The Great Reset / Agenda 2030

Eva Vlaardingerbroek haalt hard uit naar Barbara Baarsma: ‘We moeten deze communisten à la minute cancelen’​

Volgens haar moeten we hier fel tegen ageren. “We moeten deze communisten à la minute cancelen en zeggen: donder op uit ons privéleven. Ik laat jullie niet bepalen wat ik eet en waar ik ga of sta.”


Op Twitter liet ze in niet mis te verstane bewoordingen weten op wie ze doelde. “Ik heb het tegen jou, Barbara Baarsma,” schreef ze.


De show van Steyn was dinsdagavond het best bekeken programma op de Britse tv en versloeg zelfs BBC News, Sky News en TalkTV. “Dit laat zien dat mensen het zat zijn om voorgelogen te worden door de mainstream media. Ze willen de waarheid in plaats van overheidspropaganda,” stelt Vlaardingerbroek.
 
Goed bezig, die Eva! Sinds ze niet meer omgaat met die oliedomme Kim Boon komt ze prima uit de verf, vooral in de internatonale media. Ze was altijd al de slimste van de twee (maar dat is in het geval van Kim Boon ook niet moeilijk).

Mike
 

NL loopt wat dat betreft ook weer voorop! Wat mij opviel in Duitsland is dat ze daar veel liever cash hebben dan pin, sterker nog veel restaurants maar ook redelijk wat winkels hadden niet eens pin, bewust niet. Ook straatparkeren met muntjes. En geen zelfscan kassa’s in supermarkten gezien.
 

CO2-credits: Banken én overheid in een één-tweetje​

 
Blackrock: Artificial Intelligence called Aladdin is in control

Overname van huizen en inflatoire kracht achter huizenmarkt.
o.a. onderdeel van Blackrock: Allianz verzekeringen
o.a. Eigenaar van Pepsi & Coca Cola ... de illusie van keuze (tussen 2 vergiften)

Met 'Great Power' komt 'Grote Verantwoordelijkheid'. Maar hebben ze die ook?
# grootste wereldwijde investeerder in fossiele brandstoffen
# grootste geldstroom in de destructie van de planeet
(ontbossing, slopen ecosystemen, incl. ontbossing van Amazonegebied)

Haal / Houd je geld weg bij bedrijven als BlackRock, BlackStone, Vanguard, e.a..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan