'emergency food'. Gut gut, hoe zou het toch komen dat er ineens Florida er last van heeft.

Nee dank u Telegraaf-paywall, ik betaal geen 0,81 per week voor digitale artikelen ... =2-3 rollen wc papier waar ik wel mijn ..... kan afvegen.
 
Mark of the beast. Number 666.
Its gonna be biblical.
Ja we zijn preprogrammed om erin mee te gaan.
Alleen dit was toch het idee van hoe het niet moest?
Alleen ons onbewuste kent geen ontkenningen.
Dus die gaat er toch in mee.
De meest doorgewinterde christenen of althans mensen die zich als zodanig identificeren hebben zich rustig in laten spuiten met het serum van het beest.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan