The Great Reset / Agenda 2030

Deze gehele reset is een paraplu waar alle thema's onder vallen. Natuurlijk kun je die allemaal afzonderlijk gaan uitleggen, maar uiteindelijk gaat het, zo zie ik het, om onderstaand verhaal.

Onze overheden, zowel nationaal, internationaal als globaal staan niet voor

- de waarheid. Ze gaan voor eigen belangen en corrumperen. Ze raken helemaal verstrikt in corruptie, verraad, leugens, verdraaiingen etc.
-liefde voor ons mensen. Het gaat wederom niet om ons maar om de eigen belangen die ze met mooie woorden aan ons proberen te verkopen. Indien dat niet lukt, wordt er harder geschut gebruikt en gaat men over tot wetten en maatregelen. Alles onder het mom dat ze het voor ons doen, voor de aarde doen. Maar ondertussen worden onze mensenrechten en grondrechten geschonden.
-de vrijheid. Ze willen ons steeds meer controleren, een zgn. controlemaatschappij, met green pas, chip, QR-code, en noem de hele zooi maar op. Een technocratie waarbij ze hopen dat ze zelfs onze gedachten kunnen lezen door ons te laten versmelten met het internet. Dus geen privacy meer, geen vrijheden meer.

Daar sta ik niet voor, of beter gezegd niet achter. Dit heeft niets meer met menselijkheid, menswaardigheid te doen.

Dorothé
 
Deze gehele reset is een paraplu waar alle thema's onder vallen. Natuurlijk kun je die allemaal afzonderlijk gaan uitleggen, maar uiteindelijk gaat het, zo zie ik het, om onderstaand verhaal.

Onze overheden, zowel nationaal, internationaal als globaal staan niet voor

- de waarheid. Ze gaan voor eigen belangen en corrumperen. Ze raken helemaal verstrikt in corruptie, verraad, leugens, verdraaiingen etc.
-liefde voor ons mensen. Het gaat wederom niet om ons maar om de eigen belangen die ze met mooie woorden aan ons proberen te verkopen. Indien dat niet lukt, wordt er harder geschut gebruikt en gaat men over tot wetten en maatregelen. Alles onder het mom dat ze het voor ons doen, voor de aarde doen. Maar ondertussen worden onze mensenrechten en grondrechten geschonden.
-de vrijheid. Ze willen ons steeds meer controleren, een zgn. controlemaatschappij, met green pas, chip, QR-code, en noem de hele zooi maar op. Een technocratie waarbij ze hopen dat ze zelfs onze gedachten kunnen lezen door ons te laten versmelten met het internet. Dus geen privacy meer, geen vrijheden meer.

Daar sta ik niet voor, of beter gezegd niet achter. Dit heeft niets meer met menselijkheid, menswaardigheid te doen.

Dorothé
Ik hoop dat in oktober de zaak van het Covid-gebeuren aan de kant is.

Na weken heen en weer, contacteren van opleidingsinstituten, koepelorganisaties, mijn vervolgopleidingen om te weten op welk niveau het zit etc. etc., na vele gesprekken ben ik vandaag gebeld geworden.

Ik ben toegelaten tot de opleiding POH GGZ (praktijkondersteuner huisarts geestelijke gezondheidszorg). Ik heb eveneens een stageplek bij een huisarts kunnen krijgen. Dit was een van de voorwaarden.

Wow, ik ben blij. Eindelijk kan ik een opleiding gaan volgen om te gaan werken in de mentale begeleiding van mensen en dat met een door de zorgverzekeringen erkend diploma. Dit is van belang op het moment dat ik een baan als POH GGZ ga uitoefenen omdat de huisarts mijn uren moet kunnen declareren bij de zorgverzekering.

Omdat ik dus geen psycholoog ben, stond ik steeds met mijn rug tegen de muur en kon ik alleen als coach zzp-er optreden. Dat wilde ik niet meer. Daarna heb ik vele banen gehad die allemaal niet mijn wens waren.

Ik heb wel al heel wat opleidingen in die richting van mentale coaching en ook al heel wat jaren ervaring in een kuurkliniek, bij een praktijk voor psychotherapie en als zelfstandige, maar toch heb ik nu moeten strijden om te staan waar ik nu sta.

Het is als een nieuw begin. Het volgen van mijn roeping. En ik denk dat er veel vraag naar zal gaan komen. Ik bedoel dat veel mensen mentale hulp nodig zullen gaan hebben. Zeker als alles uitkomt wat er echt aan de hand is.

Ik ga met veel elan aan de opleiding beginnen en hoop met heel mijn hart dat heel dat Covid-gebeuren geen roet in het eten gaat gooien.

En dat ik voor vele mensen een goede hulp en begeleiding kan gaan bieden.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Deze gehele reset is een paraplu waar alle thema's onder vallen. Natuurlijk kun je die allemaal afzonderlijk gaan uitleggen, maar uiteindelijk gaat het, zo zie ik het, om onderstaand verhaal.

Onze overheden, zowel nationaal, internationaal als globaal staan niet voor

- de waarheid. Ze gaan voor eigen belangen en corrumperen. Ze raken helemaal verstrikt in corruptie, verraad, leugens, verdraaiingen etc.
-liefde voor ons mensen. Het gaat wederom niet om ons maar om de eigen belangen die ze met mooie woorden aan ons proberen te verkopen. Indien dat niet lukt, wordt er harder geschut gebruikt en gaat men over tot wetten en maatregelen. Alles onder het mom dat ze het voor ons doen, voor de aarde doen. Maar ondertussen worden onze mensenrechten en grondrechten geschonden.
-de vrijheid. Ze willen ons steeds meer controleren, een zgn. controlemaatschappij, met green pas, chip, QR-code, en noem de hele zooi maar op. Een technocratie waarbij ze hopen dat ze zelfs onze gedachten kunnen lezen door ons te laten versmelten met het internet. Dus geen privacy meer, geen vrijheden meer.

Daar sta ik niet voor, of beter gezegd niet achter. Dit heeft niets meer met menselijkheid, menswaardigheid te doen.

Dorothé
Dus terugkomend op deze conclusie:

Een overheid die naar waarheid en liefde voor zijn bevolking handelt, zal de juiste vrijheden mogelijk maken.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.465
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan