The Great Awakening

Ik merk dat de meesten in mijn omgeving nog volledig in comateuze toestand verkeren dus die merken er nu nog vrijwel niks van, braaf prikjes halen, en het leven gaat ondanks de lockdown nog wel gewoon door.
Die gaan straks een hele harde landing krijgen.
Sommigen maken die landing niet eens meer bewust mee, bij een hartaanval kan het zo snel gaan dat je niet eens meer om hulp kan roepen heb ik een arts wel eens horen vertellen op een lezing
 
Sommigen maken die landing niet eens meer bewust mee, bij een hartaanval kan het zo snel gaan dat je niet eens meer om hulp kan roepen heb ik een arts wel eens horen vertellen op een lezing
Ja dat is waar. Dat lijkt me nog het minst "erge" qua bijwerkingen, je valt om en je bent weg.
Geen pijn of langzaam weg kwijnen en je merkt ook niet meer wat het daadwerkelijke doel is van dit alles.
 
Ik merk dat de meesten in mijn omgeving nog volledig in comateuze toestand verkeren dus die merken er nu nog vrijwel niks van, braaf prikjes halen, en het leven gaat ondanks de lockdown nog wel gewoon door.
Die gaan straks een hele harde landing krijgen.
Ja laatst sprak ik een buurvrouw die wat verderop in de straat woont en die zei: tja de mensen moeten niet zo zeuren over lockdowns. Ze hebben te eten en te drinken, je maakt het thuis maar gewoon gezellig want zo slecht hebben wij het niet. 😵‍💫
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.404
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan