robinAlexander
Well-known member
Ik ben een enorm fan van trump, maar niet alles wat hij aanraakt veraderd in goud zo is het nou eenmaal.Thx Robin, you are our salvation. Lets follow your strategy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben een enorm fan van trump, maar niet alles wat hij aanraakt veraderd in goud zo is het nou eenmaal.Thx Robin, you are our salvation. Lets follow your strategy.
Mooi, ik hoop oprecht dat het gaat lukken en ben benieuwd wanneer op de markt komt.Nog een citaat uit het artikel:
Mike
You're watching a movie. Enjoy the show. (Q)Je vergist je, ALLES wat hij aanraakt verandert in goud, alleen jij ziet het (nog) niet. In de woorden van de man zelf: lets's see what happens...
Mike
NCSWICJe vergist je, ALLES wat hij aanraakt verandert in goud, alleen jij ziet het (nog) niet. In de woorden van de man zelf: lets's see what happens...
Mike
Ga gauw je mond spoelen met h2o2..., je kent me niet eens.RobinAlexander is ook wel een zwartkijker blijkbaat
Ik voel een Epsteintje aankomen.Ik hoop dat ze haar goed bewaken!
![]()
Ghislaine Maxwell Convicted Of Deep State Child Sex Trafficking: Alex Jones Responds
Globalist pimp Maxwell is the first domino to fall in the satanic pedophile cabalwww.newswars.com
Heb ik momenteel niet, welk alternatief ? Prettige feestdagen.Ga gauw je mond spoelen met h2o2..., je kent me niet eens.
www.frontnieuws.com
Ik wacht wel tot-ie gratis op het net staat, net als de anderen.
Ik wacht wel tot-ie gratis op het net staat, net als de anderen.
Anders maar niet.
Klopt niet, ik ben geboren op 29 februari 1964 ben 15 keer jarig geweestIedereen van harte gefeliciteerd
Vandaag is iedereen jarig.
Tel je geboortejaar en je leeftijd bij elkaar op en je komt op 2021![]()
![]()
SHELLSHQCK
The new Matrix movie. Highly recommended to watch over the weekend if you haven’t seen it. It’s riddled with symbolism for those awake enough to see 🕳 🐇t.me
Enjoy