The Great Awakening

Valt het niet op dat het MANNEN zijn die oproepen om het vliegtuig te verlaten en dat het VROUWEN zijn die tot het laatste moment wachten?

Mike

Ollongren positief getest (= gearresteerd?):

https://www.nu.nl/politiek/6123950/formatiegesprekken-opgeschort-omdat-verkenner-ollongren-positief-is-getest.html

Mike

Ik zou maar niet te veel hoop hebben over dat dat Evergreen schip op korte termijn gaat zorgen voor een ontwaking bij het grote publiek.

Dan kan het niet weer tegenvallen.

Er wordt op TV gesproken over het feit dat de winkels niet of slecht bevoorraad kunnen gaan worden door het probleem met dit schip.

Andere schepen kunnen omvaren maar dan moeten ze eerst omdraaien tenzij ze aan de voor zowel als aan de achterkant stuurmogelijkheden hebben. Of je nou 7 dagen moet wachten of 7 dagen moet omvaren daar zie ik geen verschil in.

Blijft dat er veel schade is door deze affaire en nogmaals, wat als het expres is gebeurd. Bewijs dat maar eens.  Maar lijkt me echt iets voor de elite om zoiets te verzinnen.

Ik klikte op de bijbehorende link in die tweet en nam het effe snel door... Maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt waar zou zijn. Of is dit mss de reden dat Joe Biden er 'anders' uit ziet dan vroeger?

Denk dat het onzin is.

Als het echt zou zijn waarom zou het beleid dan nog steeds tegen het volk zijn door de zogenaamde klonen? En nee het beleid door klonen is niet om mensen wakker te maken. De massa wordt toch niet wakker, ze staan in de rij voor vaccins en juichen opsluiting toe dat is de realiteit.

IS THIS VIDEO PROOF THAT JOE BIDEN IS NOT AT THE WHITE HOUSE BUT RATHER CASTLE ROCK STUDIOS?

https://www.bitchute.com/video/fY332TktQCaA/

Dit bijvoorbeeld is complete onzin.
De gast in die video kijkt niet goed en krijgt nog likes ook! De gevel van 'Castle rock studios' die zogenaamd precies hetzelfde is als in de video is compleet anders.
Zoek foto's van de oval office en je ziet dat deze exact overeenkomen met de video, Biden zit gewoon in de oval office.

Ook als je het oval office opzoekt op Google zie je dat het uitzicht exact klopt.

Toen ik deze video een tijdje geleden ergens anders tegen kwam had die honderd duizenden views een veel likes.
Onbegrijpelijk, waarom checken mensen dat zelf niet.

Jammer om te zien dat Burgerfront dit soort onbewezen info naar buiten brengt. Ze schuiven daar met de dag meer op richting types als Charlie Ward, Simon Parkes, Wouter Raatgever en Micha Kat. Ik zag dit helaas reeds in juli vorig jaar aankomen, toen BF zich al identificeerde met de anti-Willem Engel boodschap van Wouter Raatgever. Het leidde toen tot een plotselinge breuk tussen mij en BF. Er is nog een lijmpoging geweest, maar uiteindelijk schiet het gewoon niet op zolang men gevoelig blijft voor precies de verkeerde info en figuren.

Mike

Of Bifen nu wel of niet dubbelgangers of zelfs klonen heeft, of hij nu wel of niet in het Witte Huis zit, het doet er voor mij niet zoveel toe op dit moment. Hoe de 'puppet masters' dit precies deden zoeken we later allemaal wel uit.

Er gebeuren zeker vreemde dingen. Bepaalde beelden van Biden in het WH lijken zeker wel fake te zijn. Ook zijn handtekening onder de executive orders lijkt vervalst. Laatst waren er beelden waarin Biden zogenaamd reporters te woord stond die eerder leken op CGI voor een 'green screen' dan op de werkelijkheid.

Maar het zal allemaal wel voor nu. You're watching a movie. Wie trekt er werkelijk aan de touwtjes? Wie is de ' shadow president' die de nucleaire codes bezit, de steun heeft van het leger en nooit zijn verkiezingsnederlaag heeft toegegeven? Waarom werd Biden voor zijn eigen inauguratie niet ingevlogen met Air Force 1? Waarom heeft zijn presidentiele vliegtuig nog steeds niet de 'call sign' AF1? Waarom stonden Joe en Jill Biden op 20 januari voor een dichte deur, net als de Britse koningin vorig jaar? Waarom woont Kamala Harris als VP niet in haar officiele ambtswoning? Waarom zijn de lichten nog steeds uit in het WH?

Voor mij is wel duidelijk wie de echte president is. Kim Clements voorspelling van twee presidenten is eveneens uitgekomen, evenals die van Trumps 2e impeachment. All shall be revealed. Voor nu ga ik me niet druk maken over of we al dan niet te maken hebben met de echte Biden of zelfs Kamala. Deze movie is voor de slapende massa, zij zien nu in wat het verschil is tussen Trumps beleid en het globalistische beleid van Biden-Harris. Ze gaan Biden ook nog vervangen zien worden door Harris, met naar alle waarschijnlijkheid de terugkeer van Hillary als haar VP. Diezelfde movie gaan we hier in NL ook zien met Kaag die uiteindelijk de plaats van Rutte inneemt. Het is niet anders, de slapende massa is overal ter wereld hardleers.

Mike

Trump promoot vaccins en is er trots op.
"Safe and effective" "medical miracle" "operation warp speed". Zag onlangs een telefonisch interview op Amerikaanse tv waarin hij nog steeds vaccins aanprijst!
Hij zegt zelfs iets van "ik weet dat mijn stemmers het niet met me eens zijn hierover maar ...."

Als Biden of Obama dit zeggen is het not done.
Dan zie ik liever iemand als Bolsenaro, die is ten minste duidelijk waar hij staat. Zo ook Baudet.

Viktor Orban heeft mijn vertrouwen ook verloren, hij gaat helemaal mee in dat vaccin verhaal en covid paspoort. Weliswaar promoot hij het Russische vaccin en een Chinees vaccin maar dan nog. Het is fout om je volk een vaccin aan te smeren om weer terug naar normaal te gaan, welk vaccin dat is is irrelevant.

Pro Trump zijn en anti vaccin is erg dubbel.
Hij slaat daarin gewoon totaal de plank mis.

Hier zitten veel pro vaccin fragmenten van Trump in, ook dat telefonisch interview vanaf 4:51
Ik ben het totaal niet eens met de boodschap die Trump hier verkondigt.

Als je X22 Report volgt snap je misschien waarom hij dit doet:

De Deep State had met de door hun geplande verkiezing van Hillary de mensheid in een allesvernietigende wereldoorlog met Rusland willen storten, naar alle waarschijnlijkheid met Noord-Korea als lont in het kruidvat. Uit de puinhopen had de Great Reset moeten plaatsvinden, Build Back Better. De verkiezing van Trump in 2016 was een tegenslag die ze niet hebben kunnen voorkomen, omdat de white hats van het leger een eerlijke stemmentelling mogelijk hadden gemaakt. Vervolgens heeft Trump in 4 jaar tijd zoveel mogelijk van de BBB-agenda ongedaan gemaakt, te beginnen met het voorkomen van de door [HEN[ gewenste wereldoorlog met N. Korea.

Trump wist ook dat [ZE]  een virusuitbraak gepland hadden, waarschijnlijk pas ergens in 2023 of 2025 of zo. Na de wereldoorlog zou de rest van de 'useful eaters' uitgeroeid worden door een knutselvirus. Het zieke idee hierachter was dat alleen jonge mensen met een sterk immuunsysteem zouden kunnen overleven, waardoor er complete landen vol met wezen zouden ontstaan, 1 grote grabbelton met ouderloze kinderen voor [HUN]  zieke pleziertjes! Bedenk dat dit Agenda 2030 is en dat Hillary deze agenda naar alle waarschijnlijkheid in haar tweede termijn zou inzetten, vanaf 2020 is dat dus 10 jaar. The 16-year plan to destroy America (en de wereld), 8 jaar Obama en 8 jaar Hillary.

Maar de patriots hadden ook een plan en de hoofdrolspeler in dit plan was (en is) Trump. Door een wereldoorlog te voorkomen en bovendien hun virusagenda te versnellen (vermoedelijk met de hulp van China) heeft Trump het complete Deep State-plan versneld uit laten rollen. De verkiezingsfraude met Biden hebben ze bewust laten gaan, dat komt allemaal nog. Nu kan Amerika en de rest van de wereld zien hoe het eruitziet als de Deep State een inhaalslag moet maken en hierbij opzichtig en niet langer meer subtiel te werk gaat met hun tirannieke agenda gericht op wereldheerschappij, The Great Awakening. Door een vaccin binnen een jaar mogelijk te maken, nog voordat hij zich terugtrok, heeft Trump bovendien een uitweg geboden aan de eeuwige lockdowns en angst die de DS als plan B over de wereld uitstort. Trump is een brug tussen de oude realiteit en de nieuwe. Dat dit onschuldige slachtoffers kost is helaas een prijs die betaald moet worden voor ons te herwinnen vrijheid. Tegelijkertijd komen we ook af van talloze laffe deugmensen af die m.i. geen moer toevoegen aan de wereld, want we hebben sterke, moedige mensen nodig om de nieuwe realiteit neer te zetten. Er gaan tribunalen komen omdat het vaccin wordt toegediend en uitgetest wordt op WILSONBEKWAME mensen als dementen en geestelijk gehandicapten en KINDEREN, Neurenberg 2.0. En zo komen we ook van [HEN] af en eenieder die hieraan heeft meegewerkt.

Of Orban, maar ook bijv. Boris Johnson,  bij [HEN] horen of juist een zorgvuldig voor hen uitgekiende rol spelen zal pas helemaal aan het eind duidelijk worden. Jij ziet het grote plaatje niet, sprout, maar ik weet niet of dit jou wel overtuigt.

Mike

Ik heb deel twee van Gene Decode over Nederland gezien. Gene vertelt dat kerken, scholen en ziekenhuizen een ingang hebben naar een ondergrondse wereld.

Hij zegt ook dat bunkers, bijvoorbeeld van de Atlantikwall, soms hologrammen zijn. Er is dan een hologram van een muur, maar omdat er in werkelijkheid op die plaats geen muur staat kan er doorheen worden gewandeld en is het een onzichtbare ingang. Ik weet niet wat ik daarvan denk, maar omdat er niks meer is waar ik mij over verbaas zou het zomaar kunnen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.620
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan