Ik heb een poging gewaagd omdat onze zoon met die bagger op de proppen kwam met kerst, uiteraard illegaal gedownload. Ik heb daarom op tweede kerstdag de film The Giver gehuurd, dat is pas een goede film met dezelfde thematiek!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DwarsliggerKlopt niet, ik ben geboren op 29 februari 1964 ben 15 keer jarig geweest![]()
Dwarsligger![]()
Het is inderdaad geen "documentaire" zoals ze deze normaal vormgeven. Er zit wel wat hidden meaning in deze film.Rare vraag misschien, waar gaat het over?
Ik kijk nooit films en heb de Matrix daarom ook nooit gezien.
Gaat het over actuele onderwerpen of is het Hollywood troep?
Het is denk ik geen documentaire, maar echt een film?
Wat een mooie wens, Medusa. Dankjewel.Lieve mede forummers,
Weer een jaar voorbij
Bedankt voor de gezelligheid
Bedankt voor de saamhorigheid
Bedankt voor de gedeelde kennis
Bedankt voor alle strijdlust
Bedankt voor de humor
Bedankt dat we samen mogen strijden voor de waarheid
Ik wens jullie allemaal:
Bekijk bijlage 6530
Thanks! Ik wens jou en iedereen van dit forum een 2022 toe vol vrijheid, kracht, liefde en gezondheid toe! Op naar het jaar van het begin van een betere nieuwe wereldLieve mede forummers,
Weer een jaar voorbij
Bedankt voor de gezelligheid
Bedankt voor de saamhorigheid
Bedankt voor de gedeelde kennis
Bedankt voor alle strijdlust
Bedankt voor de humor
Bedankt dat we samen mogen strijden voor de waarheid
Ik wens jullie allemaal:
Bekijk bijlage 6530
Show the light from inside out.Thanks! Ik wens jou en iedereen van dit forum een 2022 toe vol vrijheid, kracht, liefde en gezondheid toe! Op naar het jaar van het begin van een betere nieuwe wereld![]()
Igualmente, pero Prospero Año y FelicidadShow the light from inside out.
Prospero año e felicidad.

Vlug doorgenomen ik zie niets nieuws, enigszins vage hang naar hindoeïsme en boeddhisme met zijn opmerking Samsara.Iemand hier het verhaal al gelezen van Tim Gielen op telegram??? Gewoon nieuwsgierig hoe jullie hier over denken.
Ik heb hem opgezocht en er even doorheen gescand maar ik vind hem erg black pilled overkomen. Hij doet voorkomen dat er echt nog een kans is dat die plannetjes tot stand komen. Ik zie en voel dat ze volgas in elkaar storten.Iemand hier het verhaal al gelezen van Tim Gielen op telegram??? Gewoon nieuwsgierig hoe jullie hier over denken.
Klopt zwart kijker met veel al lang bekende info zonder oplossing, zoals zovelenIk heb hem opgezocht en er even doorheen gescand maar ik vind hem erg black pilled overkomen. Hij doet voorkomen dat er echt nog een kans is dat die plannetjes tot stand komen. Ik zie en voel dat ze volgas in elkaar storten.
videowaarheid.nl