The Great Awakening

Zojuist een uitgebreide respons gegeven aan iemand via whatsapp, die ik jullie niet wil onthouden:

Ik ontken de problematiek en agenda
achter massaimmigratie geenszins, maar ik zeg je dat we ook hier weer voor de gek worden gehouden. De meeste immigranten (ook de illegale) zijn prima mensen. Er zitten ook zeer rotte appels tussen, niet in de laatste plaats door Israel gemindcontrolde 'moslims' die kunnen worden geactiveerd voor 'aanslagen'.

Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken hoe ik me enkele jaren terug profileerde als typisch rechtse, hypocriet figuur. Afgeven op moslims en islam, maar wel goedkoop m'n auto laten repareren door de 'sleutelturk', shoarma/doner eten en olijven en feta kopen bij de Turkse groenteboer.

De angst voor een islamitische 'verovering' van het westen is m.i. overtrokken en grotendeels fictief, want ze integreren gewoon. Dat onze geboortecijfers afnemen en die van hen niet is onze eigen schuld. Westerse vrouwen scheiden er op los en ze moorden massaal ongeboren vruchten uit. Daarnaast drogen hun eieren op terwijl ze hun vruchtbare jaren verdoen met een opleiding en een carriere. Beter je onderwerpen aan een baas die geen moer om je geeft dan een liefhebbende echtgenoot, nietwaar?

Dit is een zelf toegebrachte demografische wond en op rechts doen ze graag aan zondebokpolitiek en wijzen ze buitenlanders aan als de boosdoeners. Dit getuigt van culturele onzekerheid. Waarom niet vertrouwen op de kracht van de eigen cultuur en daar vol op inzetten met politieke aandachtspunten? Het beleid moet gebaseerd zijn op het vertrouwen dat een krachtige cultuur deze cultuurmarxistische aanvallen wel overleeft i.p.v. de angst om hier aan tenonder te gaan.

We hebben de zwarte pietdiscussie overleefd, we hebben woke overleefd en we zullen ook de AZC's overleven. Als we ons hierover de kop niet hadden laten gekmaken en niet zo hysterisch hadden gedaan waren we er zelfs denk ik sneller uitgekomen. Er zijn veel grotere problemen waar we door dit soort gefabriceerde afleidingen steevast van worden weggehouden.

Als je psyop 4 (breken uit de valse links-rechts matrix) ook doorziet ben je geslaagd voor de test en leer je de medemenselijkheid van linkse mensen en migranten zien en besef je dat we allemaal feilbare maar bovenal goede mensen zijn die van bovenaf worden bespeeld door de politiek en (alternatieve) media door ons in partijdige bubbles te vangen.

Mike

Laatst bewerkt:
En toen moest ik ineens hier aan denken.

1000075894.jpg

4 psyops sinds 2020:

1. C19. Links valt hier massaal voor.
2. Oekraine. Links valt hier massaal voor.
3. Israel. Rechts valt hier massaal voor.
4. Partijpolitiek. Rechts valt hier massaal voor.

Er is geen stap 5. Zij die alle 4 de psyops succesvol doorzien zijn de echte Noticers. De slimmere anons (Dr. C, KAGDROGO, Jordan Sather e.a.) wisten succesvol de eerste 3 te doorstaan, maar stranden helaas op de laatste, cruciale stap. Voor hen geldt:

1000075890.jpg
Mike

Laatst bewerkt:
En toen moest ik ineens hier aan denken.

Bekijk bijlage 39224

4 psyops sinds 2020:

1. C19. Links valt hier massaal voor.
2. Oekraine. Links valt hier massaal voor.
3. Israel. Rechts valt hier massaal voor.
4. Partijpolitiek. Rechts valt hier massaal voor.

Er is geen stap 5. Zij die alle 4 de psyops succesvol doorzien zijn de echte Noticers. De slimmere anons (Dr. C, KAGDROGO, Jordan Sather e.a.) wisten succesvol de eerste 3 te doorstaan, maar stranden helaas op de laatste, cruciale stap. Voor hen geldt:

Bekijk bijlage 39223
Mike

En hoe moeten we den precies het stuk "the end won't be for everyone" interpreteren?

Ik gok dat zo'n 90% van de bevolking wel voor tenminste 1 psy-op is gevallen. Dus dan had er beter kunnen staan: "the end will be for almost no-one", of iets dergelijks.

Op zich een goede kritische noot die je daar aan slaat. Psyop 4 is specifiek funest voor Q/Trump-aanhangers die psyop 1 t/m 3 glansrijk hebben doorstaan, omdat dit veel ego met zich meebrengt want ze menen alles door te hebben. Als je de bewuste accounts niet rechtstreeks volgt, lees dan hun posts in Red de anons!. De arrogantie spat er van af en ze zitten nog steeds moddervast in het puberale en domme 'owning the libs'-narratief. Dat en de moslimhaat natuurlijk.

Dat ze zich als pubers gedragen en uitlaten uit zich ook in hun adoratie van Papa Trump. Ze halen er de ene na de andere Q-post bij om te bewijzen dat Het Plan onder Trump nog steeds volledig operationeel is, waarbij uitspraken en gebeurtenissen die niet welgevallig zijn voor het narratief worden genegeerd of ontkend en tegengesproken.

Het is deze cognitieve dissonantie die hen elke dag een beetje meer krankzinnig maakt, wat op te maken valt uit hun steeds zwakkere en onsamenhangendere posts. Deze mensen zijn bezig hun verstand en hun zielsheil te verliezen tot aan het punt dat er geen weg terug meer is. Psyop 4 is de meest cruciale omdat deze moet leiden tot verbinding en vereniging van voorheen tegenovergestelde partijen. Dat is momenteel volop aan het gebeuren. Mensen met gezond verstand vinden elkaar in hun afkeer van Trumps fascisme en megalomanie.

Daarom ook: have faith in humanity. En uiteraard ook: WWG1WGA. Alleen de diehards die hun grote held tot de laatste snik mee de achtergrond in blijven volgen zijn reddeloos verloren. Het is niet erg dat je voor minstens 1 psyop bent gevallen, feilbaarheid maakt onderdeel uit van de menselijke natuur. Wat pas erg is dat je de hoogmoed hebt om te denken dat je alles doorziet en nergens voor valt. Dat is precies de psychotische mindset van Daddy Trump en daarom vereenzelvigen ze zich ook zo met hem. Wie Trump trouw blijft verloochent zichzelf en zal met hem ten val komen. Een narcist kent geen bescheidenheid en verlies, dus: be careful who you follow. Voor je het weet word je ook zo.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.669
Leden
8.699
Nieuwste lid
Golden Bay
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan