Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
CodeMonkeyZ;
Vertaling:
Maricopa Audit resultaten uitgesteld omdat de Cyber Ninja's momenteel een bijzonder slecht geval van covid19 hebben.
Het is verschrikkelijk nieuws, maar het is absoluut echt.
Ze zijn echt ziek.
Stuur ze alsjeblieft gebeden voor een snel herstel.
Begrijpt u nu de belachelijke beweringen van mensen die een datum vaststelden voor de Maricopa auditresultaten en u valse hoop gaven?
De Cyber Ninja's zijn heel erg ziek geweest met covid en het was onmogelijk dat zij het auditverslag voor afgelopen vrijdag klaar zouden hebben.
Denk na over wie de data voor de auditresultaten vaststelde en waarom ze u misleidden.
Wie probeerde u te vertellen dat de resultaten afgelopen vrijdag bekend zouden worden gemaakt?
Wie zei u dat de resultaten afgelopen vrijdag aan de Senaat zouden worden overhandigd?
Waarom heeft hij u misleid?
Waar ligt zijn loyaliteit?
NIEUW - Bijna 15 miljoen mail-in stembiljetten waren niet te vinden bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2020, en nog eens meer dan een miljoen stembiljetten waren onbestelbaar, volgens een nieuw onderzoek van de Public Interest Legal Foundation, een conservatieve waakhondgroep op het gebied van verkiezingsintegriteit.
JUST IN - Cyber Ninja's CEO en twee andere teamleden worden ziek met COVID-19. Volledige Arizona audit concept niet ontvangen vandaag.
Toen ik zei dat de resultaten van de audit midden augustus zouden worden vrijgegeven, verwees ik naar dit artikel waarin Karen Fann wordt geciteerd als zijnde zo:
Ik heb geen voorkennis over de gezondheidstoestand van het auditteam.
Ik zit niet in het auditteam.
Sommige mensen die zogenaamd deel uitmaken van het controleteam en ZOUDEN WETEN wat de gezondheidstoestand van de controleurs was, drongen toch aan op een valse datum, zelfs toen het controleteam ernstig ziek was met covid.
Mijn verontschuldigingen:
Ik ben gewoon boos dat Jovan vorige week aandrong op een vrijdag release datum.
Jovan is iemand die zichzelf op de markt brengt als iemand die dicht bij het onderzoek staat en had moeten weten dat meer dan de helft van het Cyber Ninjas team ziek was met covid.
Jovan zit ofwel in het auditteam en wist dat het vertraging zou oplopen door Covid, maar drong toch aan op een vrijlating op vrijdag.
of
Jovan zit niet in het controleteam en heeft je voor de gek gehouden.
Het is ook mogelijk dat Jovan gewoon niet wist dat de rest van het team covid kreeg.
Kan hij in het team zitten en gewoon niet gemerkt hebben dat de helft van het team echt ziek is?
Een mogelijk ongrondwettelijk wetsvoorstel om ongevaccineerden te weren van vluchten ligt nu bij de commissie.
Professor David Clements heeft zich verzet tegen vaccinatieplichten, heeft stelling genomen tegen tirannie, en wordt daarvoor nu door de hel gesleurd.
Als ze dit kunnen doen met een zeer gerespecteerde professor, kunnen ze het dan ook niet met jou doen?
Neem een voorbeeld aan de professor en kom op voor uw rechten.
Dorothé