The Great Awakening

CodeMonkeyZ;
Vertaling:
Als het ministerie van Buitenlandse Zaken gehackt kan worden, is het waarschijnlijk ook makkelijk om verkiezingsmachines te hacken, niet?
Duizenden Amerikaanse burgers zitten nog steeds vast in Afghanistan.
Onze regering zei hen niet naar het vliegveld te gaan terwijl duizenden Afghanen worden "geëvacueerd" (zie: geïmporteerd).
Regeringen van andere landen sturen hun beste teams om hun eigen burgers eruit te halen.

Waarom worden Amerikaanse burgers achtergelaten om te sterven in Afghanistan?
Hoe hebben andere landen de logistiek van het evacueren van hun burgers kunnen uitdokteren, maar wij niet?
Op dit moment kunnen we gewoon naar de feiten kijken:

* Afghaanse burgers worden "gered" door het Amerikaanse leger.
* Amerikaanse burgers wordt verteld thuis te blijven en niet naar het vliegveld te gaan.

Dit is geen toeval. De dingen gaan volgens een plan.

De vraag is:
Wiens plan?
Aan de commerciële luchtvaartmaatschappijen zal worden gevraagd "te helpen bij het vervoer van de duizenden Afghanen en anderen".

De "anderen" zijn Amerikaanse burgers.
Ze zullen hen niet eens Amerikaanse burgers noemen!

Mike Lindell heeft een klokkenluiders website opgezet voor verkiezingsfraude.

bron:


Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Paul Harmans via TG:
Vorderingen Audit report gebaseerd op vandaag (zaterdag) gedane beweringen door Wendy Rogers:

1) Het voorlopige report is nog niet klaar, maar de verwachting is dat het af is tegen het eind van de komende week.
2) Als het report eenmaal is overhandigd, dan zal een team van de senaat het beoordelen op juistheid, duidelijkheid en documentatie.
3) Aanbevelingen voor wijzigingen zullen aan de auditors worden gepresenteerd waarna zij een definitief report opmaken.
4) Het definitieve report zal dan gepresenteerd worden aan het Senate Judiciary Committee van Arizona en het volk.

Paul: We zullen geduld moeten hebben, maar het is niet anders. Overheden werken nooit snel en al helemaal niet als een deel van de overheidsfunctionarissen lange gevangenisstraffen te wachten staat als het report eenmaal openbaar is.
 
Deze was dacht ik nog niet voorbij gekomen. Icke zegt o.m. dat de mensen die de prik overleven transhumaan worden en de overige sterven.

Met de intrede van COVID-19 werd het startschot gegeven voor exact dat, waarvoor David Icke al die tijd gewaarschuwd heeft; de opmaat naar een totalitaire technocratie, onder de dekmantel van een pandemie.


Via een videoverbinding spreekt Erik van der Horst met Icke over wie de daders van deze misdaad zijn, wat hun achterliggende agenda is, én waarom het ze uiteindelijk niet zal lukken om hun doelen te bereiken.


 
Deze was dacht ik nog niet voorbij gekomen. Icke zegt o.m. dat de mensen die de prik overleven transhumaan worden en de overige sterven.

Met de intrede van COVID-19 werd het startschot gegeven voor exact dat, waarvoor David Icke al die tijd gewaarschuwd heeft; de opmaat naar een totalitaire technocratie, onder de dekmantel van een pandemie.


Via een videoverbinding spreekt Erik van der Horst met Icke over wie de daders van deze misdaad zijn, wat hun achterliggende agenda is, én waarom het ze uiteindelijk niet zal lukken om hun doelen te bereiken.


Tsja die Icke...ik vind het net Jensen👎🏻 ik heb niks met die man!
 
Tsja die Icke...ik vind het net Jensen👎🏻 ik heb niks met die man!
Jammer, want Icke heeft wel heel erg gelijk gekregen.

Het zij zo. Voor ieder publiek een eigen boodschapper. Het gaat immers niet om de boodschapper maar om de inhoud.

Wat betreft de geprikten. Er wordt gesuggereerd door velen dat ze zullen sterven. Zelfs wordt er genoemd dat dit tussen 2 en 5 jaar gebeurd.
Maar wat zal sterven? Het lichaam of alleen de ziel? Icke kan dus weer gelijk krijgen. Straks kunnen we wel eens opgescheept zitten met 'mensen' die transhumaan zijn. Sterker nog: dat is waarschijnlijk allang het geval, al jaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dave Hayes - we bevinden ons in ongekende tijden, riemen vast, het zal chaotisch worden, timing is alles

X22 Report Interview 21 augustus 2021

Vertaling vanaf 35:18 tot 42:43 min.: Paul Harmans

X22: Dat brengt mij terug bij devolutie, herinner je dat Trump zei dat we waren aangevallen, dat het erger is dan Pearl Harbor, erger dan 9/11en dat staat meen ik in deel 1 van devolutie. Als je hier goed naar kijkt en ze hebben het over Corona en dat soort dingen, maar als China ons heeft aangevallen, als China heeft geholpen Biden op zijn plaats te krijgen, ze hebben ons aangevallen met Corona om de verkiezingen te kunnen aanpassen, en ze daarna de verkiezingen hebben gemanipuleerd en dan orders aan Biden hebben gegeven en Biden volgde die orders op van een buitenlandse regering. Als je hier werkelijk naar gaat kijken, dan is het beslist infiltratie van binnenuit, we werden aangevallen en deze president, deze onwettige president is gechanteerd, een landverrader.

Dave Hayes (Praying Medic): Als dat waar is, is hij geen president, dan staat hij aan het hoofd van een regime geïnstalleerd door een buitenlandse regering. Het staat gelijk aan wat wij hebben gedaan, wat onze CIA, ons leger heeft gedaan in landen rondom de wereld sinds wij in 1954 een sjah in Iran plaatsten. Wij hebben puppetdictators geïnstalleerd rondom de wereld. We hebben regimes geïnstalleerd die niet het beste voor hadden met die landen, zij hadden het beste voor met ons land. Dus wij hebben puppetdictators geïnstalleerd in verschillende landen rondom de wereld gedurende 75 jaar en nu deed uiteindelijk iemand dat met ons. China installeerde hun dictator en zij hebben een regime geïnstalleerd in ons land dat niet was gekozen door ons volk en dat niet het beste met ons voor heeft.

Hetzelfde dat wij al decennia lang doen, is ons nu aangedaan. En ik denk dat het aan het leger is om het Amerikaanse volk te vertellen: jullie hebben geen president, we hebben geen verkozen leider, we hebben een regime dat is geïnstalleerd door een buitenlandse regering en wij moeten dat verwijderen. Niet noodzakelijkerwijs een militaire coup, omdat Biden niet verkozen is, hij werd geïnstalleerd door de Chinese regering.

X22: Denk jij dat de militaire inlichtingen, als zij betrokken zijn bij dit devolutie plan, denk jij dat ze gegevens hebben buit gemaakt en een zaak hebben opgebouwd met alles dat er nu gaande is, want zij zijn ingewijd…

Dave Hayes: Jij weet net als ik dat de militaire inlichtingen alle informatie hebben, ze hebben het allemaal. Dus wat doen zij met die informatie? Ze hebben de informatie en zij weten net als iedereen exact wat er gebeurde met de verkiezing. Zij registreerden het. We weten voor een feit dat de NSA alle elektronische gegevens registreert. We weten zeker dat in de nacht van de verkiezing en de dagen voorafgaand aan de verkiezing en daarna, zij alle elektronische gegevens verzamelden, ze verzamelden alle communicatie, e-mails, internetverkeer en hebben het allemaal opgeslagen. Dus dat is NSA, dat valt onder het ministerie van defensie, dus is deel van het leger. En of je nu gelooft dat het onder de bescherming van de Space Force valt of NSA of welk agentschap, de militaire inlichtingen hebben het. En de vraag is wat zij ermee gaan doen. Ik denk dat op het juiste tijdstip het leger de informatie oppakt die zij hebben, de feitelijke informatie over het stelen van de verkiezing, buitenlandse betrokkenheid en dat zij dat bekend maken aan het Amerikaanse volk. En zij zullen uitleggen waarom het Biden-regime verwijderd moet worden.

X22: Denk je dat de geheime documenten waarvan Trump de geheimhouding heeft laten opheffen voordat hij zijn ambt verliet, denk je dat die worden vrijgegeven?

Dave Hayes: Ja. Er bestaat een zeer interessante serie van video-interviews die Kash Patel publiceert op Epic Times. In een episode die hij deed, een paar weken geleden, sprak hij over de documenten waarvan hij persoonlijk de geheimhouding heeft opgeheven toen hij bij het ODNI werkzaam was samen met Rick Grenell. Hij zei: “Wij hieven de geheimhouding op van honderdduizenden documenten bij het ODNI.” En hij vertelt dat slechts iets van 30% is vrijgegeven. Die andere 70% is nog niet vrijgegeven en hij vraagt zich af waarom die nog niet zijn vrijgegeven. Hij weet dat daarvan de geheimhouding is opgeheven, hij was degene die dat deed. Het is dus niet een theorie dat er een hoop documenten zijn waarvan de geheimhouding is opgeheven. Kash was erbij, hij werkte met Rick Grenell, hij had toezicht op dat proces en hij zei dat de geheimhouding van de documenten is opgeheven, maar dat ze nog niet zijn vrijgegeven. Dus we wachten op het vrijgeven daarvan. Ik weet niet wanneer dat zal gebeuren, maar wellicht als zij het volk vertellen dat het Biden-regime is verwijderd en waarom, dat deze documenten deel uit maken van die onthulling.

X22: Hoe chaotisch denk jij dat de komende maanden zullen worden, ik wil niemand bang maken.

Dave Hayes: Riemen vast jongen. En er is geen reden tot angst. Ik denk niet dat er een reden is dat mensen bang moeten zijn, je moet je alleen realiseren dat wij door een zeer ongebruikelijke tijd gaan, waarin we ons nooit eerder hebben bevonden, dit is onbekend terrein. We hebben nooit eerder forensische audits gehad zoals nu, we hebben nooit gestolen verkiezing gehad op de wijze waarop die nu werd gestolen, we hebben nog nooit deze publiekelijke kritiek en twijfel aan de president gezien. En zoveel als de gevestigde media ons trachtten te hersenspoelen om ons te laten geloven dat Trump een agent van Poetin was en je weet, dat verhaal duurde niet zo lang en een hoop mensen keken daar doorheen. Maar als de tijd voortgaat, zullen steeds meer en meer mensen ervan overtuigd raken dat Biden niet een wettige president is. We zullen door ongekende tijden gaan en het is zeer moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren.

Als het Internet plat gaat, hoe lang zal dat duren? Wat zal dat doen met de financiële wereld, investeringen wereldwijd? Wat zal er gebeuren, dat is heel moeilijk te zeggen. Er zijn heel veel onzekerheden. Ik denk dat we ons nooit eerder bevonden hebben in een tijd tijdens de geschiedenis van ons land waarin er zoveel onzekerheden waren als er nu zijn. Er is veel dat onbekend is aangaande onze toekomst. En mensen zijn over het algemeen bang voor het onbekende. Denk aan elke verkiezing, gewoonlijk weten we op de dag na de verkiezing wie de president voor de komende vier jaar is. Nu weten we niet wie de rechtmatige president is sinds de nacht van de verkiezing. Er is altijd scepticisme en twijfel geweest en zorgen of dit werkelijk de president is, was hij echt verkozen? En die twijfel en scepticisme groeien.
 
Ik plaats hem ook nog hier
CodeMonkeyZ;
Vertaling:
Covid-wetenschapper riskeert doodstraf. - India kan een wetenschapper van de Wereldgezondheidsorganisatie terechtstellen wegens misleiding van het publiek over Ivermectine.
www.thedesertreview.com

Indian Bar Association sues WHO scientist over Ivermectin

The Indian Bar Association (IBA) sued WHO Chief Scientist Dr. Soumya Swaminathan on May 25, accusing her in a 71-point brief of causing the deaths of Indian citizens by misleading
www.thedesertreview.com
www.thedesertreview.com

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan