The Great Awakening

Ze heeft het over white hats en black hats en dat de prik misschien in handen is van de white hats en dat het straks de schapen kan wakker maken door met frequenties te werken (verhogen) in het vaccin.
Ilona heeft een grote fantasie, zo blijkt maar weer.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft het over white hats en black hats en dat de prik misschien in handen is van de white hats en dat het straks de schapen kan wakker maken door met frequenties te werken (verhogen) in het vaccin.
Ook ff bekeken, nieuwsgierig geworden door jullie.
Volgens haar heeft ze bovenstaande info uit een Gene decode, dus dan zou Gene misschien toch ook een dwaalspoor zijn?
 
De 2 meest recente decodes gevonden. Wel weer erg lang allebei, weet niet of ik zin heb om ze te bekijken....


 
Ook ff bekeken, nieuwsgierig geworden door jullie.
Volgens haar heeft ze bovenstaande info uit een Gene decode, dus dan zou Gene misschien toch ook een dwaalspoor zijn?
Ze roept wel vaker wat, haar info komt van fakebook, misschien inderdaad van een gene decode .. Ik zie dat er nog al wat gene decode op YouTube staat, dan is de conclusie simpel fake news die muts kijkt fakebook en YouTube nergens anders
 
De 2 meest recente decodes gevonden. Wel weer erg lang allebei, weet niet of ik zin heb om ze te bekijken....



Duidelijk nu, dit is een 100% Dwaalspoor ruimteschepen die ons komen halen als Jezus terug komt.... No way
 
Paar maanden geleden zat iedereen hier nog Gene Decode te kijken, aflevering Nederland, dus die kan ik ook weer van het lijstje schrappen begrijp ik. Blijft steeds minder over.
 
Ilona heeft een grote fantasie, zo blijkt maar weer.

Mike
Er lopen onder de wakkeren veel Ilona’s, ook in telegram groepen zie ik ze hun fantasie verspreiden. Zo was er laatst een Ilona die beweerde dat de strepen die we nu in de lucht zien, geen chemtrails zijn maar dat de white hats de lucht aan het zuiveren zijn🙃

ik geef toe, best wel creatief bedacht.
 
Er lopen onder de wakkeren veel Ilona’s, ook in telegram groepen zie ik ze hun fantasie verspreiden. Zo was er laatst een Ilona die beweerde dat de strepen die we nu in de lucht zien, geen chemtrails zijn maar dat de white hats de lucht aan het zuiveren zijn🙃

ik geef toe, best wel creatief bedacht.
Was dat niet gewoon dezelfde Ilona? Hoeveel Ilona's zijn er eigenlijk? Of is het Iklona?

Mike
 
Paar maanden geleden zat iedereen hier nog Gene Decode te kijken, aflevering Nederland, dus die kan ik ook weer van het lijstje schrappen begrijp ik. Blijft steeds minder over.
Hoe lullig het ook is 99% is zo nep als het maar kan, Facebook YouTube ed is een goede indicatie of iets geschikt is voor ons, als je het daar tegenkomt met volledige uitzendingen is gecontroleerde oppositie, telegram zit heel veel fake tussen, het valt niet mee om te filteren
 
Er lopen onder de wakkeren veel Ilona’s, ook in telegram groepen zie ik ze hun fantasie verspreiden. Zo was er laatst een Ilona die beweerde dat de strepen die we nu in de lucht zien, geen chemtrails zijn maar dat de white hats de lucht aan het zuiveren zijn🙃

ik geef toe, best wel creatief bedacht.
er zit wel wat anders in de lucht, hier opeens snotneuzen, keelpijn, hoesten, niezen. De lucht zat afgelopen weekend ongelooflijk dicht hier, mega gesproeid.
 
er zit wel wat anders in de lucht, hier opeens snotneuzen, keelpijn, hoesten, niezen. De lucht zat afgelopen weekend ongelooflijk dicht hier, mega gesproeid.
Komt in het zuidwesten ook zo over ben benieuwd hoe het de gevaxten gaat beïnvloeden, ivm helpt trouwens snel, Bij gevaxten hoger doseren dubbel mocht je het tegen komen.
 
Komt in het zuidwesten ook zo over ben benieuwd hoe het de gevaxten gaat beïnvloeden, ivm helpt trouwens snel, Bij gevaxten hoger doseren dubbel mocht je het tegen komen.
Ik merk het ook, heb geregeld en snotneus.

Ik wijt het ten dele aan de 4 extra katten die wij in huis hebben. En ten dele aan de rotzooi in de lucht.

Ik wissel af met ivm. Dat houdt het snotteren tegen. Of met antihistamine, dat helpt ook prima.

Tis een rare tijd als ik nu hooikoorts/allergie dingen krijg...
 
Ik merk het ook, heb geregeld en snotneus.

Ik wijt het ten dele aan de 4 extra katten die wij in huis hebben. En ten dele aan de rotzooi in de lucht.

Ik wissel af met ivm. Dat houdt het snotteren tegen. Of met antihistamine, dat helpt ook prima.

Tis een rare tijd als ik nu hooikoorts/allergie dingen krijg...
je zegt hooikoorts, maar zou een hele andere benaming moeten hebben. Overheidsbonus of zo iets..
 
Ik merk het iedere keer direct aan mijn longen als ze weer een chemtrail getrokken hebben en het was heel druk de afgelopen dagen. Ik ben nu al meer dan een week bezig met Zeoliet. Geen last (meer) van niezen, snotteren, allergische reacties!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan