The Great Awakening

So Dan posts Karma at 9:06, 1 minute before Trump posts at 9:07 about Grand Jury testimony, then Dan posts 1 minute later at 9:08(17), Then Bondi posts exactly 1 minute later at 9:09, that's 3 [1] minute delta's... interdasting... and there's also an Epstein drop with [1] that happens to deal with a court and unsealing ...and for shits and giggles, they just happen to fall on a 7/17, gee maybe it means something 😉📷📷

Mike

ATTENTION!

Here’s what is playing out in real time;

1. The DEEP STATE PLAN
2. The STRATEGY
3. The TARGET
4. The COUNTERPUNCH

All it needed was a blend of courage and commitment to the TRUTH.

@realDonaldTrump thanks for demonstrating both. It took longer than thought but in the end resulted in massive exposure of the deep state.

@TulsiGabbard
@DNIGabbard it’s not the waves in life you catch, it’s how you ride them that matters. No wipeouts here.

Best wave of the day!

Mike

Het blijft me bezig houden; wat zou nou het belang zijn van het delen van Q-posts? Uiteraard het opleiden van digital soldiers. Maar ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien gebeurd er wel iets energetisch als meerdere mensen 'het plan' vertrouwen, wat de slagkracht van de patriots vergroot om het daadwerkelijk in dit punt in de lineaire tijd te materialiseren.

We weten namelijk zeker (ik noem twee willekeurige voorbeelden die mijn aanstaande punt ankeren: 1. Amerikaanse declassified CIA experimenten met remote viewing en 2. Tychoscope-experiment van de Franse onderzoeker René Peoc’h) dat informatie uit de lineaire toekomst soms geweten kan worden in het nu. Bovendien beïnvloedt de kracht van de geest, maar aannemelijker nog de kracht van de ziel, de realiteit.

Dit zou, zover ik het nu begrijp, betekenen dat het moment waarop een Q-drop is gepubliceerd gebaseerd is op de daadwerkelijke gebeurtenis. Een boodschap terug in de tijd dus. MAAR: om te materialiseren moet je manifesteren. Daar is gecentreerde energie voor nodig, die uiteraard gevoed moet worden met (o.a. menselijke) energie (Anons) IN HET VERLEDEN TEN OPZICHTE VAN DE GEBEURTENIS. Energy flows where you put your attention.

Daarom is het mijns inziens zeer waarschijnlijk dat de Q-posts een bi-directionele connectie met de daadwerkelijke gebeurtenissen hebben. Het is best mogelijk dat de shitzooi vanuit - wat wij kennen als - de toekomst wordt opgeruimd in plaats van vanuit het verleden. Of ja strict genoeg tegelijkertijd natuurlijk.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan