The Great Awakening

CMZ
Vertaling;
CA politie ontdekt 300 ongeopende stembiljetten? Niets te zien hier, ga alsjeblieft verder. Dus, de Democratische praatjes dat we geen verkiezingsintegriteit nodig hebben (ze omarmden deze denkwijze pas nadat Biden 'won') begint er een beetje zwak uit te zien, vooral na het 'spookprobleem' in Maricopa County, Arizona. Iedereen moet de tweepartijdige maatregelen voor verkiezingsintegriteit volledig omarmen. Iedereen.

Kies alleen ambtenaren die verkiezingsintegriteit omarmen in 2022!

Vecht voor Vrijheid, want Vrijheid is NIET gratis!

Dorothé
 
CMZ
Vertaling:
Californische verkiezingsfraude aanklachten?

Hoewel dit misschien een klein geval van mogelijke kiezersbedrog lijkt (ze zijn niet veroordeeld, maar aangeklaagd), toont het wel aan wat mogelijk is, want volgens het bewijsmateriaal van de aanklager waren ze in "het bezit van afwezige stembiljetten". Waar hebben we dit eerder gehoord?

Stem op mensen die verkiezingsintegriteit steunen in 2022!

Volgen -> @teoratruth


Dorothé
 
Beetje saaie spreekstem, dat wel, wel leuke plaatjes. Gaat over onze mentale totalitaire immuniteit wat mij betreft. Vanaf 4min30sec ongeveer als je minder tijd hebt, vanaf 8min30sec gaat het over ''flow'' http://docplayer.nl/156777565-Minder-moeten-meer-flow.html en 'Rausch'': krachten die ons dichter brengen bij onze wil om te leven: belangrijke anti-totalitaire vitaminen. Deze vitaminen zijn ook nog besmettelijk. Hier zie je ook wel een beetje hoe het kan werken: die besmettelijkheid: vanaf 41min15sec hoe het werkt: Eerst jezelf afstemmen en dan langzaam de golven van het veld tussen jou en die ander veranderen haha. Geen idee of het me nog lukt bij mijn lieve (?) collega's pfff.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er met me aan de hand? We zitten nu op zo een cruciaal punt en ik heb geen zin meer. Geen zin meer in al die podcasts en berichtgevingen. Geen zin meer in meme's. Ik word er moe van. Ben ik verzadigd? Ik heb teveel ervan gezien. Ben er al die tijd wel dag en bijna nacht mee bezig geweest. Ik wil niet meer, net nu... Het enige wat ik nog wil zien zijn berichten van FvD, Viruswaarheid (juridisch en weekoverzicht) en Reiner Fuellmich. Ja, als CMZ iets bericht, dan zet ik dat nog wel graag door. Het forum hou ik ook nog wel in de gaten (en natuurlijk dotcom. radio), maar ook in het forum scroll ik en zie niet meer alles.
Waar ligt het aan? Ik weet het niet. We zijn er nog niet en gooi ik het doek in de hoek?
Kent iemand ook deze gevoelens? Ik ben bang belangrijke zaken te missen, over het hoofd te zien.

Dorothé
 
Wat is er met me aan de hand? We zitten nu op zo een cruciaal punt en ik heb geen zin meer. Geen zin meer in al die podcasts en berichtgevingen. Geen zin meer in meme's. Ik word er moe van. Ben ik verzadigd? Ik heb teveel ervan gezien. ben er al die tijd wel dag en bijna nacht mee bezig geweest. Ik wil niet meer, net nu... Het enige wat ik nog wil zien is berichten van FvD, Viruswaarheid (juridisch en weekoverzicht) en Reiner Fuellmich. Ja, als CMZ iets bericht, dan zet ik dat nog wel graag door. Het forum hou ik ook nog wel in de gaten (en natuurlijk dotcom. radio), maar ook in het forukm scroll ik en zie niet meer alles.
Waar ligt het aan? Ik weet het niet. We zijn er nog niet en gooi ik het doek in de hoek?
Kent iemand ook deze gevoelens? Ik ben bang belangrijke zaken te missen, over het hoofd te zien.

Dorothé
Herkenbaar, mensen worden moe.

Tis oorlog en oorlog vreet batterijen.

Sterkte
 
Wat is er met me aan de hand? We zitten nu op zo een cruciaal punt en ik heb geen zin meer. Geen zin meer in al die podcasts en berichtgevingen. Geen zin meer in meme's. Ik word er moe van. Ben ik verzadigd? Ik heb teveel ervan gezien. Ben er al die tijd wel dag en bijna nacht mee bezig geweest. Ik wil niet meer, net nu... Het enige wat ik nog wil zien is berichten van FvD, Viruswaarheid (juridisch en weekoverzicht) en Reiner Fuellmich. Ja, als CMZ iets bericht, dan zet ik dat nog wel graag door. Het forum hou ik ook nog wel in de gaten (en natuurlijk dotcom. radio), maar ook in het forum scroll ik en zie niet meer alles.
Waar ligt het aan? Ik weet het niet. We zijn er nog niet en gooi ik het doek in de hoek?
Kent iemand ook deze gevoelens? Ik ben bang belangrijke zaken te missen, over het hoofd te zien.

Dorothé
Het is ook gewoon erg veel, veel informatie maar ook veel ellende.
Ik herken het ook wel hoor, het vreet enorm veel energie..
Zo af en toe is het goed om er even afstand van te nemen, niks mis mee.
 
Dorothe: "Ik ben bang belangrijke zaken te missen, over het hoofd te zien."

Daar hoef je niet bang voor te zijn...dat gebeurt nl sowieso wel ;-)

Bovendien, de wereld draait ook wel door zonder onze bemoeienis!
 
Laatst bewerkt:
Wat is er met me aan de hand? We zitten nu op zo een cruciaal punt en ik heb geen zin meer. Geen zin meer in al die podcasts en berichtgevingen. Geen zin meer in meme's. Ik word er moe van. Ben ik verzadigd? Ik heb teveel ervan gezien. Ben er al die tijd wel dag en bijna nacht mee bezig geweest. Ik wil niet meer, net nu... Het enige wat ik nog wil zien zijn berichten van FvD, Viruswaarheid (juridisch en weekoverzicht) en Reiner Fuellmich. Ja, als CMZ iets bericht, dan zet ik dat nog wel graag door. Het forum hou ik ook nog wel in de gaten (en natuurlijk dotcom. radio), maar ook in het forum scroll ik en zie niet meer alles.
Waar ligt het aan? Ik weet het niet. We zijn er nog niet en gooi ik het doek in de hoek?
Kent iemand ook deze gevoelens? Ik ben bang belangrijke zaken te missen, over het hoofd te zien.

Dorothé
Je mist niets want je weet hoe het eindigt.

God wins
 
Beetje saaie spreekstem, dat wel, wel leuke plaatjes. Gaat over onze mentale totalitaire immuniteit wat mij betreft. Vanaf 4min30sec ongeveer als je minder tijd hebt, vanaf 8min30sec gaat het over ''flow'' http://docplayer.nl/156777565-Minder-moeten-meer-flow.html en 'Rausch'': krachten die ons dichter brengen bij onze wil om te leven: belangrijke anti-totalitaire vitaminen. Deze vitaminen zijn ook nog besmettelijk. Hier zie je ook wel een beetje hoe het kan werken: die besmettelijkheid: vanaf 41min15sec hoe het werkt: Eerst jezelf afstemmen en dan langzaam de golven van het veld tussen jou en die ander veranderen haha. Geen idee of het me nog lukt bij mijn lieve (?) collega's pfff.

Hij zal goed bedoelen maar heb niks met hem. Volgens mij organiseert hij ook een "show" waar je inkomt met testbewijs, maar weet niet zeker..
 
Hij zal goed bedoelen maar heb niks met hem. Volgens mij organiseert hij ook een "show" waar je inkomt met testbewijs, maar weet niet zeker..
Ik geloof het direct: dat hij shows geeft waarvoor je een testbewijs nodig hebt. Ik kan het me voorstellen. Dat is dan niet iets dat van hem uitgaat, maar ik kan me voorstellen dat hij zich daar niet tegen verzet. Hij wil blijven verbinden tot hij een ons weegt.
 
Ik geloof het direct: dat hij shows geeft waarvoor je een testbewijs nodig hebt. Ik kan het me voorstellen. Dat is dan niet iets dat van hem uitgaat, maar ik kan me voorstellen dat hij zich daar niet tegen verzet. Hij wil blijven verbinden tot hij een ons weegt.
Meewerken met test geneuzel is fout dus negeren
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan