The Great Awakening

Volgens deze twitteraar weten we de uitslag op 11 november. 11-11, waar kennen we dat ook alweer van?

11-11-18
A parade that will never be forgotten.

Welke twitteraar is dat eigenlijk? Waarom staat dat er dan niet bij?

Vergeten de tweet aan het bericht te hangen. Nu heb ik geen idee waar ik dat bericht nog terug kan vinden.

Mike

Vergeten de tweet aan het bericht te hangen. Nu heb ik geen idee waar ik dat bericht nog terug kan vinden.

Tja, als dit artikel gedeeld moet worden is het wel handig om het volledig te hebben. Mensen verklaren ons in dit geval rijp voor het gesticht als er gesproken word over iemand die een tweet de wereld ingezonden heeft. Ze zullen vast niet heel twitter af gaan zoeken naar die bewuste tweet waar in het schrijven op geattendeerd word. Wie weet komt het nog tevoorschijn en kun je deze er alsnog bij zetten? Ik zou ook niet weten waar te vinden en van wie.

Gerard, uit jou link gehaald en even vertaalt. Zie hieronder. Klopt precies

In de Verenigde Staten eert Veteranendag Amerikaanse veteranen, zowel levende als dode. De officiële nationale herdenking van de doden in actie is Memorial Day, die dateert van voor de Eerste Wereldoorlog. Sommigen, waaronder de Amerikaanse romanschrijver Kurt Vonnegut en de Amerikaanse Veteraan voor de Vrede Rory Fanning, hebben er bij de Amerikanen op aangedrongen om de observatie van 11 november te hervatten als Wapenstilstandsdag, een dag om na te denken over de manier waarop we vrede kunnen bereiken zoals die oorspronkelijk werd waargenomen.

Nu zal het denk ik niet uitdraaien op een wapenstilstand. Maar het wijd open leggen van de hele deep state. En dat de uitslag van de verkiezing de 11e bekend word, nou zomaar een gedachte nu van mij. Wie weet zitten we nu al in de 10 days of darkness voor 11 november en zijn dit de 10 days of darknes. Niet voor ons, maar voor de huidige media. geen idee maar deze theorie komt gewoon in me op.

Dan moet je dat gedeelte over die tweet maar weglaten uit je verhaal, want ik kan hem echt niet meer terug vinden, er gebeurt te veel tegelijk allemaal.

Mike

Nou, ik wilde eigenlijk het artikel van Henk delen uit de topic dotcom waar hij jou tekst heeft gebruikt. Daar staat het exact hetzelfde als op eerste pagina van dit topic.
Helaas ga ik dit niet delen omdat het teveel vragen zal geven die we niet kunnen beantwoorden zoals de verwijzing naar de tweet. Dus wellicht handig als het daar dan ook uitgehaald word om te voorkomen dat we beschuldigt worden van verspreiding van nep nieuws

Tbnks98lxct1jskjg2wy5tdickbv4s2b9.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.577
Leden
8.680
Nieuwste lid
LouisP
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan