The Great Awakening

Door omstandigheden (auto-ongeluk) gisteren geen inspirerende boodschap gepost. Dan maar vandaag, op Trumps verjaardag.



Mike
 
Lonerwolf over het aanleggen van dagboeken..
 
Het valt me op dat er geen actuele Schumann Resonantie grafieken te vinden zijn. De laatste zijn van 11 juni. Ik heb wat zitten zoeken, maar allerlei sites die updates geven hebben ook geen nieuwere plaatjes. Ik vind echter ook geen berichten over servers die offline zijn of gehacked of wat dan ook.

http://sosrff.tsu.ru/?page_id=7
 
Deze site geeft een 'power blackout' van 68 uur aan.
Het valt me op dat er geen actuele Schumann Resonantie grafieken te vinden zijn. De laatste zijn van 11 juni. Ik heb wat zitten zoeken, maar allerlei sites die updates geven hebben ook geen nieuwere plaatjes. Ik vind echter ook geen berichten over servers die offline zijn of gehacked of wat dan ook.

http://sosrff.tsu.ru/?page_id=7
 
Het valt me op dat er geen actuele Schumann Resonantie grafieken te vinden zijn. De laatste zijn van 11 juni. Ik heb wat zitten zoeken, maar allerlei sites die updates geven hebben ook geen nieuwere plaatjes. Ik vind echter ook geen berichten over servers die offline zijn of gehacked of wat dan ook.

http://sosrff.tsu.ru/?page_id=7
Meer info via deze Telegramgroep:
 
Ik vind onderstaande uitzending van Sietske by far een van de beste van haar



Stoppen met 'Geloven in het verhaal van de overheid' is als ophouden met een verslaving. Je komt er niet uit op dezelfde weg dan dat je erin gegaan bent. Je moet er zelf uitklimmen. Ook al komen er op het moment allerlei zaken naar buiten, zoals de IC-bedden-leugen. Het verdampt gewoonweg. Mensen doen er niets mee. Het zou fijn zijn als mensen uit de cult/de leugen komen, maar nee, dat lukt niet. Waarom? Omdat weten hetzelfde is als ratio. Het is alsof iemand die rookt weet dat het slecht is, maar het voor zichzelf steeds weer goedpraat.....

Ik trek voor mezelf dan ook de conclusie dat de zwarte magie waar we het over hadden, de mensheid zelf is. De mens gelooft het voorgespiegelde verhaal en kan zelf zijn verslaving niet los laten. Meedoen is gemakkelijker dan niet meedoen. Ik denk dus dat zwarte magie gewoonweg de lafheid is die mensen hebben. Gewoon slechte eigenschappen die wij hebben, luiheid, lafheid, koppigheid, vul maar in...

De grot van Plato.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ik vind onderstaande uitzending van Sietske by far een van de beste van haar



Stoppen met 'Geloven in het verhaal van de overheid' is als ophouden met een verslaving. Je komt er niet uit op dezelfde weg dan dat je erin gegaan bent. Je moet er zelf uitklimmen. Ook al komen er op het moment allerlei zaken naar buiten, zoals de IC-bedden-leugen. Het verdampt gewoonweg. Mensen doen er niets mee. Het zou fijn zijn als mensen uit de cult/de leugen komen, maar nee, dat lukt niet. Waarom? Omdat weten hetzelfde is als ratio. Het is alsof iemand die rookt weet dat het slecht is, maar het voor zichzelf steeds weer goedpraat.....

Ik trek voor mezelf dan ook de conclusie dat de zwarte magie waar we het over hadden, de mensheid zelf is. De mens gelooft het voorgespiegelde verhaal en kan zelf zijn verslaving niet los laten.

De grot van Plato.

Dorothé

Als mensen nu zaken zien uitkomen, weten ze dat de overheid gefaald heeft, maar dan ben je nog niet van je verslaving af. Het voelt gewoonweg te goed om de overheid te geloven, je hoeft daarmee zelf geen verantwoording te gaan nemen, niet op te staan, niet tegen het systeem in te gaan, niet dingen uit te gaan zoeken, niet een leven zonder overheid te gaan leiden. Iedereen weet verduivelds goed dat echt opstaan uit dit systeem en echt ophouden met de verslaving een hele grote verantwoording met zich mee draagt en heel zwaar werken is met als risico dat je door iedereen gemeden wordt. Dit weet men. Dus daarmee is het verder gaan in de cult, het verder meegaan in de leugen, de verslaving veel gemakkelijker. Jezelf daarmee in slaap sussen en zeggen, ach het zal wel meevallen, het zal mij hopelijk niet treffen. Daarom gaan we er als samenleving niet uitkomen, hoe de leugen ook blootgelegd zal worden. Eenieder kan alleen maar zelf beslissen of hij/zij deze zware weg wil gaan. Als de TV het als een film zou afdraaien, als de overheid massaal per tribunaal gearresteerd zou worden, dan zou men het of te wel geloven of gek worden. Daarom weet ik niet eens of het R. Fuellmich compleet zal lukken, of het Trump gaat lukken, of het T. Baudet gaat lukken. Het is immens en dat weten de filmmakers van het script. Er is al bijna een eeuw aan gewerkt en het omvat politiek, geneeskunde, onderwijssysteem, financieel systeem, religie, etc. Natuurlijk zal die parallelle samenleving gaan ontstaan en daar wil ik deel van gaan uitmaken. Maar of de waarheid boven tafel komt,...ik hoop er op, maar brengt het de gewenste ontwakening? Diegene die van de verslaving af wil, moet zeer sterk in zijn schoenen staan, bijna onmenselijk sterk. Maar die mensen zijn er. Ik ben er een van en ga ervoor. Ik ga voor de waarheid, al moet ik alles verliezen.

Dorothé
 
Via Telegram:

Een Sioux legende

De Grote Creator van het Leven riep de dieren bij zich en zei:
“Ik wil iets verstoppen voor de mensen totdat ze er klaar voor zij om het te ontvangen. Het is inzicht dat zij hun eigen werkelijkheid creëren.
” De adelaar zei: “Geef het maar aan mij, ik breng het naar de maan.” De Creator zei: “Nee, er komt een dag dat ze daar komen en dan zullen ze het vinden, voordat ze er aan toe zijn.”
De zalm zei: “Ik zal het naar de bodem van de oceaan brengen.”
De Creator zei: “Nee, ook daar zullen zij heengaan.”
De buffel zei: “Ik zal het begraven op de wijde vlaktes.” De Creator zei: “Nee. Ze zullen de huid van de Aarde opensnijden en het zelfs daar vinden.”
Grootmoeder Mol, die in de schoot van Moeder Aarde leeft en geen fysieke maar spirituele ogen heeft, zei: “Plaats het in henzelf, dat is de laatste plaats waar zij zullen kijken.” De Creator knikte, glimlachte en zei:
“Het is gedaan.”

Mike
 
Er komen over drie tot vier weken schokkende dingen naar buiten, aldus Flynn. Hij voegde toe dat het voor mensen die de hertelling nauwgezet volgen niet schokkend en verrassend zal zijn. Deze mensen zullen zeggen: “Zie je wel, dit zeggen we al vanaf het begin.”
 
Als mensen nu zaken zien uitkomen, weten ze dat de overheid gefaald heeft, maar dan ben je nog niet van je verslaving af. Het voelt gewoonweg te goed om de overheid te geloven, je hoeft daarmee zelf geen verantwoording te gaan nemen, niet op te staan, niet tegen het systeem in te gaan, niet dingen uit te gaan zoeken, niet een leven zonder overheid te gaan leiden. Iedereen weet verduivelds goed dat echt opstaan uit dit systeem en echt ophouden met de verslaving een hele grote verantwoording met zich mee draagt en heel zwaar werken is met als risico dat je door iedereen gemeden wordt. Dit weet men. Dus daarmee is het verder gaan in de cult, het verder meegaan in de leugen, de verslaving veel gemakkelijker. Jezelf daarmee in slaap sussen en zeggen, ach het zal wel meevallen, het zal mij hopelijk niet treffen. Daarom gaan we er als samenleving niet uitkomen, hoe de leugen ook blootgelegd zal worden. Eenieder kan alleen maar zelf beslissen of hij/zij deze zware weg wil gaan. Als de TV het als een film zou afdraaien, als de overheid massaal per tribunaal gearresteerd zou worden, dan zou men het of te wel geloven of gek worden. Daarom weet ik niet eens of het R. Fuellmich compleet zal lukken, of het Trump gaat lukken, of het T. Baudet gaat lukken. Het is immens en dat weten de filmmakers van het script. Er is al bijna een eeuw aan gewerkt en het omvat politiek, geneeskunde, onderwijssysteem, financieel systeem, religie, etc. Natuurlijk zal die parallelle samenleving gaan ontstaan en daar wil ik deel van gaan uitmaken. Maar of de waarheid boven tafel komt,...ik hoop er op, maar brengt het de gewenste ontwakening? Diegene die van de verslaving af wil, moet zeer sterk in zijn schoenen staan, bijna onmenselijk sterk. Maar die mensen zijn er. Ik ben er een van en ga ervoor. Ik ga voor de waarheid, al moet ik alles verliezen.

Dorothé
Wow zo typisch want mijn man zei ongeveer hetzelfde gister!
hij zei het is veel te vroeg voor de ontwakening, mensen vergeten heel snel ze zijn nu al bezig met vakantie en gaan gewoon weer door met hun oude leven. Het besef is er gewoonweg niet en zo kan er geen verandering komen. Mijn man is zelfs VOOR nog een strenge lockdown in het najaar, hij zegt mensen moeten het meer en meer gaan voelen als dit niet gebeurt dan krijgen we niks voor elkaar met de massa. Het is die spirituele ontwakening die nog enorm wordt gemist bij de massa.
 
Wow zo typisch want mijn man zei ongeveer hetzelfde gister!
hij zei het is veel te vroeg voor de ontwakening, mensen vergeten heel snel ze zijn nu al bezig met vakantie en gaan gewoon weer door met hun oude leven. Het besef is er gewoonweg niet en zo kan er geen verandering komen. Mijn man is zelfs VOOR nog een strenge lockdown in het najaar, hij zegt mensen moeten het meer en meer gaan voelen als dit niet gebeurt dan krijgen we niks voor elkaar met de massa. Het is die spirituele ontwakening die nog enorm wordt gemist bij de massa.
spiritueel ontwaken kan pas denk ik als je een deel van de gifstoffen afsnijdt, zowel supermarktvoedsel, als nieuwsmedia. Chemtrails kunnen we (nog) niet stoppen. Zou mooi zijn als er etherische olie uitgesproeid zou worden. Dat heeft mij spiritueel meer wakker gemaakt.
 

Uitschakelen van ‘sleeper agents’


Ook is er een hypothese dat de vaccins vooral schadelijk zijn voor mensen met een bepaalde genetische structuur. Dit zouden vooral de ‘sleeper agents’ zijn, een groep die meer te beïnvloeden is door mind-control. Volgens Illuminati-insider Jessie Czebotar zijn er wereldwijd duizenden van dergelijke sleeper cells, mind-controlled soldaten die op het gewenste moment geactiveerd kunnen worden. Met name om bij te dragen aan de chaos en destructie die de Cabal in hun end-game voor ogen heeft. Als deze groep, bijvoorbeeld vanwege een afwijkend DNA, gevoeliger reageert op de mNRA-vaccins, kan de uitvoering van de vaccinatie-agenda ook een middel zijn om deze groep uit te schakelen.
 

How ‘Megaproviders’ Keep Health Care Costs High

Door goedkope, ongepatenteerde medicatie niet breed bekend/beschikbaar te maken en alternatieve geneeswijzen niet of onvolledig te onderzoeken en te ridiculiseren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan