Lievergezond
Well-known member
Doet me denken aan Dolores Cannon en de three waves of volunteers:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doet me denken aan Dolores Cannon en de three waves of volunteers:
Kijk @fatsnotbad, dit is een gedachtegang die ik bij veel anons terug zie. Zij beweren allemaal dat Trump dit met Poetin en Xi samen coördineert.
Not to back Iran ??? Uit welke duim heeft ie dat gezogen ?
Er zijn heel veel mensen die er zo over denken.
Israëlische experts luiden nu de alarmklok: Iraanse clusterraketten kunnen zich opsplitsen in maar liefst 80 subraketten, die meerdere doelen tegelijk kunnen raken.Ze hebben beiden militair materiaal bezorgd dus ze ´backen´ wel degelijk Iran. Degenen die dan zeggen dat ze dat niet doen, weet ik niet wat die in hun hoofd hebben, zagemeel misschien.
Israëlische experts luiden nu de alarmklok: Iraanse clusterraketten kunnen zich opsplitsen in maar liefst 80 subraketten, die meerdere doelen tegelijk kunnen raken.
Ze noemen het een ongekend wapen.
De grotere vraag is: hoe heeft Iran überhaupt aan zulke technologie kunnen komen in een land waar wetenschappers constant worden vermoord?
Het is moeilijk om de mogelijkheid te negeren dat China en Rusland deze dodelijke kennis rechtstreeks aan Teheran hebben overgedragen.
Mike