The Great Awakening

https://www.marzlovesfreedom.com/post/what-s-in-the-evergreen-freight-containers-suez-canal-blockage-boom-watchthewater

Nazi's waren ook veel bezig mystiek, zoals Sven Ake Hulleman ook wel benoemt in zijn filmpjes in de serie Bureau voor Occulte Zaken en Complotten van Een oorlog reeds verloren.

Thanks for de reactie Mike, maar je hebt me er niet mee kunnen overtuigen.

Om eerlijk te zijn heb ik niets met X22 report. Heb een paar jaar geleden wat X22 video's gezien en het voelde niet goed. Begin van dit jaar bijna dagelijks geluisterd maar steeds datzelfde gevoel.
Hoop natuurlijk dat ik er naast zit.

Trump is niet de enige die een vaccin mogelijk gemaakt heeft binnen een jaar, zie Russische, Chinese, etc. vaccins.
Het argument dat de deepstate een jarenlange covid terreur wilde en Trump dat zogenaamd heeft gedwarsboomd vind ik niet plausibel. Gates heeft bijvoorbeeld vanaf het begin gezegd dat het vaccin 1-2 jaar op zich zou laten wachten. Dat is dus allemaal precies volgens agenda.

Er gaan tribunalen komen omdat het vaccin wordt toegediend en uitgetest wordt op WILSONBEKWAME mensen als dementen en geestelijk gehandicapten en KINDEREN, Neurenberg 2.0. En zo komen we ook van [HEN] af en eenieder die hieraan heeft meegewerkt.
Komt Trump dan ook voor dat tribunaal?
Hij beveelt het vaccin aan, zelfs onder zijn kiezers (de patriots)! “Safe and effective” “medical miracle” etc. Zie video. Dat is erg dubbel.
Ik herinner de beelden nog van de eerste trucks met vaccins die in Amerika gedistribueerd werden, daar stonden Trump supporters met Trump vlaggen te wapperen alsof de redding nabij was.
Als iemand alles doet wat Trump zegt neemt diegene dat vaccin.
Dat vaccin met bijbehorende apps en controle is de agenda.

Biden werkt precies volgens de agenda dat is overduidelijk. Trump heeft oorlogen tegengehouden maar oa ook bommen gegooid op Syrië, en een Iraanse generaal uitgeschakeld die anti Israël was en pro Syrië was. Weer dubbel.
Een wereldoorlog staat waarschijnlijk op de agenda voor het geval de hele covid agenda faalt en ze exposed worden. Als massaal doorzien wordt wat er gaande, is oorlog de enige uitweg voor deze duistere krachten om hun machtspositie te behouden.

Als "Het vaccin een manier is om van deugmensen af te komen" dan zou de deepstate dat natuurlijk hebben zien aankomen. Zij weten als geen ander dat een kleine groep wakkeren niet meewerkt aan hun plannen. Het lijkt me niet plausibel dat de agenda is om juist alleen deze wakkeren over te houden.
Ik denk eerder dat de slapende massa (die precies alles doet wat de agenda wil) gebruikt wordt om het leven van de wakkeren zo zuur mogelijk te maken en de agenda steeds verder te brengen. Je ziet dat nu overal om je heen. En deze groepen zullen later tegen elkaar worden uitgespeeld.

Misschien ben ik pessimistisch maar ik zie het verhaal van X22 als veel speculatie en cherry picking. En zaken/scenario's die niet ik het verhaal passen worden onbelicht gelaten.

De toekomst zal uitwijzen wat het gaat worden. Ik hoop dat de mensheid ontwaakt op wat voor manier ook. Met de huidige slapende massa verwacht ik niet dat de wereld op een hoger plan komt. Ik schat dat 5% hooguit 10% van de mensen in Nederland wakker is, dat is nog altijd veel meer dan in de jaren 90 bijvoorbeeld. Om een omwenteling te veroorzaken heb je niet de meerderheid nodig maar het percentage wakkeren is nu nog erg klein.

Dank voor deze reactie. Niemand van ons heeft de wijsheid in pacht, dus we gaan het zien. Dave heeft het vaak bij het rechte eind en heeft veelal een voorspellende waarde, maar uiteindelijk moeten we allemaal varen op ons eigen kompas.

Mike

authentic inside of a evergreen container?
Niet perse!

Tlxrisswe9wnha5sqlcs5u63n1px8jehj.jpg

@Medusa

https://www.marinevesseltraffic.com/2013/02/military-ship-track.html

Dit lijkt de website te zijn uit de Twitter post. Klik voor de gein wat schepen aan, heeft weinig te maken met militaire schepen lijkt het. Lijken meer kustwacht/ patrouille boten.

"US subs blocking entrance to Mediterranean sea at Gibraltar"

Weet niet waar de poster dat vandaan haalt maar ik zie alleen wat Spaanse kustwacht boten op die website. Klik maar eens op wat boten rondom Gibraltar.
Complete nonsense denk ik. Maar wel veel likes dat wel.

@KefirKefmv

De Twitter post bevat waarschijnlijk foto's van deze (of vergelijkbare) website.

Het artikel is te vertalen vanuit het Russisch, zie vertaling hieronder:

Rusland breidt de groepering van zijn schepen in de Middellandse Zee uit. Dus om 18.00 uur lokale tijd op 25 maart door de Straat van Gibraltar in oostelijke richting passeerden de schepen van de Baltische Vloot: grote landingsvaartuigen "Kaliningrad", "Korolev" en "Minsk", evenals het korvet "Boyky".

Eerder gingen de oceaanreddingsboot "Nikolay Chiker" en de tanker "Vyazma" de schepen van de Baltische Vloot tegemoet vanuit de oostelijke wateren van de Middellandse Zee.

Volgens het telegramkanaal "Hunter's Notes" heeft de Russische Federatie tamelijk grote zeestrijdkrachten geconcentreerd in het oostelijke Middellandse Zeegebied. Ten zuiden van Cyprus bevinden zich dus in de rede de mijnenveger "Ivan Antonov", de middelgrote zeetanker "Iman" en de trawler "Sparta". Ten oosten van Cyprus liggen de zeesleepboot "Sergey Balk" en het kleine raketschip "Orekhovo-Zuevo", in noordoostelijke richting vanaf het eiland - het fregat "Admiral Grigorovich" en het patrouilleschip "Dmitry Rogachev". Ten zuiden van het vasteland van Griekenland wacht het fregat "Admiral Kasatonov" op de bemanning.

De onderzeeërgroep van de Russische marine in de Middellandse Zee wordt vertegenwoordigd door onderzeeërs van de Varshavyanka-klasse - Novorossiysk, Stary Oskol en Krasnodar.

De regio herbergt ook schepen van de Noord-Atlantische Alliantie, waaronder de Amerikaanse kruiser Monterey, de torpedobootjager Thomas Hudner en het vliegdekschip Dwight D. Eisenhower, evenals het Spaanse fregat ESPS Cristobal Colon."

Lijkt op gewone uitbreiding van de vloot in de Middellandse Zee.
Bedenk ook even goed hoe lang het duurt voordat zulke schepen vanuit Rusland (Kalinggrad) of ergens rond Sint Petersburg (en dan om Scandinavië varen) erover doen om in Gibraltar te komen.

Die boot in het Suez kanaal liep 3 dagen geleden vast, en gisteren passeerden die boten Gibraltar.
2 dagen voor die boten om vanuit Rusland Gibraltar te bereiken? Is dat mogelijk?

Hoop dat het bericht nu doorkomt.

@KefirKefmv

De Twitter post bevat waarschijnlijk foto's van deze (of vergelijkbare) website.

Dit artikel vertaalt vanuit het Russisch:

Rusland breidt de groepering van zijn schepen in de Middellandse Zee uit. Dus om 18.00 uur lokale tijd op 25 maart door de Straat van Gibraltar in oostelijke richting passeerden de schepen van de Baltische Vloot: grote landingsvaartuigen "Kaliningrad", "Korolev" en "Minsk", evenals het korvet "Boyky".

Eerder gingen de oceaanreddingsboot "Nikolay Chiker" en de tanker "Vyazma" de schepen van de Baltische Vloot tegemoet vanuit de oostelijke wateren van de Middellandse Zee.

Volgens het telegramkanaal "Hunter's Notes" heeft de Russische Federatie tamelijk grote zeestrijdkrachten geconcentreerd in het oostelijke Middellandse Zeegebied. Ten zuiden van Cyprus bevinden zich dus in de rede de mijnenveger "Ivan Antonov", de middelgrote zeetanker "Iman" en de trawler "Sparta". Ten oosten van Cyprus liggen de zeesleepboot "Sergey Balk" en het kleine raketschip "Orekhovo-Zuevo", in noordoostelijke richting vanaf het eiland - het fregat "Admiral Grigorovich" en het patrouilleschip "Dmitry Rogachev". Ten zuiden van het vasteland van Griekenland wacht het fregat "Admiral Kasatonov" op de bemanning.

De onderzeeërgroep van de Russische marine in de Middellandse Zee wordt vertegenwoordigd door onderzeeërs van de Varshavyanka-klasse - Novorossiysk, Stary Oskol en Krasnodar.

De regio herbergt ook schepen van de Noord-Atlantische Alliantie, waaronder de Amerikaanse kruiser Monterey, de torpedobootjager Thomas Hudner en het vliegdekschip Dwight D. Eisenhower, evenals het Spaanse fregat ESPS Cristobal Colon."

Lijkt op gewone uitbreiding van de Russische vloot in de Middellandse Zee.
Bedenk ook even goed hoe lang het duurt voordat zulke schepen vanuit een haven uit Rusland (Kalinggrad Oostzee) of ergens rond Sint Petersburg (en dan om Scandinavië varen) erover doen om in Gibraltar te komen.

Die boot in het Suez kanaal liep 3 dagen geleden vast, en gisteren passeerden die boten Gibraltar.
2 dagen voor die boten om vanuit Rusland Gibraltar te bereiken? Is dat mogelijk?

In de laatste Gene Decode gaat het over dat gestrande schip in het Suez-kanaal, rond de 55 minuten. Ook Dave heeft het hierover in zijn meest recente update. Er is wel degelijk iets aan de hand, dat naar alle waarschijnlijkheid de langverwachte schokkende doorbraak gaat betekenen waardoor de 'silent war' niet langer meer stil zal zijn. Aan weerszijden van dat schip zijn wel degelijk Amerikaanse en Russische marine-eenheden actief en de Evergreen-containers worden momenteel uit het schip verwijderd en geinspecteerd. Naar verwachting gaan daar kinderen worden aangetroffen, dus zet je schrap!

@sprout, je bent destijds een waardevolle topic begonnen die ons een andere kijk gaf op WO2 en zelfs Hitler en de nazi's. Niet dat we hiermee Hittler en zijn trawanten goedpraten of verheerlijken, maar om in te zien dat lang niet alles zo is verlopen als ons is verteld via de media en het onderwijs. Nu probeer je hetzelfde te doen terwijl de geschiedenis wordt geschreven, dus niet achteraf. Helaas ben je nu minder scherp. Het is prima om nuchter te blijven en je niet mee te laten slepen in emoties maar zo feitelijk mogelijk te blijven, maar nu bespeur ik een feitelijkheid die grenst aan nihilisme.

Hoe dan ook, je bijdrages,worden zeer gewaardeerd, al is het maar om ons bij de les te houden en ons niet teveel mee te laten slepen door de hitte van het moment, wat evengoed een valkuil is.

Mike

Geschreven in een app-groep:
Mensen, even een waarschuwing. Mocht ik er naast zitten, bedenk dan dat ik beter 1 x teveel vals alarm kan geven dan jullie onvoorbereid te laten op wat ik denk dat gaat komen. Wie de Q-posts volgt weet dat we in een 'silent war' zitten. Dat zou wel eens heel binnenkort kunnen veranderen. Het gaat om dat containerschip dat vastzit in het Suez-kanaal en onderweg was naar Rotterdam. Het merendeel van de containers is afkomstig van de firma Evergreen. De 'call sign' van het schip is H3RC. De codenaam van Hillary Clinton bij de Secret Service was Evergreen, haar afkorting (ook in de Q-posts gebruikt) is HRC, Hillary Rodham Clintion. Algemeen wordt aangenomen dat Evergreen LEVENDE KINDEREN vervoert in schepen en zich dus schuldig maakt aan mensenhandel. Momenteel zijn aan weerszijden van het schip zowel Russische als Amerikaanse marine-eenheden actief. De containers worden uit het schip verwijderd en de inhoud geinspecteerd. Wees niet verbaasd als de inhoud van een aantal van deze containers schokkend zijn! Dit zal wereldnieuws worden omdat men dit niet stil kan houden. Gezien de bestemming van dit schip speelt Nederland een belangrijke rol in deze mensensmokkel. Nogmaals, als ik fout zit is dit vals alarm en is het ergste wat je kan overkomen dat je je schrap hebt gezet voor niets. Zit ik echter goed, dan ben je hoop ik psychologisch beter voorbereid op wat gaat komen.
Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.620
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan