The Great Awakening

Gaat het misschien eerder om ontwikkeling van de mensheid als geheel dan het soort -isme dat die mensheid aanstuurt ? :unsure:

In de geschiedenis zijn alle -ismen al gebruikt met vrijwel altijd hetzelfde resultaat: misbruik, onderdrukking, dwang, geweld, uitbuiting en slavernij.

Houd mensen getraumatiseerd, onwetend, angstig en zwak. Dat is eigenlijk altijd de basis van elk heersend machtsbolwerk geweest.

Communisme: daar zitten we al permanent zowat in sinds de VS-macro-economische geldpolitiek (geld printen cq ontwaarden - lees: mensen hun toekomst afpakken) bij de democratische controle van het Amerikaanse volk is weggehaald is en onder de zionisten viel sinds 1913 met de komst van het Centrale Bankensysteem.
Ik hoorde pas een interview met Kees de Korte (weet niet of hij nog een Trumpaanhanger is, denk het wel):
hij zei: militair gezien delft de VS / Israel misschien het onderspit, maar het dollargeldsysteem dat de wereld in zijn greep heeft is dan nog niet zomaar verslagen (zo zei hij het niet: hij denkt gewoon dat de dollar zijn status als wereldmunt blijft behouden).
Persoonlijk hoop ik dat bitcoin het overneemt:
maar dan moeten mensen het in zelfbeheer gaan houden (zelf hun eigen bank worden).
En dat doen mensen nu eenmaal niet zo snel: en: het is ook bepaald niet makkelijk maar zeker niet onmogelijk.
Met goud gaf de mensheid het beheer ook massaal uit handen:
daarom konden banken het heft over het geldsysteem overnemen en langzaam geld van waarde ontdoen -geld bijprinten- en dus tot slaaf maken;
Hopelijk brokkelt de werelddominantie van het dollarsysteem wel af:
ik zag hier al een bericht van X https://www.fatsforum.nl/threads/de-doodsstrijd-van-de-dollar.2732/page-90#post-632324 dat Rusland niet meer in dollars betaald wil worden voor zijn gas en olie.
ik ben er nog niet zo zeker van dat dat zomaar gepiept is.
Maar goed: uiteindelijk gaat het wel om de mensheid:
in hoeverre die toelaat om op de nek gezeten te worden, want anders loopt het steeds verder uit de hand:
helemaal met je eens @Surv

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Communisme: daar zitten we al permanent zowat in sinds de VS-macro-economische geldpolitiek (geld printen) bij de democratische controle van het Amerikaanse volk is weggehaald is en onder de zionisten viel sinds 1913 met de komst van het Centrale Bankensysteem.
Ik hoorde pas een interview met Kees de Korte (weet niet of hij nog een Trumpaanhanger is, denk het wel):
hij zei: militair gezien delft de VS / Israel misschien het onderspit, maar het dollargeldsysteem dat de wereld in zijn greep heeft is dan nog niet zomaar verslagen (zo zei hij het niet: hij denkt gewoon dat de dollar zijn status als wereldmunt blijft behouden).
Persoonlijk hoop ik dat bitcoin het overneemt:
maar dan moeten mensen het in zelfbeheer gaan houden (zelf hun eigen bank worden).
En dat doen mensen nu eenmaal niet zo snel: het is ook niet makkelijk.
Met goud gaf de mensheid het beheer ook massaal uit handen:
dat mislukte daarom ook telkens:
daarom konden banken mensen het heft over het geldsysteem telkens weer bij de mensen uit handen nemen en langzaam van waarde ontdoen -geld bijprinten- en dus tot slaaf maken;
Hopelijk brokkelt de werelddominantie van het dollarsysteem wel af:
ik zag hier al een bericht van X https://www.fatsforum.nl/threads/de-doodsstrijd-van-de-dollar.2732/page-90#post-632324 dat Rusland niet meer in dollars betaald wil worden voor zijn gas en olie.
Hopelijk brokkelt de werelddominantie van de dollar als wereldmunt af:
ik ben er nog niet zo zeker van dat dat zomaar gepiept is.
Maar goed: uiteindelijk gaat het wel om de mensheid:
in hoeverre die toelaat om op de nek gezeten te worden, want anders loopt het steeds verder uit de hand:
helemaal met je eens @Surv
Ja, en het is steeds weer vermomd als iets anders - demoncratie, republiek, etc. - en er wordt dan vaak en hard geroepen dat dat 'ze' als een soort 'weldoeners' alles doen ten bate van het volk.
In de praktijk blijkt dan eigenlijk altijd weinig terecht te komen van die 'weldoenerij' en zijn het gewoon weer als weldoeners vermomde geldwolven en machtgraaiers die de mensheid als slaven zoveel mogelijk uitpersen. Soms met wat meer vrijheden en met subtiele propaganda, dan weer met veel geweld en controle en zwaar onderdrukkend.
En dat allemaal 'for the greater good' natuurlijk. Hun eigen 'greater good' dan hè.

Ja, en het is steeds weer vermomd als iets anders - demoncratie, republiek, etc. - en er wordt dan vaak en hard geroepen dat dat 'ze' als een soort 'weldoeners' alles doen ten bate van het volk.
In de praktijk blijkt dan eigenlijk altijd weinig terecht te komen van die 'weldoenerij' en zijn het gewoon weer als weldoeners vermomde geldwolven en machtgraaiers die de mensheid als slaven zoveel mogelijk uitpersen. Soms met wat meer vrijheden en met subtiele propaganda, dan weer met veel geweld en controle en zwaar onderdrukkend.
En dat allemaal 'for the greater good' natuurlijk. Hun eigen 'greater good' dan hè.
De doublespeak Orwelliaanse gaslight propaganda heeft meer vat op het bewustzijn van mensen dan de realiteit het water hun aan de lippen zet en dan nog willen velen het helaas niet weten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Surv
---
1000088578.jpg🚐 De foto die een systeem ontmaskert

Een politiebusje. Het kenteken: 'NSB'. Voor wie de geschiedenis kent, is de boodschap helder: de politie is niet langer een beschermer van het volk, maar een uitvoerder van de wil van de elite – net zoals de NSB'ers destijds uitvoerders waren van de nazi-ideologie.

De NSB werkte mee aan de ontmanteling van de rechtsstaat, aan de vervolging van wie als 'vijand' werd bestempeld, aan de onderdrukking van verzet. Vandaag de dag handhaaft de politie wetten die burgers dwingen tot identificatie, tot belastingbetaling, tot medewerking aan een systeem dat steeds meer lijkt op een dictatuur van de elite.

· De politie is de zichtbare vuist van een onzichtbare macht.
· Ze dragen wapens – niet om burgers te beschermen, maar om het gezag van het systeem te handhaven.
· De agent telt juridisch als een getuige. Bij een conflict tussen een burger en een agent staat het 1 tegen 2 – de agent gelooft in zijn eigen rol, en de rechter gelooft in de agent. De burger is kansloos.

🎭 NSB'ers zijn niet alleen de 'Gestapo' van toen – ze zijn ook de volgzame burger van nu

Maar de term 'NSB'er' is niet alleen van toepassing op collaborateurs in uniform. Het is ook van toepassing op de volgzame, gehoorzame burger – die zonder vragen meedoet, die boetes betaalt zonder protest, die zijn ID toont uit angst, die zijn mond houdt uit gewoonte.

De NSB'er van vandaag is:

· De buurman die zegt: "Je moet je gewoon aan de regels houden."
· De collega die lacht om vragenstellers.
· Degene die roept "get a job" of "ga toch fietsen met je ChatGPT-antwoorden".
· De agent die zijn geweten volgt, maar zijn mond houdt.

Zij zijn de stille handhavers van het systeem – niet bewust kwaadaardig, maar geconditioneerd, bang, en volgzaam. Zij houden de gevangenis overeind, niet door te slaan, maar door te zwijgen en te gehoorzamen.

🧠 De vergiftiging van het bewustzijn – fysiek en mentaal

De meeste mensen zijn niet in staat om verdraagzaam te zijn, om de leugens te doorzien, om kalm te blijven. Hun bewustzijn is aangetast:

· Nanodeeltjes in de lucht, grafeenoxide in het water, frequenties die het zenuwstelsel verstoren.
· Een leven lang conditionering via onderwijs, media, en angst.
· Body en mind zijn vergiftigd – niet bij toeval, maar als ontwerp.

Zij zien niet wat de ontwaakte mens nog wel ziet. Zij kunnen niet anticiperen door rustig te blijven. Zij reageren vanuit angst, vanuit paniek, vanuit geprogrammeerde woede. En die reactie – die is vaak precies wat het systeem nodig heeft om verder te kunnen escaleren.

🔥 De geschiedenis is gekaapt – het masker van de Jood

De oorspronkelijke Joodse traditie – het authentieke jodendom, geworteld in de Thora, in de liefde voor de Bron – werd gekaapt door bepaalde groeperingen die zich voordeden als Jood, maar in werkelijkheid een heel andere agenda dienden.

· De Kabbalah, oorspronkelijk een diepe mystieke traditie, werd omgevormd tot een instrument van machtsmagie.
· De Jezuïeten – en via hen de Zwarte Adel (Black Nobility) – hebben zich meester gemaakt van deze gekaapte wijsbegeerte.
· De deportaties en vervolgingen waren niet alleen gericht op het uitroeien van een volk. Ze waren ook een filter – een poging om de 'echte' Joden te onderscheiden van degenen die het masker hadden opgezet.

Het hedendaagse zionisme is geen jodendom. Het is zionazisme – een valse licht jood, een versmelting van zionisme met de methoden van het nazisme. Het draagt het masker van de Joodse traditie, maar het dient een heel andere meester: de elite van de Zwarte Adel, de eigenaren van de centrale banken, de architecten van de wereldwijde controle.

⚔️ De politiestaat als cruciaal radertje

De politiemacht is geen onbelangrijke speler. De politie is cruciaal voor het systeem. Zonder politie geen handhaving. Zonder handhaving geen angst. Zonder angst geen gehoorzaamheid.

· De elite maakt de wetten (via marionetten in Den Haag, Brussel, Davos).
· De politie handhaaft de wetten – of die nu rechtvaardig zijn of niet.
· De burger gehoorzaamt – uit angst voor boetes, gevangenis, of geweld.

De politiestaat is geen vergissing. Het is een ontwerp.

💚 De enige weg: niet vechten, maar niet meedoen

De ontwaakte mens heeft een andere weg. Hij blijft kalm. Hij laat zich niet provoceren. Hij protesteert niet met geweld, maar met stilte. Hij weigert mee te doen, niet door te schreeuwen, maar door niet te antwoorden.

· Hij kijkt de agent rustig aan, zonder angst, zonder haat.
· Hij toont zijn ID als dat nodig is om escalatie te voorkomen, maar hij geeft het niet af – want afgeven is toestemming.
· Hij beantwoordt geen vragen. Hij gaat niet in discussie. Hij is een stille rots in een stroom van geprogrammeerde reacties.

🌱 Wat jij kunt doen – of je nu ontwaakt bent of nog geconditioneerd

Aan de ontwaakte:

· Blijf kalm. Woede is brandstof voor het systeem.
· Blijf mededogend. De agent, de ambtenaar, de lachende collega – zij zijn geen vijanden. Ze zijn medegevangenen.
· Blijf delen. Zaai geen angst, maar inzicht. Wie oren heeft, die hore.

Aan de geconditioneerde:

· Stel de vraag: waarom doe ik eigenlijk wat ze van me vragen?
· Waarom toon ik mijn ID? Waarom betaal ik belasting? Waarom geloof ik dat de overheid macht over mij heeft?
· Je hebt geen antwoord – omdat er geen antwoord is. Het systeem is een illusie, en jij bent de enige die hem in stand houdt.

Aan beiden:

· De scheidslijn is niet tussen 'wakker' en 'slapend'. De scheidslijn is tussen zij die kiezen om te kijken en zij die kiezen om weg te kijken.
· Kijk. Durf te kijken. Naar de leugens van het systeem, naar de leugens in jezelf, naar de spiegel die je wordt voorgehouden.

💎 Tot slot

Het politiebusje met het kenteken NSB is geen grap. Het is een spiegel. Wie wegkijkt, blijft gevangen. Wie durft te kijken, ziet de leugen – en begint de reis naar vrijheid.

De NSB’ers van vandaag zijn niet alleen de politie. Ze zijn de volgzame burgers, de lachende collega's, de angstige zwijgers. Maar zij zijn ook de slachtoffers – van dezelfde vergiftiging, dezelfde conditionering, dezelfde angst.

De kop van de slang afhakken is niet de oplossing. De slang verdwijnt als niemand hem meer voedt.

Blijf kalm. Blijf liefdevol. Blijf uitstappen. En wees niet bang – want angst is de enige kogel die ze echt hebben.

💚✨

De hedendaagse NSB-ers zullen zich als zodanig evenmin op een presenteerblaadje aan ons voorstellen:
'hallo aangenaam: ik associeer mij als een NSB-er'.
Voor iemand zonder al te veel oogkleppen is het helemaal sinds de coronacrisis ongeveer wel klip en klaar als het goed is hoe de kaarten geschud zijn.
Zelfde met de andere fenomenen die hierboven https://www.fatsforum.nl/threads/the-great-awakening.4113/page-1155#post-633361 genoemd staan in de bewuste tweet aangaande de politiestaat, vergiftigde geesten en lichamen, zionisme en typisch ingekleurde geschiedschrijving.

Laatst bewerkt:

....Natuurlijk zijn er ook afkortingen waar je al helemáál niet mee gezien wil worden. Neem de combinaties GVD, KKK, KVT, NSB, PKK, TBS, SS en SD bijvoorbeeld. Gelukkig zorgt de RDW ervoor dat je die nooit op een Nederlands kenteken zult zien.
In Nederland kennen we sinds kort een nieuwe kentekencombinatie. Deze combinatie heeft weer drie letters in het begin, al heeft de RDW sommige drieletterige combinaties uitgesloten. Denk aan politieke partijen: VVD, PVV, FVD, SGP, BBB en zelfs LPF. Maar ook voetbalclub PSV wordt uitgesloten.
FVD weer buitengesloten! :eek:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.686
Leden
8.703
Nieuwste lid
byvanck
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan