The Great Awakening

Ik ben op de hoogte; vandaag volg ik alles. Maar ook die cijfers en uitspraken op cijfers komen ergens vandaan. Het lijkt erop dat dat overeenkomt met wat weergegeven wordt op de NYT:

https://www.nytimes.com/interactive/2020/11/03/us/elections/results-president.html
 
De werkelijke fraude is so wie so de media.
Ik ben ook zeer benieuwd wat de werkelijke cijfers zijn of het echt een landslide was.
 
Wat hier niet gezegd wordt en nu niet op TV ten 1e er wordt altijd al gefraudeerd en ten 2e, vanaf het begin van zijn verkiezing "moesten ze hem niet" en hebben ze alles gedaan om hem weg te krijgen. Dus nu grijpen ze hun kans. Hopelijk heeft Trump een goed plan achter de hand.
 
Wat als Trump nipt wint, en dan zelf alsnog been onderzoek instelt naar fraude. Dit zal voor minder ophef zorgen dan een wist via het Supreme court.
 
Waarom duurt het tellen in Georgia zolang? En wordt North Caroline niet vrijgegeven? Staten die Trump moet kunnen pakken. Of wachten ze op wat er gebeurd in Pennsylvenia, waar Trump zijn voorsprong verdampt als sneeuw voor de zon. Want alleen met Nevada en Arizona, die nu op naam van Biden staan, komt Biden op 269 kiesmannen en dat zou er 1 te weinig zijn.

Opvallend is Joe's nummer 30330. Volgens twitteraars: 2020/ 666 = 30330 (3,0330).
 
Volgens deze twitteraar weten we de uitslag op 11 november. 11-11, waar kennen we dat ook alweer van?

11-11-18
A parade that will never be forgotten.

Is dit de datum? Wat betekent die 18 dan? Geen idee. Laten we rustig blijven en afwachten wat er nu staat te gebeuren. Je kunt berusten in 1 ding: patriots in control.


https://en.wikipedia.org/wiki/Armistice_Day
 
Natuurlijk, je hebt volkomen gelijk. On the eleventh day of the eleventh month in the eleventh hour, dan is alles voorbij. Dank, Gerard!

Mike
 
Ik begin steeds meer de doorgaande lijn te zien in heel veel dingen. Ik hou me ook bezig met quantummechanica, Mandelbrot, enzovoort. Ongelooflijk hoe alles samenhangt, alsof het één organisme is.
 
Trump heeft gewonnen, maar dat wisten we van te voren al. Ik ben heel benieuwd wat er straks staat te gebeuren, gaat hij alle fraude zodanig blootleggen dat de "Demned" media afgedaan hebben, gestraft worden? Wat gaan de dem's doen? Wordt dit een rel vanjewelste? Trump is er ook voor de dem-kiezers, de dem-fascisten zullen kokend van woede zijn.
 
Hou ook de verdeel en heers tactiek de in de gaten. Nu Pensylvenia steeds meer naar Biden schuift (de staat die hij absoluut nodig heeft), gaan staten als Arizona en Nevada sterk richting Trump. Ofwel zal Trump wellicht worden weggezet als een heleee goede kandidaat, die uitstekend campagne heeft gevoerd, maar nipt en dan ook nipt verloor van zijn rivaal Biden - het verhaal dat mainstream kijkets doet geloven dat alles klopt.

Wat ook opvalt zijn de grafieken. Die zijn sowieso al raar te noemen, want je zou veel meer fluctuaties verwachten (als simpele leek). Maar als een grafiek eenmaal een trend aanneemt, wijzigt deze soms nog 1 keer (en die diegene wint dan opeens net wel of net niet) maar niet meer dan 1, dat is toch vreemd?
 
Zojuist ook een reactie geplaatst in USA 2020. Stop met ook maar 1 seconde die MSM serieus te nemen, ssrdam, ze liegen dat het barst en hun CRIMINELE MEDEPLICHTIG zal zeer spoedig aan het licht komen! Jij wilde 1 bron van informatie waar je wel wijzer van kan worden? Beluister deze uitzending van X22 Report en je weet alles wat je moet weten over wat er werkelijk aan de gang is:

https://rumble.com/embed/v8bp0l/?pub=4

Mike
 
Ik vind het prima als ssrdam het schapeninfonet volgt. Het is ook belangrijk te weten wat daar gezegd wordt, maar ik kan het niet opbrengen. Ga door ssrdam.
 
Als hij het dan maar met een argusoog volgt, no probs. Ik heb het idee dat hij iets te gevoelig is voor het daadwerkelijk geloven wat daar beweerd wordt. Nog nooit eerder hebben ze zulke flagrante leugens verteld. Donald Trump heeft glansrrijk gewonnen, geen enkele twijfel over mogelijk. Hoe dan ook, de waarheid zal spoedig boven water komen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
505.903
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan