Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Q posts dienen volgens mij meerdere doelen:Het blijft me bezig houden; wat zou nou het belang zijn van het delen van Q-posts? Uiteraard het opleiden van digital soldiers. Maar ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien gebeurd er wel iets energetisch als meerdere mensen 'het plan' vertrouwen, wat de slagkracht van de patriots vergroot om het daadwerkelijk in dit punt in de lineaire tijd te materialiseren.
We weten namelijk zeker (ik noem twee willekeurige voorbeelden die mijn aanstaande punt ankeren: 1. Amerikaanse declassified CIA experimenten met remote viewing en 2. Tychoscope-experiment van de Franse onderzoeker René Peoc’h) dat informatie uit de lineaire toekomst soms geweten kan worden in het nu. Bovendien beïnvloedt de kracht van de geest, maar aannemelijker nog de kracht van de ziel, de realiteit.
Dit zou, zover ik het nu begrijp, betekenen dat het moment waarop een Q-drop is gepubliceerd gebaseerd is op de daadwerkelijke gebeurtenis. Een boodschap terug in de tijd dus. MAAR: om te materialiseren moet je manifesteren. Daar is gecentreerde energie voor nodig, die uiteraard gevoed moet worden met (o.a. menselijke) energie (Anons) IN HET VERLEDEN TEN OPZICHTE VAN DE GEBEURTENIS. Energy flows where you put your attention.
Daarom is het mijns inziens zeer waarschijnlijk dat de Q-posts een bi-directionele connectie met de daadwerkelijke gebeurtenissen hebben. Het is best mogelijk dat de shitzooi vanuit - wat wij kennen als - de toekomst wordt opgeruimd in plaats van vanuit het verleden. Of ja strict genoeg tegelijkertijd natuurlijk.
De Q posts dienen volgens mij meerdere doelen:
Edwin schreef terecht dat als wij het niet kunnen volgen dan kunnen [ZIJ] het ook niet. De eerste termijn Trump was minstens zo chaotisch en grillig als deze tweede termijn. Ik herinner me nog goed het eerste regeringsjaar 2017, ik kon er geen chocola van maken. En toen kwamen de Q posts eind oktober. Voor mij en vele anderen was het een leidraad om beter te snappen dat er een groot verschil is tussen wat je aan de voorkant ziet en wat er aan de achterkant gebeurt.
Nu hebben we opnieuw chaos en grilligheid en deze keer geen posts om ons aan vast te houden. Q is namelijk ook een karaktertest in geduld, geloof en vertrouwen. Het blijkt niet zo eenvoudig te zijn om het plan te blijven vertrouwen, vooral als je ziet dat Trump niet de filmheld blijkt te zijn die wij van hem maakten, de man die ons wel even gaat redden. We zullen dit samen moeten doen en dit houdt in dat er geen plaats is voor sektarisme, stammenoorlog, slachtofferschap en zelfoverschatting. We kunnen alleen maar volhouden door zelf te groeien, stilstand is achteruitgang.
Zoals Julian al aangeeft is Q een opleiding geweest tot digitale soldaat. Wat [ZE] ook nog denken te kunnen flikken qua false flags, er staat een heel leger vastbijtende autistische puzzelaars klaar om alles te ontmaskeren, nog dezelfde dag. Elon heeft natuurlijk het platform al klaar: X.
Israel is de lastigste pil om te slikken, aangezien Trump zich heeft gemanifesteerd op rechts. De bewustwording in die politieke kringen verloopt traag, omdat het lastig is om te verkroppen dat het heilige huisje dat Israel heet omver moet. Menigeen heeft gefaald op dit dossier, het was zoveel makkelijker om met de vinger te wijzen naar links, terwijl er drie vingers terugwijzen naar jezelf. Het kwaad projecteett altijd zijn eigen rottigheid op een ander. Willen we het kwaad uitbamnen, dan moeten we bij ons zelf beginnen en ervoor kiezen hier niet langer persoonlijk deel van uit te maken. Het kwaad is lafheid, het is makkelijker om de andere kant op te kijken of met de vinger te wijzen naar anderen i.p.v. naar jezelf te kijken en te onderzoeken in hoeverre dit in jezelf nog leeft.
Voor wat betreft de mogelijkheid van het Q team.om in de toekomst te kijken zie ik enkele mogelijkheden:
Een quantumcomputer die diverse mogelijkheden en waarschijnlijkheden berekent en tot zeer waarschijnlijke uitkomsten leidt.
De 'God-code' is ontcijferd. Het zou kunnen dat er een technologie bestaat die het Q team in staat stelt om letterlijk met God te spreken. Niet via gebed of meditatie, maar letterlijk. Het plan is m.i. te geniaal om 100% menselijk te zijn.
Hier op verder doordenkend de volgende kanttekeningen:
De mogelijkheid om gebeurtenissen in de toekomst te zien brengt een risico met zich mee en dat is dat je de toekomst automatisch verandert door deze te beschouwen. De observeerder verandert namelijk het resultaat. Daarom is voor onze spirituele vijand mind control zo belangrijk, want zolang je ons mentale blikveld negatief kunt blijven beinvloeden manifesteren we de hel op aarde. Geestelijke groei houdt in dat je een NEUTRALE en OBJECTIEVE observeerder wordt van je eigen pijn en emoties. Als het Q team al letterlijk toekomstige beelden krijgt voorgeschoteld, zoals bijv. nu de massale hongerdood die op handen staat in Gaza, dan is de enige manier om deze gruwelijkheden niet te veranderen ze NEUTRAAL en zonder emoties te aanschouwen. Hier moet je in getraind zijn, je moet als het ware je subjectieve menselijke ervaring tijdelijk inruilen voor de objectiviteit van God en leren kijken door de ogen van God. Dit heet transcidentalisme, boven jezelf uitstijgen. Dit begint op persoonlijk niveau.
Ik geloof in een goddelijk plan. Het is geen toeval dat ik in 2020 eindelijk mijn alcoholprobleem mocht aanpakken en stappenwerk ging doen via AA. Daar leren ze je nl. alle bovengenoemde principes. Ik ben ervan overtuigd dat het Q team een soortgelijke opleiding heeft gehad, zodat zij neutrale toeschouwers kunnen zijn van de meest verschrikkelijke dingen omdat zij weten waar het allemaal goed voor is op de langere termijn.
Mike
Heel vaak lukt het niet bij mij maar deze gelukkig wel:Kan iemand hier een TRA van maken? Antwoord op de laatste post met: @threadreaderapp please unroll. Kort daarna vind je de link bij je mededelingen. KAG heeft mij geblockt, dus ik kan dit niet meer.
Mike