The Great Awakening

Het is inmiddels veel mensen opgevallen dat de Amerikaanse vlag tijdens Trump's rally van gisteren geen of zwarte sterren heeft. Wat heeft dat te betekenen? We weten dat Amerikanen heel erg begaan zijn met hun vlag en dat je daar geen grappen mee uithaalt. Trump zal de laatste zijn die de vlag van zijn geliefde land op niet respectvolle wijze zal gebruiken. Sommigen beweren dat deze vlag staat voor de geboorte van een nieuwe natie. Het nieuwe Amerika onder Trump? Anderen denken dat het een black-out (van energie of Internet) kan betekenen voor alle 50 staten. Er zal de komende tijd wel meer over bekend worden, in de VS begint de dag net en veel commentaren zullen er over geschreven worden, dus afwachten.
 
Trump speelde gisteren tijdens zijn rally in Ohio weer het nummer WWG1WGA af. Een deel van het publiek steekt daarbij 1 vinger op, dat verwijst naar de 1 in WWG1WGA.
Ook werd door de geheime dienst weer toegestaan dat het aanwezige publiek hun Q shirts en petjes dragen, dat werd lange tijd geweerd.
Werd het toegestaan door de geheime dienst of heeft de geheime dienst de invloed op die kledingkeuze verloren?
 
Helemaal mee eens.
Ik ga regelmatig naar mike zijn lezingen en het meeste wat je je afvroeg wordt daar wel beantwoord.
Daarom ging ik ervan uit dat je of nog nooit geweest was of lang niet geweest bent.
En ik hou er meestal met een fijn gevoel aan over.

Ik denk dat het best wel zinvol was om hier duidelijkheid te scheppen. Een kritische mind is goed en daarmee niet meteen een ontkennende mind.

Dorothé
 
Het enige wat telt is vandaag. En de volgende dag weer, en die daarna ook. Mijn voorspelling is: 24 september komt en gaat. Straks sla jij je voor de kop dat je je hier dagenlang druk om hebt zitten maken voor niets. Dit soort filmpjes komen en gaan, worden m.i. bewust uitgezet in onze kringen om paniek/hysterie uit te lokken. Laatst ook een filmpje over arrestatiewagens bij een Berlijnse bank. Allemaal filmpjes zonder context, nienand ook die verder onderzoek doet, kunnen goed oude beelden van iets heel anders zijn. Leef voor vandaag!

Mike
 
Het enige wat telt is vandaag. En de volgende dag weer, en die daarna ook. Mijn voorspelling is: 24 september komt en gaat. Straks sla jij je voor de kop dat je je hier dagenlang druk om hebt zitten maken voor niets. Dit soort filmpjes komen en gaan, worden m.i. bewust uitgezet in onze kringen om paniek/hysterie uit te lokken. Laatst ook een filmpje over arrestatiewagens bij een Berlijnse bank. Allemaal filmpjes zonder context, nienand ook die verder onderzoek doet, kunnen goed oude beelden van iets heel anders zijn. Leef voor vandaag!

Mike
we gaan het zien, nog 5 á 6 dagen:)

Het zal wel weer een nothingburger zijn .........
 
Het enige wat telt is vandaag. En de volgende dag weer, en die daarna ook. Mijn voorspelling is: 24 september komt en gaat. Straks sla jij je voor de kop dat je je hier dagenlang druk om hebt zitten maken voor niets. Dit soort filmpjes komen en gaan, worden m.i. bewust uitgezet in onze kringen om paniek/hysterie uit te lokken. Laatst ook een filmpje over arrestatiewagens bij een Berlijnse bank. Allemaal filmpjes zonder context, nienand ook die verder onderzoek doet, kunnen goed oude beelden van iets heel anders zijn. Leef voor vandaag!

Mike

Ik zei ongeveer iets soortgelijks over de Q post Time to end the horror show” in mei. Na die datum in mei is het niet zo dat de wereld opeens compleet anders is. Er komt geen halleluja komeet die de wereld vernietigd.
 
Het is inmiddels veel mensen opgevallen dat de Amerikaanse vlag tijdens Trump's rally van gisteren geen of zwarte sterren heeft. Wat heeft dat te betekenen? We weten dat Amerikanen heel erg begaan zijn met hun vlag en dat je daar geen grappen mee uithaalt. Trump zal de laatste zijn die de vlag van zijn geliefde land op niet respectvolle wijze zal gebruiken. Sommigen beweren dat deze vlag staat voor de geboorte van een nieuwe natie. Het nieuwe Amerika onder Trump? Anderen denken dat het een black-out (van energie of Internet) kan betekenen voor alle 50 staten. Er zal de komende tijd wel meer over bekend worden, in de VS begint de dag net en veel commentaren zullen er over geschreven worden, dus afwachten.
Blackout in alle 50 staten op verkiezingsdag?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan