Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan plaats ik het filmpje van Clif High hier nog maar een keer. Had hem al ergens anders geplaatst maar weet niet meer waar.Nog een citaat uit het artikel:
Mike

Deze film beschrijft dat we als mensheid eeen unieke kans hebben om ons collectief te ontwikkelen in spiritueel vlak.
hetanderenieuws.nl
Dank je wel voor deze heldere uitleg en begrijp het nu beter.Ik heb de uitzending met Willem nog niet gezien, maar op basis van wat jij schrijft en wat Willem hier al eerder over heeft gezegd beweren we volgens mij allebei min of meer hetzelfde. Het heeft allemaal te maken met definitie. Een 'virus' is in werkelijkheid een exosoom, een BOODSCHAPPEReiwit. De functie is dus idd communicatie op celniveau. De boodschap is echter een stress-signaal. Door proefdieren te martelen en deze duizenden exosomen te laten aanmaken in hun doodsstrijd, door deze te isoleren en synthetisch na te bootsen wil deze doodscultus de communicatie tussen onze cellen op onnatuurlijke wijze verstoren. Het doel is depopulatie en/of genetische modificatie en is SPIRITUEEL van aard, nl. de bespotting van Gods allerhoogste creatie, gemaakt in Zijn evenbeeld. Zeker weten dat Willem niet zo ver durft te gaan, maar dat is OK, daar hebben we dit forum en mijn lezingen voor.
Mike
Ik teijfel of dit serieus of sarcastisch is.Ik wist niet dat Friezen zo op het verkeerde pad zaten![]()
Waarom zou het anders X22 report heten? Ik ken geen andere reden. Kwartje gevallen?Weten we zeker dat het 2022 gebeurd?!
Teijfel zal wel iets zijn maar weet zo niet wat.... SarcIk teijfel of dit serieus of sarcastisch is
Teijfel zal wel iets zijn maar weet zo niet wat.... Sarc
Had twijfel moeten zijn. Zeldzaam typfoutje.Teijfel zal wel iets zijn maar weet zo niet wat.... Sarc