The Great Awakening

1634194859944.png
[ Foto ]
De Leugen zei tot de Waarheid: “Laten we samen een bad nemen, het bronwater is heel aangenaam.” De Waarheid, hoewel achterdochtig, probeerde het water uit en ontdekte dat het inderdaad heel aangenaam was. Dus ze kleedden zich uit en stapten in de bron. Maar plotseling sprong de Leugen uit het water en vluchtte, waarbij ze de kleren van de Waarheid aantrok.

De Waarheid was furieus en klom uit de bron om haar kleren terug te krijgen. Maar de Wereld keek van haar weg toen ze de naakte Waarheid zag, met boosheid en verachting. De arme Waarheid keerde terug naar de bron en verdween voor altijd, zich schamend voor haar onbedekte naaktheid.

Sindsdien gaat de Leugen rond de wereld, gekleed als de Waarheid en de samenleving is heel gelukkig… Omdat de wereld geen belangstelling heeft voor de naakte Waarheid.

Schilderij – ‘De waarheid die uit de bron komt’, Jean-Léon Gérôme, 1896
 
Goed Mike, ik kom graag op de pof terug. Ik vind trouwens dat jullie goed bezig zijn. Dat wilde ik even zeggen.
 
De 'black pill' over Fauci's gain of function experimenten moet nog naar buiten komen:

One of the most disturbing revelations to come so far were details about Pitt employees scalping aborted babies and grafting their scalps onto the bodies of laboratory rats. Researchers at the school then proudly published pictures of these monstrosities in the Nature journal.


Chimera's, Days of Noah. En Fauci financierde dit. Wat zit er in die vaccins?

Mike
 
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan